Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9

Temat: szum z okolic paska  

  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    610
    Auto
    Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX

    szum z okolic paska

    Mam mały problemik, otóż jak zrobiło się mokro zaczęło coś piszczeć w okolicach paska napędu alternatora, przypuszczałem że sam pasek ale w niedziele piszczenie zamieniło się w dziwny szum, tak jakby pasek o coś ocierał nieprzerwanie. wzrokowo zauwa żyłem tylko że zewnętrzna część paska jest zdarta dość mocno.
    Fiat Marea Weekend HLX 2.4TD 125KM
    [color=red]Piszę poprawnie po polsku[/color].



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał wojo985
    wzrokowo zauwa żyłem tylko że zewnętrzna część paska jest zdarta dość mocno.
    Na mokro pasek podpaliło i teraz szumi bo pewno zaczyna się rozłazić, wymień go bo pewno na czasie się urwie albo co.

    [size=2][ Dodano: 2008-11-25, 16:23 ][/size]
    A i wrzuciłbyś wreszcie jakieś foty nowego nabytku

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    610
    Auto
    Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX
    No i w końcu wyszło szydło z worka! okazała sie że przez brak osłony w nadkolu woda sie dostała do rolki i łożysko się wysypało... założyłęm nowe SKF i spokój
    Fiat Marea Weekend HLX 2.4TD 125KM
    [color=red]Piszę poprawnie po polsku[/color].

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    A osłone dodałeś ? bo szkoda paska i rolek ...

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    610
    Auto
    Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX
    no oczywiście!!! nie ammaochoty co chwilę wymieniać łożysk co prawda musiałem na osłonę poczekać pare dni i jak padało to znowu usłyszałem nie miły pisk ale na szczęscie później ustało, a teraz to cisza nawet przy deszczu.
    Fiat Marea Weekend HLX 2.4TD 125KM
    [color=red]Piszę poprawnie po polsku[/color].

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    No bo bez osłony woda z koła wali prosto na pasek to nic dziwnego ... ważne że już jest ok. A mam pytanko poza tematem, jak pracuje zawieszka z tyłu u Ciebie, stuka coś ?

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    610
    Auto
    Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX
    W tej jest spoko, cisza. Za to w poprzedniej to już wahacze były do zrobienia bo jak było sucho to piszczało a no i na dużych dziurach strzelało i koła się już "kładły". Kto wie czy gdyby mechanik wziął ją do roboty tak jak było w planach czy by spłonęła bo akurat dwa dni przed moją zabawą farelką miał ją zabrać ale mu nie wyszło.

    [size=2][ Dodano: 2008-12-19, 13:42 ][/size]
    Aha. Jeszcze wcześniej stukało bo gumy na amortyzatorach z tyłu się wykruszyły.
    Fiat Marea Weekend HLX 2.4TD 125KM
    [color=red]Piszę poprawnie po polsku[/color].

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Hm u mnie wzrokowo wszystko OK, na trzepaczce przy przeglądzie też wszystko fajnie a na drodze łupie .. szczególnie lewa strona. Amorki OK, wahacze zrobione, gumy wyglądają dobrze.

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    610
    Auto
    Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX
    Hmm nie mam pojęcia co to ale spytam kumpla może coś podpowie.
    Fiat Marea Weekend HLX 2.4TD 125KM
    [color=red]Piszę poprawnie po polsku[/color].


 

Podobne tematy

  1. Jest ktos moze z okolic Lublinca Czestochowy itp??
    Napisany przez Jezioro na forum Śląskie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 16-05-2009, 00:07
  2. [silnik] Nie ma ciśnienia sprężania po zerwaniu paska rozrzą
    Napisany przez alwarro1 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 16-11-2008, 19:18
  3. Ludzie z okolic Zielonej Góry i Tarnowa. Proszę o pomoc...
    Napisany przez wojo985 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 04-11-2008, 18:54
  4. wymiana paska rozrządu; brava 1,4
    Napisany przez sharp na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-09-2008, 23:05
  5. Napięcie paska rozrządu
    Napisany przez Greg na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-06-2008, 21:25

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

szum po stornie paska jak jest deszcz

marea szum silnik

http://www.iparts.pl