Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Pisze o wymianie oleju bo kumpel kiedyś tak miał, że wlał olej do popowtryskiwaczy, a ma golfa jeszcze bez pomowtryskiwaczy, po wymianie cały dolot był w oleju, a turbo jeszcze jest sprawne. Radze podjechać do fachowca od turbin, albo chociaż poczekać aż ktoś inny się wypowie na forum dla potwierdzenia diagnozy.
    Z tego co się orientuje to ostaniu potaniały "zabawy z turbiną" i już za 400zł można zrobić podstawową regeneracje (wymiana łożyskowania i uszczelnień), ale i tak to kawał kasy więc dobrze potwiedzić.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 lipiec 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    266
    Auto
    Marea 1.9 JTD HLX 2002
    zalalem castrol GTX do diesli i to byl chyba polsyntetyk
    jak sie spierdzielila turbina to zamowie sobie z USA turboneticsa przewidzianego do 420KM i gitara bedzie

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 kwiecień 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    136
    Auto
    Bravo GT JTD
    Cytat Napisał szerszenjtd
    jak sie spierdzielila turbina to zamowie sobie z USA turboneticsa przewidzianego do 420KM i gitara bedzie
    Nie szalej najpierw wybadaj co i jak z tym się dzieje, skąd ten olej się bierze,bo może nie konieczie to trubina, a w ogóle w jeździe wyczuwasz jakies zmiany ?
    Fiat Bravo GT JTD 2000r

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Pytanie czy to zaolejone było od zawsze czy ostatnio gwałtownie się zapociło. Bo jeśli pociło się zawsze to odmą puszcza i jest to normalne.

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 lipiec 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    266
    Auto
    Marea 1.9 JTD HLX 2002
    powiem tak...jak kupilem, przyjechalem do warszawy to zaczalem tak bardziej ogladac i ta rura byla juz taka zapocona...i caly czas jest do dzisiaj co do jazdy to wydaje mi sie ze jak kupilem i jechalem do wawy to miala lepsze kopyto ale mi sie wydaje ze to kwestia przyzwyczajenia

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Cytat Napisał szerszenjtd
    rura dolotowa do turbo jest cala w oleju
    Ja to rozumiem nie przez zapocenia, a przez pływanie w niej oleju w dużych ilościach.
    A co zmiany turbiny na inna to jak to mówił mój trener "Czy krowa może nosić okulary? Możne ale po co"

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 lipiec 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    266
    Auto
    Marea 1.9 JTD HLX 2002
    przepraszam...zle sie wyslowilem.. mialem na mysli to ze jest w oleju zapocona a nie plywa przeporaszam

  9. #23
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2009
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    131
    Auto
    bravo 1,9TD 100GT 97r.
    mój diesel ma uprawnienia do takiego paprania dolotu ( 97 r.) i chyba ogólnie jak troche silnik chodzi to tak się robi to zależy od jego kondycji ale tak ogólnie - tak mi się wydaje
    BRAVO i wszystko jasne...

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Normalne że auto które ma nalatane ileśset tysięcy zaczyna puszczać opary oleju odmą. A ponieważ mamy do czynienia z eko modą to odma jest włączona do dolotu przed turbiną żeby silnik dopalał opary. Dzieki temu mamy cały dolot upackany, nie wpominam o tym co się dzieje w kolektorze a tam spotyka się jeszcze z olejem spalina z EGR.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. YouTube, Maxior, Video.Google i inne
    Napisany przez miszko na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 710
    Ostatni post: 25-03-2017, 17:19
  2. Wymiary przednich i tylnych głośników i inne
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 17-11-2008, 15:15
  3. szczelność ukł. chłodzenia Fiat Bravo HGT
    Napisany przez przemoemo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 05-11-2008, 15:06
  4. Turbina? przepływomierz?
    Napisany przez bercik1965 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-08-2008, 22:27
  5. Turbina
    Napisany przez szerszenjtd na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 20-07-2008, 20:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

objawy uszkodzonej turbiny jtd

turbina fiat marea jtd 105

fiat bravo turbina

turbina fiat bravo jtd

objawy uszkodzonego turbo fiat bravo 1.9 TD

turbina jtd 105

turbo fiat bravo jtd

wysokie obroty turbiny fiat

jak sprawdzic szczelnosc turbiny

bravo 1.9jtd turbina obroty

jak sprawdzic czy turbo jest szczelnebrava jtd 105 turbinadolot bravo 1.9 jtddolot turbinydolot powietrza do turbiny fiat bravojtdsprawdzenie turbo bravo jtd
http://www.iparts.pl