Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24

Temat: szarpanie  

  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2009
    Skąd
    Chrzanów
    Postów
    208
    Auto
    Bravo 1,9 JTD, 105CV (CF2), Lis '98
    Kolego dudu$ w naszym polonezie bylo elektronizcne MPI (Caro II Plus), instalacja II generacji i w zasadzie to jedyne co w nim ustawiali to wlasnie te temperatury przelaczen.. Bo gazownik mowil ze MPI pobierze sobie tyle gazu ile bedzie potrzebowal i ile bedzie wynikalo z przeplywu przez wtryskiwacz (strumien*przekroj). Ponadto napisze Wam, co niedowiarkom moze wydac sie naciagane - ze to auto w trasie potrafilo zejsc ponizej 9 litrow gazu (niech mi ktos powie ze to nie wyczyn...). Ale ktoregos dnia spadl pasek rozrzadu przy 120, zaczeto w tym samochodzie grzebac, wymieniac pokrzywione zawory itp... i efekt byl taki ze pare miesiecy pozniej obrocilo panewki na walku rozrzadu (czy na korbowym, juz nie kojaze, w kazdym badz razie strasznie rzezil) ;P I juz nikomu sie nie chcialo w ten samochod inwestowac (auto na allegro warte 900zl, instalacja warta 500, a wymiana panewek 1000zl krzykneli). Auto poszlo na kawalki, z tego co wiem to jeden majster klepka zrobil z tego silnika jeszcze kompresor do piaskarki;P Wiec samochod dostal nowe zycie i nowa dusze.

    Na tym moja przygoda z gazem sie skonczyla. Potem jeszcze pare razy czytalem o tym w gazetach ewentualnie koledzy na uczelni pokazywali co tam gra pod ich maskami (a gra np Stilo Abarth 2.4 w benzynie na sekwencji BRE IVg z mozliwoscia switchowania programu sterujacego w trakcie jazdy). Tak ze doswiadczenia niewielkie.
    www.checkengine.com.pl - Ewolucja.

    Bolek, Zasiadający Po Prawicy Mistrza Loży Prześmiewców



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Sm0kus wszystko zależy od sterownika jaki jest zamontowany, a z wypowiedzi kolegi cder wynika, że najpewniej ma STAG 2 w którym to przełącza się przy zadanych obrotach i o przełączaniu przy zadanej temp nie ma mowy. A druga sprawa to jeśli faktycznie ma STAG 2 to ma i register i atuator, gdzie ten drugi przy w/w sterowniku jest praktycznie dla picu, po to aby samochód z wtryskiem paliwa, sondą lambda i katalizatorem mógł przejść badania techniczne.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  4. #18
    Q..
    Q.. jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    20 wrzesień 2009
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    44
    Postów
    168
    Auto
    Stilo 1.9 & Barchetta & Focus 1.6
    Rocznik
    2003 & 1995 & 2013
    Z tego co pamiętam, to objawy pasują do zbyt ubogiej mieszanki (gaz) lub kłopotów z zapłonem (świece - kable) , ale ważna sprawa , po wymianie membran i przejechaniu 500 - 1000 km należy udać się ponownie na regulację .

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2010
    Skąd
    sochaczew
    Postów
    37
    Auto
    Był cc700 - jest brava 1.4 12V
    Koledzy - to jest instalacja II generacji.Mam właśnie ten sterownik STAG2.Zaraz za krokowcem jest ten register.Może spróbować go wkręcić aby zmniejszyć dawke gazu.

  6. #20
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    kolego Cder lepiej nie kombinuj z ta regulacja sam. proponuje podjechać do zaufanego gazownika który Sprawdzi Tobie tą instalacje i przeprowadzi regulację. Regulacja w Warszawie kosztuje 30 zł sprawdzanie nie mam zielonego pojęcia bo nigdy nie potrzebowałem takiej usługi ale wydaje mi się że w 100zł się zmieścisz.

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2010
    Skąd
    sochaczew
    Postów
    37
    Auto
    Był cc700 - jest brava 1.4 12V
    Koledzy - dziś troche pojeżdziłem i to na benzynie.Okazuje się żę problem pojawił się też i na benzynie.Kurde już nie wiem o co chodzi.Opcja gazownika odpada,bo teraz dzieje się to na B/G.Najlepiej to wieczorem odpale,popryskam przewody WN wodą i zobacze czy niema iskier.Czy tak samo można sprawdzić cewke?

    [size=2][ Dodano: 2010-04-05, 20:12 ][/size]
    No i mam przyczynę.Przed chwilą byłem przy samochodzie,uniosłem maske,odpaliłem,i po przewodach WN normalnie widać jak płynie prąd.Cewka wydaje się być dobra,bo nie widać żadnego przebicia.Jutro kupie przewody i oczywiście napiszę czy pomogło.
    Dziękuję za wszystkie sugestie i pozdrawiam.

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    czy wracasz do tego co pisałem na samym początku.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2010
    Skąd
    sochaczew
    Postów
    37
    Auto
    Był cc700 - jest brava 1.4 12V
    Kolega seth67 miał racje.Zmieniłem przewody na BOSCH-owskie i jak ręką odjął.
    Dziękuję wszystkim.
    Pozdrawiam.

  10. #24
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    no to fajnie że się udało.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. [osprzęt silnika] Szarpanie przy dodawaniu i odejmowaniu gaz
    Napisany przez Seraphim na forum Panda
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 05-06-2010, 23:51
  2. przerywanie i szarpanie w 2.4td
    Napisany przez nervus-ek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 26-12-2009, 13:10
  3. [silnik] szarpanie na zimnym silniku
    Napisany przez zibi131 na forum Panda
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 27-02-2009, 14:38
  4. Szarpanie samochodu
    Napisany przez Stealer na forum Uno
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 30-12-2008, 19:23
  5. [silnik] Szarpanie zimnego silnika - tylko zimą!
    Napisany przez xardas333 na forum Uno
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-11-2008, 21:13

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava 1.4 12v szarpie

fiat brava 1.4 12v nie moge sie rozpedzic

fiat uno 1.4 szarpie

jak ustawic dawke gazu w bravie 1.4 12v

fiat bravo 1.4 12v dusi sie i szarpie na wolnych obrotach

fiat bravo 1.4 szarpie

brava 1.4 12v szarpie

fiat bravo 1.4 dlawi sie

popychacze hydrauliczne fiat bravo 1 4 12v

bravo 1.4 12 dlawienie sie iszarpanie

silnie ik po dodaniu gazu szarpnie

olej silnikowy do fiata brawa 1 412v

fiat brava 1 412v demontaz rozrusznika

popychacze hydrauliczne fiat bravo 1.4 12v

brava 1.4 skacze przy dodaniu gazu

fiat bravo 1.4 12v szarpie na benzynie

ustawienie rozrzadu w fiat bravo 1412 v

fiat bravo szarpie na lekkim gazie

lpg zdlawienie przy ruszaniu za duza dawka

dlawienie sie podczas dodawania gazu fiat brava 1.4 12v

http://www.iparts.pl