Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2008
    Skąd
    Lędziny
    Postów
    307
    Auto
    Fiat Bravo 1.9JTD GT

    Sworzeń przedniego wahacza do wymiany

    Witam, ostatnio na stacji diagnostycznej pracownik pokazał mi, ze mam do wymiany sworzeń wahacza w przodzie. CO za tym idzie, musze wymienic cały wahacz czy jest sam sworzeń do kupienia i wymienienia?? Jezeli tak to duzo z tym roboty?? Co polecacie w tej sytuacji??
    Druga kwestia to mam do wymiany przewody hamulcowe te twarde, sa juz z tego co mi gosciu pokazał przerdzewiałe(tak to na pierwszy rzut oka wyglada). Tez zastanawiam sie czy sie za to nie zabrac, tylko nurtuje mnie podobne pytanko: czy dam sobie z tym rady??



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 marzec 2008
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    31
    Postów
    151
    Auto
    fiat BRAVA 1,4 12v + LPG
    Wahacz musisz kupić niestety kompletny; wymianie podlegają jedynie tulejki, sforzeń niestety nie; Co do przewodów, jasna sprawa że sobie poradzisz; przeważnie kupując pytają o długość, mozesz wyjąć np. stary, ale koleś kiedyś mi mowil, iż można poszukać w katalogu, ale to będzie mordęga; Ważnym jest samo układanie , aby nie pogiąć nadto miedziaka; Wahacz jak i przewody jeseśw stanie sam wymienić, będziesz potrzebowal pomocy kogoś do odpowietrzenia układu, ale to sasiad nawet ci pomoże
    [FONT=Verdana]Tak pisać, by słowom było ciasno, a myślom przestronnie[/FONT]

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2008
    Skąd
    Lędziny
    Postów
    307
    Auto
    Fiat Bravo 1.9JTD GT
    Aha. ok dzieki za odpowiedz, ale jezeli chodzi o wahacz to potem nie bede miał problemu z niezbieznoscia?? Mowisz tylko wejsc pod samochod i wszystko poodkrecac co trzymie wahacz i wszystko?? Jaki tani a dobry polecacie do mojego 1,9jtd?? Aaaa i najlepiej pewnie jeden i drugi od razu z przodu wymienic?? Przy zakupie wahacza juz posiada on tulenie, nie trzeba nic dokupywac??
    Co do przewodów hamulcowych wydaje mi sie, ze wiecej jest roboty, jak je wszystkie dopasc gdy sa pozawijane wszedzie
    Tak na koniec przed sprawdzeniem przez diagnostyka w samochodzie nie kiedy klepało mi wlasnie w tamtym rejonie co sworzen do wymiany, czyli mogło to byc z tego?? Dodatkowo podczas mocniejszego hamowania samochód zchodził mi lekko na prawo(prawy sworzen ma luzy) - mam rozumiec, ze to wszystko co opisuje jest powodem własnie tego sworznia????


 

Podobne tematy

  1. [zawieszenie] wymiana wahacza
    Napisany przez asgerd na forum Uno
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 29-08-2012, 15:28
  2. [zawieszenie] Amortyzatory do wymiany po 50 k ?
    Napisany przez k66 na forum Panda
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 10-03-2010, 14:32
  3. "kołatanie" przedniego koła oraz dziwny 'świst'
    Napisany przez mlynek na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 16-10-2009, 11:51
  4. Temperatura silnika JTD czy aby napewno termostat do wymiany
    Napisany przez gopher na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 16-06-2009, 10:56
  5. [osprzęt silnika] Sonda Lambda czeste wymiany
    Napisany przez qwerty na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 12-12-2008, 09:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wahacz przedni fiat bravafiat bravo tuleje wahacza przodsworzen fiat bravawymiana wahacza przedniego fiat bravajak wymienic swozen wahacza fiat bravawymiana sworznia wahacza bravosworzen bravowahacz fiat bravowymiana sworzni fiat mareawymiana wahacza fiat bravafiat bravo wymiana wahacza przednitegosworzen fiat brawowahacz fiat bravarozmiar sworznia wahacza fiat bravowymiana wahacza fiat marea
http://www.iparts.pl