Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    08 październik 2012
    Skąd
    Wałbrzych
    Postów
    53
    Auto
    Fiat Bravo GT 1.6 1997r.

    Stuki w zawieszeniu i dziwne zjawisko z bakiem

    Witam wszystkich. Otóż ostatnio na dziurach dochodziły dziwne stuki z przodu auta. Podjechałem do kumpla który wszedł pod auto i stwierdził że swój żywot skończyła końcówka drążka kierowniczego od strony kierowcy. No to zamówił mi 2x końcówkę drążka kierowniczego na lewą i prawą stronę za 94zł (z rabatem 40% na jedną). Dziś wymieniłem dwie końcówki i myśląc że nadejdzie kres tym stukaniom wyruszyłem w drogę. Niestety stuki nadal są ale nie takie jak były przedtem. Jadąc na prostej zacząłem skręcać w lewo i szybko odbijając w prawo usłyszałem stuk, a robiąc tak samo tylko że najpierw skręcając w prawo i odbijając szybko w lewo nic takiego nie było. Co teraz może być do wymiany?

    Druga sprawa, mam dziwny problem z bakiem (przynajmniej tak podejrzewam). Otóż kiedy depnę swoim Bravo mając 2 kreski na wskaźniku paliwa za chwilę włącza mi się lampka od "rezerwy". Gdy odstawię auto i gdzieś po godzinie wrócę do niego mam ok.2 kresek. Nie wiem czy tak ma być czy jest np. uszkodzony pływak. Proszę o pomoc.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Co do stuków to stawiałbym na to że drążek kierowniczy się skończył i trzeba wymienić po prostu. Najlepiej obydwa.
    Co do baku. Ten typ tak po prostu ma. Nie przejmuj się

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2011
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    101
    Auto
    Bravo 1.9 JTD
    Cytat Napisał FICU Zobacz post
    Druga sprawa, mam dziwny problem z bakiem (przynajmniej tak podejrzewam). Otóż kiedy depnę swoim Bravo mając 2 kreski na wskaźniku paliwa za chwilę włącza mi się lampka od "rezerwy". Gdy odstawię auto i gdzieś po godzinie wrócę do niego mam ok.2 kresek. Nie wiem czy tak ma być czy jest np. uszkodzony pływak. Proszę o pomoc.
    tak to już jest w bbm'ach wskazówka pokazuje orientacyjnie poziom paliwa ale ma duży rozrzut

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    08 październik 2012
    Skąd
    Wałbrzych
    Postów
    53
    Auto
    Fiat Bravo GT 1.6 1997r.
    Co do baku to w sumie jest to tak jakby wina pływaka? Bo to trochę denerwuje... Ostatnio zatankowałem swojego Bravo do jednej kreski przed połową wskaźnika, zrobiłem gdzieś ze 106km i niby już rezerwa co jest niemożliwe...

  6. #5
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Taki niestety jest ten układ pomiarowy. Chociaż czasem jak mi auto zgaśnie na skrzyżowaniu (mając np. pół baku) i szybko je odpalę to potrafi pokazać 3/4 baku i dopiero po jakimś czasie wraca. I to już jest chyba kwestia licznika. Jeśli parkuje auto codziennie na noc na poziomym terenie, to zawsze rano pokazuje prawidłowy poziom, w innych przypadkach zawyża bądź zaniża.

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ja jakoś nie pamiętam takich problemów z wskaźnikiem paliwa.. Inna sprawa, że ja zawsze śmigałem od pełna do rezerwy.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2011
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    101
    Auto
    Bravo 1.9 JTD
    ewentualnie może Ci coś nie stykać w liczniku. Ja tak mam i czasem opada mi trochę wskazówka, wtedy lekko uderzam od góry w licznik i wskazówka wraca na swoje miejsce.

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    rocketnol Ty to masz po prostu zimne luty..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2011
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    101
    Auto
    Bravo 1.9 JTD
    wiem, dokładnie o to mi chodziło


 

Podobne tematy

  1. Dziwne stuki w tylnym zawieszeniu Marea
    Napisany przez fly2sky na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 07-11-2012, 23:56
  2. [zawieszenie] stuki w zawieszeniu
    Napisany przez mariuszsciubak na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 13-05-2012, 17:13
  3. Zawieszenie silnika, Stuki w tylnym zawieszeniu BRAVO
    Napisany przez mateush02 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 05-02-2012, 14:20
  4. [ukł. hamulcowy] dziwne zjawisko
    Napisany przez staniol504 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 25-03-2011, 19:46
  5. [wycieraczki] DZiwne zjawisko z wycieraczkami
    Napisany przez lukq na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 29-09-2010, 22:09

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava 1.4 12v stuki w tylnim zawieszeniu

brava stuki w zawieszeniu

dziwne stuki w zawieszeniu

stuka z przodu fiat bravo ii

bravo II stuki w zawieszeniu

fiat bravo 1.4 12v zawieszenie

fiat bravo ii dziwne stukanie

fiat bravo 97 stuki z przodu przy skrecaniu

fiat bravo 1997 stuki zawieszenie

wskaznik paliwa fiat bravo zbyt szybko opada

fiat bravo 1.4 12v rezerwa paliwa

brava stuki amortyzatora

dziwne stuki przy pelnym

dziwne stuki w zawieszeniu marea

fiat bravo stuki

bravo II stuki z zawieszenia

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl