Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 44
  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000

    Stuka i stuka w prawym przednim kole

    Cześć,


    Mam problem od grudnia coś mi stuka w przednim prawym kole i na dołkach lub "policjantach" mi puka do tego jak jest szereg dołków na drodze to przy większej prędkości przód zaczyna mi pływać lub gdy raptownie hamuje to ściąga na prawo. Dziś podjechałem do kolegi, który jest mechanikiem zdjął oba przednie koła posprawdzał wszytko wahacze, sworznie, końcówki drążków amortyzatory, sprężyny i nic ale to nic nie jest wybite czy do wymiany. Nie mam pojęcia co mu dolega, tak samo jak z 1 wrzucam na 2 przy wyższych obrotach to słychać takie STUK w tym kole. A sprawdzał naprawdę dokładnie bo wiadomo kolega. Macie jakieś sugestie?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    35
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    przeguby sprawdzał? sprawdź też przeguby wewnętrzne ( w skrzyni)

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    przeguby sprawdzał... a w skrzyni nie.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    35
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Nie pamietam czy tam u ciebie jest pod pora półosi jeśli jest to zobacz też na łożysko w niej.

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Może łożysko amortyzatora u góry? Ale z tym pływaniem to chyba nie powinno mieć wpływu..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 luty 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    32
    Postów
    44
    Auto
    Punto 1.2 8v
    ja tak miałem z wywalonym sworzeniem wahacza
    Hyundai Lantra 1995 1.8 16v GT -> Hyundai S-Coupe 1993 1.5 Turbo 12v -> Fiat Punto 1994 1.2 8v

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Myślicie, że na stacji kontroli by coś wykazało jakbym podjechał ?

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Podjechać nie zaszkodzi choć wg. mnie nie wszystko Ci ustalą na stacji.. Przykład taki że ja pojechałem z kompletnie wybitym amortyzatorem (wylany, stukający i prawie luźny) a na stacji wyszło że 70% miał i wszystko sprawne.. Pewne rzeczy to tylko z opuszczonymi kołami czyli na podnośniku łapowym.. Ale np. wahacze, końcówki to powinien zdjagnozować bez problemu.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    35
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Ja obstawiam tuleje wahacza...(mimo iż były sprawdzane przez Twojego kolege)

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Podjadę na stację jutro i zobaczymy czy coś wykaże.

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    A jeszcze zapytam o klocki hamulcowe których został mi może 1mm z przodu, czy startym klocku może drżeć kierownica przy hamowaniu z dużej prędkości oraz dziwnego huku kół podczas hamowania przykładowo przy 120 km/h. Na allegro widzę komplety za 40 zł magneti marelli i boscha za 90 zł czy jest między nimi jakaś znacząca różnica ? Bo Marelli to dobra firma więc czemu taka różnica cenowa?

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Jak drży kierownica to przyjrzyj się tarczom - być może też już są do wymiany (krzywe).. Z hukiem to nie wiem nic takiego nie słyszałem więc ciężko mi powiedzieć.. Widziałem te klocki - nie wiadomo ile to polata.. Jak chcesz dobrze kup Ferodo / Bremo / ATE..
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 29-02-2012 o 08:28
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    35
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    kup Ferodo / Bremo / ATE..
    Zgadzam się

    Ja mam Delphi i powiem szczerze że muszę je pochwalić...

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Ok, diagnostyka na trzepakach nic nie wykazała... Nie wiem już sam co mu jest. Czasami w ogóle nic nie puka, a czasami puka. Szok

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Wymieniłem prawy wahacz okazało się po zdjęciu, że miał duży luz góra dół i byłem przekonany, że wymiana rozwiąże problem ze stukaniem na dołkach. Po wymianie oczywiście przestało znosić samochód na prawo i już mi nie jeździ po drodze ale stuki są nadal przy większych koleinach do tego są to bardziej słyszalne niż wcześniej :/ Nie macie pomysłu co mu może dolegać? Końcówki kierownicze sprawne, gumy stabilizatora też nowe. Może coś z tym łożyskiem amortyzatora ? Bo tak mi słychać te stuki jakby wyżej niż w kole teraz. I do tego tylko na większych dołkach wcześniej praktycznie na każdym stukało. Chyba, ze tech wahacz się musi wyrobić ?


 
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [Problem z hamulcem przednim, prawym]
    Napisany przez Hirvit na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 27-02-2012, 23:25
  2. Stuka w prawym kole gdy jadę
    Napisany przez kamil00512 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 28-01-2012, 19:01
  3. [silnik] cos stuka
    Napisany przez RPW_2005 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 16-04-2011, 23:53
  4. [zawieszenie] coś stuka ale co
    Napisany przez falkor na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 06-01-2011, 23:16
  5. cos stuka
    Napisany przez nervus-ek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 18-03-2010, 18:44

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

stuki w kole

stukanie w przednim kole

stuki w przednim kole

stukanie w prawym przednim kole

stukanie w kole

fiat punto 2 stuki w przednim zawieszeniu

stukanie w przednim prawym kole

stukanie w prawym kolestuki w przednim zawieszeniu fiat mareastuka w przednim kolecos puka w przednim kolestuki przy prawym kolestuki w przednim prawym kolefiat punto stuki w przednim zawieszeniustukanie w przednim kole fiat puntoco stuka w przednim kolestuki w prawym przednim kolecos mi stuka w prawym przednim kolefiat marea stuki w przednim zawieszeniufiat marea stuki w przednim kole przy predkosci powyzej 70cos stuka w przednim kolestukanie przy prawym kolestukot w przednim kole

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie. Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl