Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 22 z 22
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    28 sierpień 2008
    Skąd
    Wola (pow. pszczyński)
    Postów
    111
    Auto
    Marea Weekend 1,8 16V + LPG Stag 4 2001 - bez OBDII:(
    tak trochę odświeżę temat, czy ktoś wie gdzie są te rezystory? znalazłem schemat jakie należy podpiąć żeby działał Pioneer, więc analogicznie myślę że dało by się podmienić z oryginalnymi rezystorami i będzie działać.
    ---===M.U.R.C.I.N.===---

    był Golf III 1997 1,8gt
    była Brava 1997 1,6 16v
    był Peugeot 206 1999 1,4 8v
    i powrót do korzeni
    jest Marea Weekend 2001 1,8 16v - najlepszy wybór



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Gdzie one mogą być.. Pewnie w kierownicy... Gdzieś na płytkach z przyciskami. Fajnie gdyby nie były napylane i dało się je wymienić..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    28 sierpień 2008
    Skąd
    Wola (pow. pszczyński)
    Postów
    111
    Auto
    Marea Weekend 1,8 16V + LPG Stag 4 2001 - bez OBDII:(
    jakie by nie były da się je usunąć w każdy sposób i zastąpić normalnymi odpowiednich wartości rezystorami, jutro się pobawię i zobaczymy co wyjdzie,
    wstępnie miałem pomysł by dołożyć szeregowo po odpowiednim rezystorku by dobrać odpowiednią wartość, jednak pomiary porobiłem i dołożenie drugiego rezystorka zadziała tylko w przypadku zwiększenia zezystancji co w przypadku prawidłowego nie wystarczy, pozostaje wymiana.
    ---===M.U.R.C.I.N.===---

    był Golf III 1997 1,8gt
    była Brava 1997 1,6 16v
    był Peugeot 206 1999 1,4 8v
    i powrót do korzeni
    jest Marea Weekend 2001 1,8 16v - najlepszy wybór

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    28 sierpień 2008
    Skąd
    Wola (pow. pszczyński)
    Postów
    111
    Auto
    Marea Weekend 1,8 16V + LPG Stag 4 2001 - bez OBDII:(
    dla zainteresowanych udało mi się zrobić oryginalne sterowanie z kierownicy na radiu PIONEER.
    gdyby ktoś chciał to służę pomocą.
    przede wszystkim potrzebna jest umiejętność posługiwania lutownicą, nie polega to jak myślałem na podmianie rezystorków w te same miejsca ponieważ podłączenie w pilotach (lewy, prawy) jest połączone kombinacją szeregową co za tym idzie ja wszystkie wylutowałem i zrobiłem swoje nowe odpowiednio podłączone, jest tam na tyle miejsca że wszystko się zmieściło, dodatkowo jedna ścieżka jest do odcięcia (przycisk mute jest realizowany przez zworkę a powinno być 3,5K).
    Potrzebnych jest 6rezystorów:
    SOURCE = 1,2k
    ATT MUTE = 3,5k
    next = 8k
    back = 11,25k
    vol+ = 16k
    vol down = 24k
    oczywiście są to wartości książkowe
    IMG154.jpgIMG156.jpgIMG151.jpgIMG159.jpgIMG160.jpg
    ---===M.U.R.C.I.N.===---

    był Golf III 1997 1,8gt
    była Brava 1997 1,6 16v
    był Peugeot 206 1999 1,4 8v
    i powrót do korzeni
    jest Marea Weekend 2001 1,8 16v - najlepszy wybór

  6. #20
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Jak to miło widzieć jakiegoś elektronika na forum
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    28 sierpień 2008
    Skąd
    Wola (pow. pszczyński)
    Postów
    111
    Auto
    Marea Weekend 1,8 16V + LPG Stag 4 2001 - bez OBDII:(
    ja już jestem dawno.... tylko zaczynałem z brava która się świeciła jak choinka (podświetlanie podłoża, zewnątrz, stroboskopy itd), przerobiona elektronicznie jak się tylko da, kupiłem z 2el szyby z przodu a zrobiłem full wersję z niej. brava się rozbiła chwile przed ślubem i z powodu braku kasy trzeba było kupić coś taniego i się nawinął peugeot 206, pieroństwo........ małe, trzydrzwiowe i bez klimy (3warunki kupowania auta które zostały pominięte z powodu braku kasy) a że teraz rodzina mi się powiększyła to powrót do korzeni ... ale na duże marea ale tym razem żeby nie grzebać za dużo w aucie kupiłem full wersję żeby nie było co dołożyć, no ale mieć sterowanie z kierownicy nie używane to było by przegięcie.... hehe, teraz została wymiana przekaźnika w centralce ABS.
    Także w razie jakiś problemów z elektroniką służę pomocą
    Ostatnio edytowane przez murcin ; 29-10-2011 o 14:01
    ---===M.U.R.C.I.N.===---

    był Golf III 1997 1,8gt
    była Brava 1997 1,6 16v
    był Peugeot 206 1999 1,4 8v
    i powrót do korzeni
    jest Marea Weekend 2001 1,8 16v - najlepszy wybór

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2012
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    31
    Postów
    158
    Auto
    Bravo 1.6 16V 103 KM
    Rocznik
    2001
    murcin, przymierzam się do adaptacji sterowania w kierownicy Marei, do współpracy z radiem LG, które jak twierdzi producent sterowane jest rezystancją (tak jak pioneer). Czy posiadasz może jakieś dokładniejsze zdjęcia z prac jakie wykonałeś? Ewentualnie jakieś schematy? Jak podłączyłeś kable z ori wiązki do złącza jack?

    Ewentualnie może ktoś inny ma jakieś wskazówki, żeby nie działać po omacku, gdyż autor postu ma pełną skrzynkę na PW, a jego ostatnia aktywność była ponad rok temu


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. problem z radiem
    Napisany przez bravo ck na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 02-10-2009, 08:07
  2. Wymiana kierownicy
    Napisany przez Siwy1982 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 11-04-2009, 23:08
  3. sterowanie centralnym zamkiem
    Napisany przez Jabol na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 08-02-2009, 20:48
  4. Oryginalne sterowanie radiem w kierownicy
    Napisany przez wojo985 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 01-11-2008, 17:55

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

grande punto sterowanie z kierownicy

fiat marea sterowanie radia

grande punto sterowanie radiem

sterowanie radia marea

sterowanie radiem z kierownicy fiat

fiat marea sterowanie

fiat bravo montaz sterowanie z kierownicy

punto zmiana radia a sterowanie z kierownicy

kierownica marea bravo sterowanie radia

sterowanie radiem z kierownicy fiat bravo

lancia lybra sterowanie radiem zle dzialasterowanie kierownicy fiat puntogrande punto radio sterowane z kierownicytasiemka pod kierownice grande puntofiat bravo kierownica przyciski do rozmowyfiat punto sterowanie radiem w kierownicygrande punto radio sterowanemarea sterowanie radiaschemat drabinki rezystorowej w kierownicy fiata punto
http://www.iparts.pl