Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 31
  1. #16
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Zokolic Zobacz post
    Nieszczelność w łączniku elastycznym może wpływać na odczyt Lambdy ?
    Jeśli sonda lambda jest przed łącznikiem (a chyba jest) - to nie ma wpływu.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał markshall Zobacz post
    Jeśli sonda lambda jest przed łącznikiem (a chyba jest) - to nie ma wpływu.
    Tak, jest przed łącznikiem.

    Czy katalizator może być zapchany/ niedostatecznie drożny, w taki sposób, który uniemożliwia/zakłóca pracę na biegu jałowym ?
    F/I/A/T

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 sierpień 2014
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    21
    Postów
    15
    Auto
    Bravo
    Rocznik
    1996
    Zakolic - sam pisałeś, że po ściągnięciu kata rwie się do przodu. Więc winny katalizator. Oczywiście, że może się zapchać - konstrukcja katalizatora jest dość "gęsto upchana" wiec przy niepełnym spalaniu łatwo go zakleić. Co do gołej rury to walnij tłumik z poldka (pierwszy tłumik rozprężny). 50zł kosztuje, a auto nabiera zadziwiającej kultury pracy

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał niunia96 Zobacz post
    Zakolic - sam pisałeś, że po ściągnięciu kata rwie się do przodu. Więc winny katalizator. Oczywiście, że może się zapchać - konstrukcja katalizatora jest dość "gęsto upchana" wiec przy niepełnym spalaniu łatwo go zakleić. Co do gołej rury to walnij tłumik z poldka (pierwszy tłumik rozprężny). 50zł kosztuje, a auto nabiera zadziwiającej kultury pracy
    Sam już nie wiem, mam wrażenie, że doświadczyłem efektu Placebo, niby auto pracuje lepiej.
    Wciąż silnik buja, ma niskie obroty, czasem chwyta poziom.

    Mam katalizator używany na którym jechał mój tatko, jechał do samego końca, aź padła skrzynia.
    Pospawałem ładny wydech z elementów obu wydechów, rury bardzo mocne, wszystko stabilne ,że fabrykę poprawiłem. Dziś zamontuję.
    Ten 'stary-nowy" katalizator sprawdziłem w sposób bardzo prosty (dmuchnąłem w jedną stronę, po drugiej stronie ładnie i mocno powietrze ulatuje, myślę drożny.

    Słuchajcie, TAKA INFORMACJA.
    Łącznik elastyczny nakładany na rurę musi mieć wymiary 55x150
    F/I/A/T

  6. #20
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Matko bez kitu - że Tobie się chce A jeżeli chodzi o rurę zamiast kata - ok ale w puszcze żeby na pierwszy rzut oka nawet policjant na drodze nie zabrał Ci dowodu (a sporadycznie ale na takich też da się trafić).
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Matko bez kitu - że Tobie się chce A jeżeli chodzi o rurę zamiast kata - ok ale w puszcze żeby na pierwszy rzut oka nawet policjant na drodze nie zabrał Ci dowodu (a sporadycznie ale na takich też da się trafić).
    Chce się nie chce, wszystko pospawałem firma się może wstydzić.

    Mam taki fetysz, doprowadzam ten złom do używalności. : P
    czy po wstawieniu rury nie spadnie moc ? Kolega pisał, że od dołu będzie słabszy. Wyciąg gazu z komory spalania ?
    F/I/A/T

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał Zokolic Zobacz post
    Chce się nie chce, wszystko pospawałem firma się może wstydzić.

    Mam taki fetysz, doprowadzam ten złom do używalności. : P
    czy po wstawieniu rury nie spadnie moc ? Kolega pisał, że od dołu będzie słabszy. Wyciąg gazu z komory spalania ?
    EDIT: Po wymianie wydechu - auto cisza.

    Rozłączyłem przed spawaniem kleme minusową.
    Auto odpala , i gaśnie od razu, gdy odpinam krokówkę wchodzi na (+/-) 1400 obr. i spada na 1300 i tak na okrągło.
    Gdy go podpinam (silnik wciąz pracuje) praca zatrzymuje sie na 1000 obr. _ o co kur-* tu chodzi ?
    F/I/A/T

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Zokolic Zobacz post
    Rozłączyłem przed spawaniem kleme minusową.
    Trochę mało - powinno się wstawiać ogranicznik w trakcie spawania na obydwie klemy - tak robią w warsztatach.. Ale prawdę mówiąc mało prawdopodobne aby coś odleciało no chyba że akurat Tobie się udało.. Z tym że będzie słabszy od dołu - są takie teorie.. Wydech też jest obliczany do auta a jak sobie go zmieniasz i kombinujesz zamiast istotnego w sumie katalizatora rurkę to mogą się zmieniać charakterystyki silnika..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Trochę mało - powinno się wstawiać ogranicznik w trakcie spawania na obydwie klemy - tak robią w warsztatach.. Ale prawdę mówiąc mało prawdopodobne aby coś odleciało no chyba że akurat Tobie się udało.. Z tym że będzie słabszy od dołu - są takie teorie.. Wydech też jest obliczany do auta a jak sobie go zmieniasz i kombinujesz zamiast istotnego w sumie katalizatora rurkę to mogą się zmieniać charakterystyki silnika..
    Zmieniłem tylko katalizator Wydech w formie oryginalnej. Zmieniły się materiały.
    Czyli, wszystko to co obliczyli włosi, jest zachowane.
    Auto pracuje jak traktor - tylko ciszej.
    Nie mam pojęcia co teraz, mykam bez krokówki. ; /
    F/I/A/T

  11. #25
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Zokolic Zobacz post
    Zmieniłem tylko katalizator Wydech w formie oryginalnej. Zmieniły się materiały.
    Czy Ty nie rozumiesz że wywalenie katalizatora to BARDZO duża zmiana? On stwarza pewne opory, przez co utrzymywane jest w kolektorze wydechowym pewne cisnienie, jakbyś jeszcze strumienice założył to być jeszcze szybciej go opróżniał.. Mniejsza o te..

    Traktor? tzn co? Nie pali na wszystkie cylindry? Jeździć tak nie radzę..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Czy Ty nie rozumiesz że wywalenie katalizatora to BARDZO duża zmiana? On stwarza pewne opory, przez co utrzymywane jest w kolektorze wydechowym pewne ciśnienie, jakbyś jeszcze strumienice założył to być jeszcze szybciej go opróżniał.. Mniejsza o te..

    Traktor? tzn co? Nie pali na wszystkie cylindry? Jeździć tak nie radzę..
    Słuchaj, my chyba naprawdę się nie rozumiemy. Mam katalizator, tylko inny, (ale katalizator nie tłumik) auto pracuje nie równo.
    Pali na wszystkie cylindry.
    To jest uszkodzenie elektryczne, nie mam pojęcia jakie.
    Obroty są za niskie, po wrzuceniu na luz auto gaśnie jak wyłączyłbym zapłon.
    Komputer nic nie mówi, wyczytałem, ze po wymianie wtryskiwaczy trzeba przeprowadzić adaptacje,
    nie mogę jej dokończyć, nie chce uruchomić proceduy adaptacji.
    Ciśnienie 16 barów na gar. nowy silnik ,

    Kupiłem cewkę , wyczyściłem całą przepustnice z gniazdami krokowiec działa.
    Czujnik wałka(fazy rozrządu) sprawny.
    F/I/A/T

  13. #27
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,623
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Zokolic Zobacz post
    To jest uszkodzenie elektryczne, nie mam pojęcia jakie.
    Obroty są za niskie, po wrzuceniu na luz auto gaśnie jak wyłączyłbym zapłon.
    kłania się w tym momencie ten temat:

    czasem gaśnie po wrzuceniu luzu w czasie jazdy

    powodów może być wiele. wiązka pomiędzy ECU a przepustnicą, krokowiec, któryś z czujników pracujący na skraju błędu, kiepska masa, uwalone ECU itd. itd... jest co czytać adaptacja jeśli już to tylko przez Examiner.

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 sierpień 2014
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    21
    Postów
    15
    Auto
    Bravo
    Rocznik
    1996
    Byrrt - o co chodzi z tym ogranicznikiem przy spawaniu bo nie skumałam, a też mnie czeka trochę spawania :/

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    kłania się w tym momencie ten temat:

    czasem gaśnie po wrzuceniu luzu w czasie jazdy

    powodów może być wiele. wiązka pomiędzy ECU a przepustnicą, krokowiec, któryś z czujników pracujący na skraju błędu, kiepska masa, uwalone ECU itd. itd... jest co czytać adaptacja jeśli już to tylko przez Examiner.
    Wiązka z ecu sprawdzona czujniki ok, sprawdziłem już tyle układów, że sam nie wiem...
    F/I/A/T

  16. #30
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał niunia96 Zobacz post
    Byrrt - o co chodzi z tym ogranicznikiem przy spawaniu bo nie skumałam, a też mnie czeka trochę spawania :/
    W skrócie przepięciówka z dwoma klemami wpinana równolegle do aku podczas spawania. Można to kupić w sklepie allegro itp.. Normalny warsztat spawalniczy ma takie coś na stanie.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [elementy zewnętrzne] Łącznik elastyczny tłumika Cinquecento 700
    Napisany przez govva na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 27-02-2013, 22:39
  2. łącznik elastyczny układu wydechowego
    Napisany przez scWojtek na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 26-09-2012, 16:46
  3. 1.4 12v a chodzi jak stary diesel
    Napisany przez rychu89 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 31-07-2012, 08:24
  4. Sprzęgło temat stary jak świat :)
    Napisany przez neonik1234 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 10-04-2012, 19:27
  5. Łącznik elastyczny wydechu - jaki kupic?
    Napisany przez tjsz na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-05-2010, 14:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

strumienice do fiata brava

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl