Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 lipiec 2013
    Skąd
    Rogożnik
    Postów
    83
    Auto
    brava 1200
    Rocznik
    1999

    stacyjka nie ma styku auto raz odpala raz nie?

    witam mam pytanie czy przy wymianie kostki stacyjki będę musiał programować codę immobilizer czy tylko wystarczy przełożyć i komplet jak sprawa wygląda proszę o pomoc dlaczego chce wymienić ponieważ stacyjka nie ma styku i dzwoniłem do gościa co się tym zajmuje i powiedział ze to nie stacyjka a kostka stacyjki ta z pinami środkowa cześć stacyjki

    tak to wygląda; OES KOSTKA STACYJKI ZAPŁONU FIAT BRAVA BRAVO MAREA (4423442808) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    i jak by ktoś miał dobre chęci to prosił bym schemat wraz z opisem jak to samemu zrobić bo mechanicy chcą za to ponad 120zł a cześć koszt 70zł wiec jak mam dać więcej za mechanika za 30min roboty to wole sam się męczyć a za darmo kasy nie dam na które muszę pomykać lekko 8godz!



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Hej. Jeśli masz auto z 99 roku to musisz kupić kostkę z wąskim pinami - czyli ta na zdjęciu z aukcji będzie zła, ale sprzedawca pisze o wersji z wąskimi pinami i ta będzie ok - wymieniałem u siebie niedawno to wiem Co do wymiany, zdejmujesz dolną osłonę kierownicy(3 wkręty) ,górna wtedy zejdzie sama i już masz dostęp. Kostka ma 2 zatrzaski, jeden od przodu drugi niestety z tyłu, wciskasz je śrubokrętem i ciągniesz za kostkę, powinna wyjść. Dla pewności najpierw odepnij od niej wtyczkę i upewnij się, że jeden pin jest szeroki a pozostałe węższe. Jak będziesz wkładał nową musisz dokładnie ustawić położenie stacyjki względem kostki bo inaczej nie wejdzie do końca i nie będzie się obracać razem z kluczykiem.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 lipiec 2013
    Skąd
    Rogożnik
    Postów
    83
    Auto
    brava 1200
    Rocznik
    1999
    co do demontażu to wiem bo dostałem ta kostka pod oko bo wystrzeliła z białym plastikiem i czarna obudowa no i ta cała kostka pieprzona przepraszam za wyrażenie , dziś kupiłem nowa w sklepie skasowali mnie 140zł i zamiast dać mi kostkę sama dali mi cały króciec bez bębenka stacyjki ale wyciągałem te części co mi były potrzebne i założyłem a stare powkładałem do szyjki stacyjki co do montażu nie było prosto ale dodałem tam troszeczkę smaru żeby biała plastikowa blokada się zatrzymała i nie odpady-wała złożyłem to wszystko podpoiłem kostki z kablami i klemy i autko pali od pierwszego strzału i nie trzeba długo kręcić nawet takie dobre to działa wszystko jak się należy z laika robi powoli się mechanik

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    jeśli ktoś będzie miał kiedyś podobny problem pisać na maila acer870@interia.pl podpowiem co i jak się robi , a części kupujcie na allegro, nie ma sensu kupować w sklepie , ja kupiłem dlatego ze samochód nie ma postoju jest w ciągłej eksploatacji . Dodam ze mam do sprzedania sprawny w 100% rozrusznik do tego samochodu jeśli ktoś jest zainteresowany pisać na maila lub zaglądać na allegro nick allegro acer870 dziękuje wszystkim za podpowiedzi pozdrawiam

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2009
    Skąd
    Groszki
    Postów
    54
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12v
    A jakie miałeś objawy?
    U mnie jest coś takiego, że przekręcam kluczyk na zapłon, rozrusznik zakręci raz, jest cisza i dopiero odpala (a cały czas trzymam kluczyk w pozycji zapłonu). Co ciekawe na zimnym silniku odpala bez żadnego problemu, czasami na gorącym ma problem.
    Zastanawiałem się czy to właśnie aby nie stacyjka... .

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 lipiec 2013
    Skąd
    Rogożnik
    Postów
    83
    Auto
    brava 1200
    Rocznik
    1999
    stacyjka to na bank nie jest bo ja kupiłem nowa tylko przełożyłem bębenek z kluczykiem do całej tej wkładki czy jak to się tam nazywa i auto dalej mi szwankuje przez 4dni był spokój ale teraz na zimnym silniku pali jak marzenie od pierwszego a na gorącym robi się to samo co na filmiku problemy z odpaleniem - YouTube i dalej jestem w czarnej dupie mechanik kazał mi z mostkowa c masę ale nie mam kabli żeby to wykonać jak macie wy kable i te same problemy spróbujcie czy odpali bo powiedział ze może być pod autem gdzieś wadliwy kabel do czegoś i dlatego takie skutki , ale ja w to nie wierze gdyby były to wadliwe kabelki to by auto w ogóle nie paliło a ono pali ale ma kaprysy jak kobieta jeśli się uporacie z tym problemem to napiszcie co było przyczyna bo ja wymieniłem już stacyjkę , rozrusznik i dalej to samo koszty ponad 400zł i dalej auto pali jak chce jeden gada tak drugi tak a kasa sobie leci jak woda z nieba!

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Sprawdź CPW, jego oporność. Czasem jest to jego problem, że na ciepłym silniku są problemy z odpaleniem.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 lipiec 2013
    Skąd
    Rogożnik
    Postów
    83
    Auto
    brava 1200
    Rocznik
    1999
    a co to jest CPW bo nie jestem mechanikiem a i tez nie znam się na tyle jeśli to jest do chłodzenia to samochód się nagrzewa do połowy i jak przejdzie polowe skali zaraz włącza się wentylator i chłodzi dotąd aż nie opadnie temp jedyne co to może być walnięty czujnik temperatury co podaje do komputera i wyłącza ssanie czy coś podobnego proszę mi powiedzieć ale ci co to już przerabiali co dokładnie może być autko ma przejechane dopiero 255tys km wiec nie wydaje mi się ze jest to jego koniec i nigdy nie miał LPG czekam na jakieś wskazówki dokładne ?

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    26 wrzesień 2008
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    41
    Postów
    200
    Auto
    Bravo 1,2 16v , 2000r Stilo 1.2 16v , 2002r
    Rocznik
    2000 / 2002
    CPW- czujnik położenia wału, i gdyby kręcił i nie odpalał to ok można postawić na CPW , ale rozrusznik nie kręci .
    Moim zdaniem wina leży w rozruszniku a konkretnie w szczotkach .
    Masa na silnik i akumulator rozumie że sprawdzone .

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 lipiec 2013
    Skąd
    Rogożnik
    Postów
    83
    Auto
    brava 1200
    Rocznik
    1999
    kolego asarx czytasz cały post mówiłem ze rozrusznik mam nowy działa ok kostka stacyjki tez nowa z bebechami stacyjki a auto dalej nie pali tylko na zimnym od pierwszego a jak go zapale na gorącym silniku to nie zapali oddałem dziś do mechanika i ma zobaczyć co to jest bo ja już nie mam słów do tego auta wymienię wszystko a tam będzie tylko kabelek i po co to robić jak wszystko jest ok nie mam szrotu na placu żeby testować czy to jest to tamto czy sram-to wszystkie części muszę kupić a to są nie małe pieniądze a nie dam tak jak do forda ze porobiłem był jak z fabryki a sprzedałem za tys zł a dołożyłem 7tys stare to jest tylko dobre wino a auta na złom huta Katowice !

  11. #10
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Dlatego napisałem, że wina może leżeć po stronie wariujacego CPW. Skoro rozrusznik działa i samochodów na ciepłym odpala.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  12. #11
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Sprawdź przewód masowy między aku a silnikiem oraz przewód plusowy od aku do rozrusznika. Może się gdzieś urywa i stąd takie efekty. Pomierz napięcie jak Ci sugerowałem w innym temacie.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 lipiec 2013
    Skąd
    Rogożnik
    Postów
    83
    Auto
    brava 1200
    Rocznik
    1999
    byłem u mechanika i powiedział ze nie wie co to jest , mam do was takie pytanie czy jak zlecę badanie komputerowe to wykryje co jest nie tak z tym czy raczej nie bo zaś wydałem kasę i nic nie wiem a auto robi z mojego budżetu co chce już rozbieram skarbonkę za niedługo na chleb mi nie będzie stać , chce to naprawić a mam ręce założone i nie wiem co dalej z tym robić czekam na instrukcje? jeszcze jedno pytanie czy jak bym kupił własny tester i kabel to czy sam wykryje te błędy i proszę powiedzcie mi jak dostać się do elektroniki auta czyli sprawy elektryczne i sprawy mechaniczne silnika tak aby wykryć mój błąd ? bo jestem w stanie kupić w ostateczności sprzęt do sprawdzania błędów bo mechanicy to złodzieje nic nie robić kasy mieć dużo !

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    powiem ci tak mam wszystko ok z masa i prądem z aku bo gdyby nie było ok auto by w ogóle nie paliło a po wymianie kostki i rozrusznika na nowy auto pali tylko jak ma gorący silnik to ma opory i teraz bym chciał się dowiedzieć czy jak podłącze go pod kapa czy wykryje co jest nie tak i do której wtyczki podpiąć czy modele brava sx 80 1.2 16v 1999rok ma obd2 lub kostkę czy tylko 3 piny wraz z zaciskami czerwony czarny

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2013
    Skąd
    ełk
    Postów
    6
    Auto
    był pf126,punto 1,uno 45,brava 1.4,tempra 1.6,palio 1.4,jest vc 2.0dti,punto 2 1,2
    Rocznik
    2003
    moim zdaniem łożysko alternatora się zaciera,miałem podobny przypadek/alternator stawia opór na łożysku i dlatego jest ciężko rozrusznikowi przewalić/.od szczęścia zależy jaką bravkę trafisz,ja trafiłem taką,że miałem już myśli samobójcze,

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    19 grudzień 2012
    Skąd
    Brzeg
    Wiek
    27
    Postów
    169
    Auto
    126pe/Stilo 1.2 16v
    Rocznik
    1988/2002
    jeśli tylko kontrolki lekko przygasają lub lekkie cyknięcie to może Ci nie łączyć przewód + który jest przykręcony do rozrusznika. dałem tam stalową podkładke i przez nią mi nie kręcił rozrusznik bo prąd dobrze nie przepływał, dałem miedzianą i mam już rok spokój a rozrusznik4 razy wyciagałem w JTD to uciążliwe.


 

Podobne tematy

  1. Auto nie odpala.
    Napisany przez ero1884 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-09-2013, 23:26
  2. Auto nie odpala
    Napisany przez wojtecki79 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 19-07-2013, 22:47
  3. Pali się kontrolka wtrysku, auto nie odpala
    Napisany przez LexusHPC na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 04-03-2013, 21:01
  4. Auto nie odpala
    Napisany przez riddi123 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 19-10-2012, 15:27
  5. Nie gaśnie dioda od wtrysku i nie auto odpala
    Napisany przez msikorski na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 28-08-2008, 04:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

kostka stacyjki fiat brava

po wymianie nowej kostki w stacyjce nie odpala

kostka stacyjki fiat brava 1.4 12v

punto ciezko pali kostka stacyjki

kostka stacyjki fiat bravo

jak odpalic fiata punto kabelkami od stacyjki

stacyjka fiat siena 2000

fiat siena 2000 problem ze stacyjka

kostka stacyjki auto nie odpala

Kostka stacyjki brava 1.4

stilo blokada stacyjki

wymiana kostki stacyjki bravo td

stacyjka nie odpala

styki stacyjka w aucie

stacyjka fiat brava 1.2 kostka

fiat brava dzialanie stacyjki

po przkrenceniu stacyjki samohud nie zapala

kostka stacyjki fiat marea 1.6 16v

brava kostka stacyjki

rozrusznik raz dziala raz nie fiat bravo 1.4 98r.

Brava naprawa stacyjki

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl