Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 20 z 20
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,649
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No faktycznie brak zaworka - czytałem, że w innych silnikach są.. U mnie generalnie odpowietrzanie bezproblemowo - właściwie można powiedzieć że sam się odpowietrza ale na wszelki spuszczam trochę płynu zaworkiem.. U mnie nagrzewnica jest sucha, szyby mi nie parują i nie są tłuste
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 grudzień 2017
    Skąd
    krk
    Wiek
    31
    Postów
    3
    Auto
    Bravo T-jet plus lpg
    Rocznik
    2010 fl
    Też jestem zainteresowany tym tematem znalazł ktoś odpowiedź? U mnie tak samo jak temperatura około plus 3 to da się wytrzymać, ale jak spadnie poniżej to już ledwo ciepłe powietrze idzie z nawiewów. Sprawdziłem organoleptycznie termostat na zimnym silniku do momentu rozgrzania ok. Nie popuszcza, jak to T jet szybko się nagrzewa i trzyma temperaturę. Węże idące do nagrzewnicy ok idzie ciepłe wraca chłodny A na nawiewach ledwo ciepłe. Układ czyszczony prestonem, zdobione na nim 50 km I zmiana na nowy płyn do chłodnic , syf wyleciał lecz dalej nie grzeje. Dodam że jestem pierwszym właścicielem i problemy mi się zaczęły dopiero po rozrządzie, A wymieniona była również pompa wody. Wymiana nagrzewnic to koszmar i do tego dość kosztowny ktoś rozwiązał ten problem?

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    498
    Auto
    punto evo 1,4
    Rocznik
    2011
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post

    [size=2][ Dodano: 2010-12-16, 19:07 ][/size]
    Aha i ogólnie czuć różnicę jak samochód stoi - ogrzewanie działa znacząco lepiej.. Pierwsze światła w mieście i czuję różnice (wskazówka jednak stoi jak wryta cały czas tak samo - po rozgrzaniu w połowie skali)..
    wskazuwka stoi w połowie skali w zakrecie temperatur 70-110 Stopni celsjusza, od zera do polwowy to jest zakres 50-70 stopni, od połowy do max to jest zakres 110-125 stopni (jak dobzre pamiętam) mam to dobrzeprzećwiczone z manualem i podpięciem do kompa bo ostatnio miałem pad termostatu. więc to ze stoi w polowie skali nei znaczy że się silnik do końca zagrzał :-)

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2012
    Skąd
    Piskorowice
    Wiek
    33
    Postów
    62
    Auto
    Lancia Lybra
    Rocznik
    2001
    trzeba się zastanowić czy nie jest tutaj problem ze złym dobraniem wymiennika ciepła w nagrzewnicy. Fakt wielkość jego nie powala. Miałem siene i tam była 50% większa chłodnica i grzała jak piec. W mareach stosowano dwa rodzaje nagrzewnic: Valeo i Magneti Marelli. Wymiary chłodnic podobne podłączenie podobne ale obieg wewnątrz wygląda na inny w większości hurtowni jest jeden rodzaj a trzeba się zastanowić czy nie ma tutaj wpływu na odpowietrzanie. Chyba w 90 % maryśkach była wymieniana chłodnica a co jeżeli rodzaj ma wpływ na późniejsze odpietrzenie jej a co za tym idzie grzanie. Brat miał 1.8 z 1996 r i grzała bardzo dobrze jak na maryśkę, zaczeła lać i kupiliśmy najtańszą jaka była coś około 50zł wykonanie tandetne i delikatne ale po włożeniu wcale się grzanie nie pogorszyło. On już auta nie ma a ja kupiłem pół roku temu drugą też 1.8 ale z 2000r grzanie nie powala jak w temacie. Wyciągałem ją czyściłem nowe płyny nic nie pomogło a auto do końca było serwisowanie a aso i chłodnica była wymieniana ale nie na oryginał. W 1.6 też grzanie kiepskie ale chociaż tam jest manualne sterowanie bo w 1.8 to grzanie też potrafi żyć swoim życiem.

    Odnalazłem dane że valeo było stosowane od 1999r i tylko w wersjach bez klimatyzacji
    Ostatnio edytowane przez COMP252 ; 07-01-2018 o 12:02

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Kielce
    Postów
    373
    Auto
    Grande Punto 1.9 MultiJet
    Rocznik
    2006
    Saper naprowadza jeszcze na jedną możliwość. Jak już zdejmiesz obudowę tunelu, to sprawdź, czy powietrze nie ucieka Ci bokiem pomiędzy nagrzewnicą a obudową... Uszczelka, która jest tam zamontowana pod wpływem temperatury z czasem traci swoje właściwości. Ja w Kropce miałem podobnie. Po uszczelnieniu zaczęło lepiej grzać... U mnie nie było problemów z grzaniem jako takich, po prostu szyba moim zdaniem zbyt długo odparowywała w porównaniu np. do poprzedniego autka, jakim było Seicento...


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Nie działające ogrzewanie tylnej szyby-podremontowanie
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 23-01-2011, 16:29
  2. [ogrzewanie] nawien na szybe...;/
    Napisany przez gawor06 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 07-11-2008, 22:59
  3. Ogrzewanie tylnej szyby
    Napisany przez jarpol74 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 10-10-2008, 16:03
  4. [ogrzewanie] WENTYLATOR CHŁODNICY
    Napisany przez fiaton na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 27-08-2008, 17:39
  5. Zakup Marea Weekend 1,9 JTD - proszę o pomaoc
    Napisany przez KAAZ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 31-07-2008, 19:48

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

ogrzewanie w samochodzie

slabe ogrzewanie w samochodzie

slabe ogrzewanie w aucie

fiat brava ogrzewanie

ogrzewanie fiat bravabrak ogrzewania w samochodziefiat ducato brak ogrzewaniafiat brava nie grzejebrak ogrzewania fiat ducatoslabe grzanie w samochodziefiat bravo ii ogrzewanienagrzewnica w samochodzie
http://www.iparts.pl