Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 17

Temat: [silnik] lpg  

  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    486
    Auto
    fiat bravo hgt

    [silnik] lpg

    w moim aucie padła pompa wodna urwała pasek rozrządu i zafundowała kapitalke silnika moje pytanie jest takie auto stało dosć długo na warsztacie jakieś 3 miesiące silnik był wymontowany z auta z instalacji wyły wypięte tylko wtryski pytanie jest takie czy długi czas zasilania morze spowodować utrate danych przez kompa lub inne uszkodzenie kompa lub inną cześc na czójnik temperatury czujnik ciśnienia instalacja pokazóje poziom gazu jest przygotawana do pracy nie przełancza sie na gaz po nagrzaniu silnika instalacja levato sekwencja
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    jeśli miałeś długo zdjętą kleme z aku powinieneś na nowo zaprogramować komputer. powinni to zrobić w warsztacie. ale to różnie bywa.

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    486
    Auto
    fiat bravo hgt
    w przyszłym tygodniu jade do swojego gazownika na kompa i bedzie wszystko jasne
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    a zrób tak. otwórz maske i wystudz śilnik (przy tej pogodzie nie bedzie to ciężkie do zrobienia) zdejmij kleme nawet na 15 minut wyłącz wszystko światła grzanie szyby nawiew dosłownie wszystko wszystko przełącz na benzyne i odpal bez dodawania gazu i niech tak chodzi aż wentylator sie załączy i ochłodzi silnik i sie sam wyłączy. wtedy na nowo zaprogramuje sie komputer i zobaczysz jak bedzie chodził nic nie tracisz a mozesz sam se go naprawić

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Z tego co mi wiadomo to w HGT nie ma już adaptacji sterownika tylko ma normalnie palić i jechać, ale glowy nie dam za to twierdzenie.

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    ale zaprogramować mape wtrysku chyba jednak tzreba choć tak jak ty głowy obciąć sobie nie dam ale spróbować nie zaszkodzi napewno

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    486
    Auto
    fiat bravo hgt
    pisząc o kompie chodziło mi o komputer lpg ale z tego co dzwoniłem do gazownika reset kompa jest raczej nie możliwy

    [size=2][ Dodano: 2010-01-14, 14:17 ][/size]
    podejrzewam ze mógł pójść czujnik cisnienia
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    ale na benzynie chodzi dobrze nic sie złego nie dzieje??

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    486
    Auto
    fiat bravo hgt
    tak benzynka ok troche większe spalanie ale panewki pierścienie nowe docieranie .tylko ten gaz przed remontem lpg tez ładnie chodziło a teraz kupa instalacja jest w stanie gotowosci tylko komp nie dostaje sygnału z jakiegoś czójnika i ni podaje prądu na zawór na zbiorniku zaraz wypije kawe i ide jeszcze zobaczyć do niego
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    zobacz moze gdzies tylko wsówka wypadła albo zamienili przewody te co są koło reduktora. a spróbuj podać zasilanie zezpośrednio na wsówke reduktora. jak przerzuci (pstryknie) to masz przyczune

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    486
    Auto
    fiat bravo hgt
    to zamierzam zrobić kable na cewkach sa dobrze podpięte wczoraj przed wyjazdem do pracy sprawdałem na szybkiego
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    na cewkach jakby zamienili to i na benzynie by nie sedł raczej. chodzi mi o te wsówki co są na przekaźniku przy parowniku od gazu. zobacz czy sa dobrze podpięte.

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    486
    Auto
    fiat bravo hgt
    tak ale zawór na butli nie dostaje napięcia jeśli on nie otwiera sie to sprawdzenie zaworu na parowniku mija sie z celem jesli kable były by zamienione tak czy tak było by słychać zawór
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce

  15. #14
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    ale moze jak są zamienione to zawór na butle nie dostaje sugnału może??

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    486
    Auto
    fiat bravo hgt
    dobra kawa wypita do roboty
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http://www.iparts.pl