Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 2 z 2
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2010
    Skąd
    krk
    Postów
    2
    Auto
    fiat marea 1.8 16v

    Silnik dławi się,obroty falują,spadek mocy

    Witam to pierwszy mój post na szacownym forum.

    Teraz wiem,że sądząc po temacie stwierdzicie ,że to kolejny post o sondzie lambda,silniczku krokowym itp (tego nie wykluczam swoją drogą).Ale jest cośco czyni ten problem wyjątkowym stąd nowy temat
    .

    Zacznę od tego ,że moje problemy zaczynają się gdy padnie akumulator i go wyjmę. Stało się to 2x tego roku. Potem gdy wszystko podpinam pojawiają sie problemy . Ostatnio gdy doświadczyłem moich cierpień ustąpiły one same po pewnym czasie (2 tygodniach) i wszystko było ok,aż do następnego momentu kiedy to padł akumulator (przy -20 nie jest to trudne).

    Auto nigdy nie gaśnie na wolnych obrotach czy na biegu jałowym,ale obroty falują . Ruszanie jest niezwykle męczące,jako ,że odnoszę wrażenie,że auto nie ma 50% dawnej mocy . Po przejsciu z jedynki,na dwojke ciagle rwie i szarpie jakby na nauce jazdy początkujacy kierowca probowal ruszać. Dopiero od trójki wzwyż nie szarpie.

    Jednakże auto wyraźnie ma momentami problemy z przekroczeniem 3 tys obrotów także żwawe przyspieszanie czy też osiąganie wyższych predkosci jest wykluczone.


    Nurtuje mnie ten problem od kilku dni i zastanawia najbardziej to,iż znowu się to stało gdy wyjąłem akumulator ...

    Dodam,że auto nigdy nie miało instalacji gazowej,tylko benzyna .



    Czy jest ktoś z sugestiami co to może być,i dlaczego pojawia się znowu po tym jak padł akumulator i go wyjąłem ? (wykluczamy błąd typu błędne podpięcie klemów rzecz jasna)



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Q..
    Q.. jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    20 wrzesień 2009
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    44
    Postów
    168
    Auto
    Stilo 1.9 & Barchetta & Focus 1.6
    Rocznik
    2003 & 1995 & 2013
    Nie wiem czy to dobry pomysł, spróbuj odpiąć przepływomierz , i zobacz czy samochód będzie działał lepiej. Z tego co opisują w książce , tylko uszkodzony czujnik wału i czujnik na wałku rozrządu powoduje unieruchomienie silnika . Parametry z reszty czujników są w pamięci kompa z ustawieniami fabrycznymi . jeżeli przepływomierz daje nieprawidłowy odczyt to po odpięciu powinno zaraz wrócić wszystko do normy. Miałem taki objaw w 2.4 jtd , po odpięciu przepływomierza (był uszkodzony) samochód działał normalnie. Może przy silniku benzynowym tez uda się tak zweryfikować sprawnośc przepływki.


 

Podobne tematy

  1. Bravo 1.6 16v falujące obroty
    Napisany przez poochaty na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post: 09-01-2014, 16:11
  2. duże spalanie i spadek mocy
    Napisany przez Limpopo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post: 01-07-2013, 08:41
  3. Siena 1600cm falujace wolne obroty silnika !
    Napisany przez arencio na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-10-2009, 10:59
  4. [silnik] Palio niskie obroty
    Napisany przez Doktor na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-10-2009, 20:14
  5. [osprzęt silnika] Nierówne obroty
    Napisany przez lukvwp na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 25-10-2008, 23:53

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

dlaczego silnik sie dusi

lybra 2.4jtd falujace obroty

samochod sie dlawi na wolnych obrotach

fiat bravo silnik sie dusi

silni sie dusi fiat palio

spadek mocy na wolnych obrotach palio

auto dusi sie na wolnych obrotach

silnik dusi sie na malych obrotach

obroty silnika lybra

lybra 2.0 spadek mocy

skacza obroty dusi sie

auto dusi na wolnych obrotach

http://www.iparts.pl