Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 23 z 23
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    12 marzec 2011
    Skąd
    Żary/Zielona Góra
    Postów
    33
    Auto
    MULTIPLA 1.9 105 99r
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał mateush02
    mi mechanik zlapal czarny gruby waz u gory, scisnal i kazal mi dac mocno gazu, ten waz powinien sie niby rozprezac a u mnie prawie nic
    też tak robiłem ściśnięty wąż + gaz i zero rozprężenia
    tzn. turbina na 100% ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    29 wrzesień 2010
    Skąd
    Świdnica
    Postów
    54
    Auto
    Bravo 1.9 TD
    prawdopodobnie tak, gubisz olej? Jakie masz spalanie?

  4. #18
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Rozbierz Turbo, wyczyść, tak samo zrób z ic. dodatkowo spr EGr'a bo on także lubi puścić dymka, wyczyść przepławkę.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    12 marzec 2011
    Skąd
    Żary/Zielona Góra
    Postów
    33
    Auto
    MULTIPLA 1.9 105 99r
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał lukq
    Rozbierz Turbo, wyczyść, tak samo zrób z ic. dodatkowo spr EGr'a bo on także lubi puścić dymka, wyczyść przepławkę.
    Witam obserwacje w tym momencie gdy powinien być ciąg turbiny słychać jak by syczenie
    gdzieś wyczytałem że to może być jakaś nieszczelność , syczy tylko w czasie jazdy na postoju po dodaniu gazu nie słychać .
    turbo sprawdzałem -ściskałem wąż dodałem gazu i się rozepchał tak że turbina chyba ok.

    może mieliście coś takiego gdzie zacząć szukać tej nieszczelności ? jeśli to to?

    na razie nie widać aby więcej paliło zatankowałem ful zrobiłem 550km i mam połowę zbiornika

    co do oleju to mam gdzieś wyciek miedzy silnikiem a skrzynią biegów . czytałem że to może być uszczelniacz walu. czy można to samemu usunąć ?

    [size=2][ Dodano: 2011-03-21, 10:17 ][/size]
    Cytat Napisał stodziu
    Cytat Napisał lukq
    Rozbierz Turbo, wyczyść, tak samo zrób z ic. dodatkowo spr EGr'a bo on także lubi puścić dymka, wyczyść przepławkę.
    Witam obserwacje w tym momencie gdy powinien być ciąg turbiny słychać jak by syczenie
    gdzieś wyczytałem że to może być jakaś nieszczelność , syczy tylko w czasie jazdy na postoju po dodaniu gazu nie słychać .
    turbo sprawdzałem -ściskałem wąż dodałem gazu i się rozepchał
    dodatkowo odkręciłem wąż od kolektora zatkałem wąż od strony turbiny ręką dodałem gazu rękę odpycha tak że turbina chyba ok.

    może mieliście coś takiego gdzie zacząć szukać tej nieszczelności ? jeśli to to?

    na razie nie widać aby więcej paliło zatankowałem ful zrobiłem 550km i mam połowę zbiornika

    co do oleju to mam gdzieś wyciek miedzy silnikiem a skrzynią biegów . czytałem że to może być uszczelniacz walu. czy można to samemu usunąć ?

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    29 wrzesień 2010
    Skąd
    Świdnica
    Postów
    54
    Auto
    Bravo 1.9 TD
    Mam podobny problem, ale u mnie na pelnym baku zrobilem 570km :/ wiec 10/100 lekko, chwilami 12. U mnie ewidentnie wtryski leja, ale wymienilem dzisiaj filter powietrza i autko troszke nawet odmulilo w razie czego pisz jak cos bedziesz robil i wymienial, moze u mnie sie przyda :p

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    12 marzec 2011
    Skąd
    Żary/Zielona Góra
    Postów
    33
    Auto
    MULTIPLA 1.9 105 99r
    Rocznik
    1999
    Dziś odłączyłem kabelki(wtyczkę) od przepływomierza przejechałem się niestety bez zmian
    zaczynam umawiać się na regulację wtrysków i tak trzeba tam pogrzebać na jednym stoi mi paliwko

  8. #22
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał stodziu
    co do oleju to mam gdzieś wyciek miedzy silnikiem a skrzynią biegów . czytałem że to może być uszczelniacz walu. czy można to samemu usunąć ?
    to na 99% uszczelniacz, ciężko to samemu zrobić jak się nie ma za bardzo pojęcia, jeśli tak owe posiadasz i nie jesteś laikiem to powinieneś dać radę. Jeśli sam piszesz że wtryski pracują Ci źle, to od niech zacząłbym szukanie winy. CO do tego Turbo, nieszczelność możesz mieć np na łączeniu, na przewodach [którymś za zagięć], mi świszcze także podczas jazdy.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    12 marzec 2011
    Skąd
    Żary/Zielona Góra
    Postów
    33
    Auto
    MULTIPLA 1.9 105 99r
    Rocznik
    1999
    Już wcześniejszy właściciel wspominał że należy ustawić wtryski bo zaczynają lać. fakt że podczas dynamicznej jazdy wciskaniu gazu do podłogi coś tam dymiło ale auto szło jak szalone

    [size=2][ Dodano: 2011-03-22, 12:33 ][/size]
    lukq, czy jest problem z kupieniem samych uszczelniaczy?

    [size=2][ Dodano: 2011-03-24, 11:22 ][/size]
    Dziś zdemontowałem i podałem kontroli przewody od turbo do interculera i z interculera do kolektora. wymieniłem cieniutki przewód na turbinie , niestety dalej bez zmian

    [size=2][ Dodano: 2011-03-26, 10:01 ][/size]
    obserwuję dalej i szukam tylko czego
    odpalanie praca silnika bez problemów równo , w okolicach 2.500 obrotów auto przymula nie ciągnie (wygląda to tak jak by auto chciało a coś mu nie pozwala) przy tych obrotach wciśnięcie gazu powoduje wydobywanie się czarnego dymu z wydechu (czym więcej wciskamy tym więcej dymu) auto się rozpędza ale po woli, odpinałem przepływomierz kontrolowałem przewody powietrza . w trakcie oględzin znalazłem zaślepiony przewodzik Egera to musiał wykonać wcześniejszy właściciel . przy tych obrotach dodatkowo słychać jakiś dzwięk , autko też w czasie jazdy przy tych obrotach na biegu po puszczeniu gazu też jak by głośniej słychać
    w sobotę regulacja wtrysków i chyba komputer .....

    [size=2][ Dodano: 2011-04-02, 14:35 ][/size]
    dziś bylem u mechanika
    okazało się że jest wydmuchana uszczelka kolektora wylotowego
    i to może być przyczyną braku mocy, spaliny uciekają przed turbiną nie ma odpowiedniego ciśnienia
    do napędzania turbo, niestety nie dostałem dziś uszczelki aby wymienić
    jak wymiana coś da to napiszę Pozdrawiam

    [size=2][ Dodano: 2011-04-06, 23:16 ][/size]
    Witam dziś odbyła się wymiana uszczelki pod kolektorem niestety efekt minimalnie lepszy
    chcę jeszcze sprawdzić układ wydechowy

    kto z was już to robił jak sprawdzał i jak czyścił? czy tylko wymiana?
    dzieki i pozdrawiam

    [size=2][ Dodano: 2011-04-12, 19:34 ][/size]
    Dziś sprawdziłem gruszkę przy turbo powiem tak, trzeba dużo siły aby poruszyć tym łącznikiem
    kilka razy udało mi się przesunąć
    na postoju gdy dodaję gazu nawet dużo, łącznik nawet nie drgnie
    czy to też może być przyczyną tych objawów?
    jeśli tak jak to usunąć ?
    proszę o poradę
    [size=6][/size]


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. duże spalanie i spadek mocy
    Napisany przez Limpopo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post: 01-07-2013, 08:41
  2. Brak mocy silnika na benzynie
    Napisany przez Dyzio151 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 20-02-2009, 17:20
  3. Brak mocy po wymianie wydechu
    Napisany przez luke na forum Multipla
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 28-01-2009, 16:02
  4. [silnik] Spadek mocy w JTD! POMOCY!!!!
    Napisany przez talerz9 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-01-2009, 18:57
  5. [silnik] Brak sprężania
    Napisany przez robson1977 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 04-12-2008, 08:09

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat scudo brak mocy

ustawienie konta wtrysku na pompie fiat bravo

auto nie ma mocy

regeneracja wtryskiwaczy do fiata 1 9td

pompa wtryskowa fiat scudo 1.9

ustawienie konta wtrysku fiat 1.9jtd

zawor kata wtrysku marea

silnik nie ma mocy brava

brak mocy czarny dym fiat bravo 1 9jtd

fiat palio 1 6 dymienie silnika

brak mocy dymi fiat marea 1.9 td

brak mocy i dymienie

scudo brak mocy

po regeracji wtryskow strasznie kopci fiat

fiat brava 1.9 jtd czarny dym i spadek mocy

jak przestawic kat wtrysku fiat mjtd

brava 1.9 jtd regeneracja pompy wtryskowej

jak ustawic kat wtrysku fiat bravo

co sie dzieje jak samochod niema mocy i przy do daniu gazu dymi fiat bravo

fiat siena mocne dymienie

http://www.iparts.pl