Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 13 z 13
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 luty 2009
    Skąd
    Krzepice
    Postów
    17
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v

    Silniczek do wentylacji zewnetrznej - wewnetrznej

    Witam wszystkich mam problem z moją bravą a mianowicie popsuł mi się silniczek do włączania wentylacji wewnętrznej i zewnętrznej połamały się w nim tryby zakupiłem nowy i po zamontowaniu okazuje się że silniczek wogóle się nie zatrzymuje tylko pracuje cały czas. Miał ktoś z was może podobny problem i wie co jest jego przyczyną.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    148
    Auto
    Marea Weekend 1.8 ELX
    bo ten silniczek powinien chyba pracować cały czas. nie pamiętam już jak to dokładnie jest, ale tak mi coś świta, że on chodził non-stop
    Albercik // Marea Weekend 1.8 ELX 115KM 1996r. 140kkm

    Było: Bravo 80 16V SX 1.2 80KM 2000r. 110kkm

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 luty 2009
    Skąd
    Krzepice
    Postów
    17
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v
    To możesz mi powiedzieć jak on się zatrzymuje po otwarciu klapki albo po zamknięciu czy on działa na opór?

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    misiek_721, co prawda mam Tempre ale z automatyczną klimą i ten silniczek jest wyłączany gdy wzrośnie znacznie pobierany przez niego prąd,czyli właśnie na opór.

    A czy mógł byś zapodać zdjęcie jak on wygląda Bardzo bym był Ci wdzięczny.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 luty 2009
    Skąd
    Krzepice
    Postów
    17
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Myślałem że może taki sam jak u mnie,ale tylko ta blacha jest ta sama.Jak pisałem wyżej,działa on na opór i jeśli dobrze pamiętam to powstrzymują go te dwa wystające kawałki blachy.
    Dzięki za fotke
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 luty 2009
    Skąd
    Krzepice
    Postów
    17
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v
    no dobrze ale jak zatrzyma go ta blaszka to i tak napiecie bedzie na nim a tym samym silnik bedzie dalej chodzil i dlatego zostały uszkodzone przekładnie

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    misiek_721, Napięcie na ten silniczek idzie przez sterownik klimatyzacji i to on odcina napięcie od silniczka w momencie zbyt dużego poboru prądu,czyli domknięcia klapki w pozycję krańcową.Ja też mam uszkodzony ten silniczek,tylko w inny sposób.U mnie wypada ośka z uchwytu w którym się obraca i słychać przez jakieś 10 sekund mielenie,po czym sterownik klimy go wyłącza.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 luty 2009
    Skąd
    Krzepice
    Postów
    17
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v
    Ok to możesz mi powiedzieć jeszcze gdzie jest ten sterownik od tej klimy

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Niestety ale tutaj kończy się moja wiedza .U mnie sterownik to cały panel z przyciskami a u Ciebie są pokrętła,więc nie wiem jak to jest wymyślone.
    Tak to wygląda u mnie

    A jeszcze odpowiedz mi czy w tym silniczku jest jakaś płytka z układem czy wchodzą tylko dwa kable,które są przylutowane bezpośrednio do silniczka.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 luty 2009
    Skąd
    Krzepice
    Postów
    17
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v
    włącznik jest razem z płytką ale kupiłem 2 inne włączniki i nic nie pomogło na każdym jest tak samo a i do silniczka wychodzą dwa przewody

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    misiek_721, skoro jest tam tylko sam silniczek to jak Ci pisałem wyżej,sterowany on jest z centralki klimatyzacji.Musisz poszukać w książce na ten temat,bo ja nie posiadam nic do tego auta.
    A sprawdzałeś czy ten nowy silniczek jest odłączany jak już domknie klapkę

    Może rozbierz ten stary silniczek,zablokuj go kleszczami i wtedy zobacz czy po chwili przestanie pracować.
    U mnie mieli jakieś 10 może 12 sekund i po tym czasie mimo że silniczek nie pobiera więcej prądu(nie daje sygnału do wyłączenia) sterownik go wyłącza.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 luty 2009
    Skąd
    Krzepice
    Postów
    17
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v
    Ok jutro spojrzę bo dzisiaj nie mam dostępu do auta i napisze Ci wieczorem jak to wygląda na razie wielkie dzięki.

    [size=2][ Dodano: 2009-02-23, 18:08 ][/size]
    Witam sprawdzałem dzisiaj ten silniczek zatrzymałem go ale i tak go nic nie rozłącza, jak go puszcze to zaczyna pracować z powrotem


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 18-08-2015, 20:50
  2. Silniczek od wycieraczek przednich
    Napisany przez mufa007 na forum Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-10-2011, 12:39
  3. Pompa ABS - silniczek napędzający
    Napisany przez madmodeno na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 02-02-2010, 08:01
  4. [ogrzewanie] Silniczek obiegu zamknietego
    Napisany przez crossley na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 13-10-2009, 22:21
  5. [osprzęt silnika] silniczek krokowy
    Napisany przez yves na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 19-09-2009, 20:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

przelacznik obieg zewnetrzny wntylacji fiat brawa

tempra panel klimatyzacji

fiat bravo 2007 a klapka wentylacji

wentylacja wewnetrzna -wyciag

uklad wentylacji fiat marea wewnetrzna cyrkulacja powietrza

silniczki do wentylacji

silniczek wentylacji fiat siena

sterownik wentylacji - klimy fiat marea 1.6

silnik krokowy klimatyzacji fiat bravo 2007

fiat brava silniczek wentylacja

bravo silniczek obiegu

cyrkulacja powietrza marea

silniczek do klapek wentylacji

silniczek do wentylacji

panel klimatyzacji tempra

gdzie jest zamontowany silniczek cyrkulacji wentylacji fiat bravo 2007

panel klmatyzacji do fiata bravo 2007

gdzie jest silnk wentylacji fiat siena

silniczek wentylacji brava

bravo II silniczek obiegu zamknietego

wentylator sterownik bravo 2007

silniczek od klapki klimy pracuje caly czas fiat brava

bravo I Sterownik cyrkulacji

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl