Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2012
    Skąd
    opolskie
    Postów
    10
    Auto
    Brava 1,9 td 100KM

    Rwący się pasek wielorowkowy (klinowy)

    Witam

    W lipcu zerwał mi się pasek klinowy w mojej bravie 1.9 TD. Założyłem na szybko kupiony w pobliskim sklepie. Ponieważ ten nowy był o około 1,5 cm za długi trochę piszczał, ale po za tym wszystko było ok. W końcu, to piszczenie stało się wkurzające i postanowiłem go wymienić na właściwy jeśli chodzi o długość. Założyłem nowy, przejechałem z 5 km i go porwało i spadł. Założyłem drugi, nowy. Przejechałem około 70 km i zaczyna go znowu szarpać. Wygląda to tak jakby się zsuwał z kółek. Ten stary, który był za długi wygląda jak nowy (starły się tylko napisy firmowe), a przejechałem na nim chyba z 2000 km. O co może chodzić?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Przyjrzyj się czy jakieś koło nie jest krzywo, czy napinacz nie jest krzywo itd..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    pewnie napinacz masz do wymiany. uszkadza się i wówczas rolka napinacza jest lekko pod kątem i pasek tnie się na kołach. a przy zbyt długim pasku nie był tak mocno napięty i wówczas napinacz się nie przekrzywiał.

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 czerwiec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    28
    Postów
    212
    Auto
    Brava 1.4 12V + JUNKERS ;)
    Rocznik
    12.1997
    Miałem taki przypadek w golfie tylko że na pasku od wspomagania.
    Pierwsze 1000 km bez problemow a później wychodziło plutno (paski były gates i continental) okazało się że koło pasowe od pompy jest krzywe

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2012
    Skąd
    opolskie
    Postów
    10
    Auto
    Brava 1,9 td 100KM
    Wygląda na to, że marcin.b2508 ma rację. Pooglądałem dzisiaj i wyglądało to tak, że pasek jakby się zsuwał z kółka na napinaczu. Założyłem ten za długi pasek, przejechałem trochę km i wszystko jest ok, pasek siedzi na swoim miejscu, nie zsuwa się. Jednym słowem wygląda na to, że napinacz do wymiany'

    Dzięki za porady.


 

Podobne tematy

  1. Pasek klinowy
    Napisany przez wandzel na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 14-08-2012, 07:49
  2. Pasek wielorowkowy od wspomagania 1.2
    Napisany przez nike166 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 25-03-2012, 16:51
  3. pasek klinowy 1.7D
    Napisany przez bogdan-gos na forum Uno
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 11-12-2011, 10:56
  4. Pasek wielorowkowy Gates 6PK1225
    Napisany przez Bdm na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 19-07-2011, 20:29
  5. Pasek klinowy
    Napisany przez wojtek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-09-2010, 12:35

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

pasek wielorowkowy continental sie scina

fiat bravo dlaczego spada pasek klinowy

pasek klinowy krzywo idzie

pasek mikro krzywo idzie

scina pasek wielorowkowy

fiat 1.4 12v spada pasek

Fiat bravo multijet pasek alternatora continental

spadanie paska wielorowkowego fiat marea

spada pasek alternatora fiat brava 1.6

fiat doblo 1.9 jtd scina pasek

Pasek PK fiat bravo 1.4

fiat marea krzywo idzie pasek pk

rwacy sie pasek wielorowkowy

tnie pasek wielorowkowy fiat

rwacy sie pasek wieloriwkowy

fiat brava jak zalozyc pasek wielorowkowy

fiat bravo 1.4 12v pasek klinowy wielorowkowy

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl