Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    117
    Auto
    Bravo 1.6
    Rocznik
    2001

    Różnica we wskazaniach napięcia ładowania

    Witam wszystkich.
    Czym może być spowodowane to iż ECU widzi napięcie ładowania alternatora o ~1V niższe niż wskazania na mierniku cyfrowym? Przy wyłączonych wszystkich odbiornikach ECU pokazuje 12,5V natomiast miernik 13,5V. Jak włączę klimatyzacje, nawiew, światła, radio to ECU pokazuje 11,9V a miernik 12,9V. Czy to może oznacza iż alternator kończy swój żywot? Dodam iż od wczoraj z tamtych okolic wydobywa się bardzo nieprzyjemny chrobot na jałowych obrotach.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ten pomiar jest i tak zgrubny, poza tym zmierzyłbyś napięcie np. w zapalniczce i też byś miał inne niż na klemach..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    117
    Auto
    Bravo 1.6
    Rocznik
    2001
    Tylko, że zawsze wszystko było OK a od wczoraj po krótszej trasie nie jestem w stanie odpalić auta bo 11.2V to żadne ładowanie. Po przeczyszczeniu klem i masy pięknie ECU pokazywał ładowanie na poziomie 13.9V.
    Ostatnio edytowane przez tomx123 ; 03-07-2014 o 15:21

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 czerwiec 2013
    Skąd
    Torun
    Postów
    2
    Auto
    Marea JTD
    Rocznik
    1999
    U mnie w jtd na Ecu napięcie jest około 0,5V niższe. niż na aku. I też zastawnawiam sie czy szukać tu problemu bo walcze z mocą silnika (poza kompresją wszystko sprawdzone) i jeśli te 0,5V brakowało by na odczycie z każdego czujnika (przepływka, doładowanie) to by się zgadzało. Dodatkowo zaniża mi obrotomierz od 300 na jałowych do 600 przy wyższych obrotach. Czy jest jakiś punkt masy pod deską rozdzielczą?


 

Podobne tematy

  1. Kontrolka napięcia mruga (Cinquecento 900)
    Napisany przez BeatBox na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 23-04-2014, 13:12
  2. Błąd silnika - czujnik napięcia (sporadycznie)
    Napisany przez elnino na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 17-10-2013, 11:25
  3. bravo HGT 2.0 95 rok - gdzie jest regulator napięcia?
    Napisany przez wuemstudio na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 13-03-2013, 17:40
  4. błyski na przewodach wysokiego napięcia
    Napisany przez dariusz201 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 24-09-2011, 23:05
  5. Brak napięcia w zapalniczce
    Napisany przez daawe na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 25-04-2011, 21:51

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl