Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 29

Temat: regulacja nawiewu  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2008
    Skąd
    łódź
    Postów
    12
    Auto
    Brava 1.6 16V

    regulacja nawiewu

    a mianowicie próbowałem naprawić dzisiaj nawiew a dokładniej to pokrętlo od szybkości nawiewu czytałem w innych tematach jak to zrobic i robilem zgodnie z instrukcjami;p jednak napotkalem na problem kiedy odkrecilem przedni panel zeby wyjac potencjometr okazalo sie ze jest on zabudowany i nie moglem dojsc do tego jak go wyjac;/ i nic nie moge z tym zrobic;/ moze ktos sie spotkal z podobnym problemem i wie jak go rozwiazac i jak wyjac potencjometr?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2009
    Skąd
    Bytom Odrzański
    Postów
    21
    Auto
    brava 1.4

    Re: regulacja nawiewu

    Cytat Napisał liks
    a mianowicie próbowałem naprawić dzisiaj nawiew
    a co się w tym nawiewie zepsuło? bo jak działa tylko na 4 biegu to nie wina potencjometru.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2008
    Skąd
    łódź
    Postów
    12
    Auto
    Brava 1.6 16V
    no wlasnie dziala tylko na 4 biegu. czyli czego to jest wina?

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2009
    Skąd
    Bytom Odrzański
    Postów
    21
    Auto
    brava 1.4
    Cytat Napisał liks
    no wlasnie dziala tylko na 4 biegu. czyli czego to jest wina?
    miałem to samo. musisz zanurkować w okolice wentylatora nawiewu - jest za/pod schowkiem po stronie pasażera i wykręcić (2 wkręty na krzyżaka) opornicę. poszukaj np. na allegro jak to wygląda. ja najpierw próbowałem wlutować nowy opornik, ale poległem, więc skręciłem to drutem i działa do dzisiaj, a robiłem to ze 2 lata temu.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2008
    Skąd
    łódź
    Postów
    12
    Auto
    Brava 1.6 16V
    a moge zrobic na przyklad cos takiego ze dla kazdego biegu dmuchawy inny rezystor? ale jak to drutem skreciles? czy to nie jest tak ze na kazdy bieg idzie inny opornik?

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2009
    Skąd
    Bytom Odrzański
    Postów
    21
    Auto
    brava 1.4
    rozkręć to zobaczysz.
    zobacz na allegro - nr aukcji 584802092

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    KUp całą opornicę, majątku nie kosztuje a będziesz miał normalnie 4 biegi i nie będziesz się bał że drut kiedyś zrobi zwarcie i można auto skopcić.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2009
    Skąd
    Bytom Odrzański
    Postów
    21
    Auto
    brava 1.4
    Cytat Napisał Hipo
    KUp całą opornicę, majątku nie kosztuje a będziesz miał normalnie 4 biegi i nie będziesz się bał że drut kiedyś zrobi zwarcie i można auto skopcić.
    Mi szkoda było 80-90 zł za nową w ASO, a była jesień i szyby parowały na cho...
    I tak chodzi do dziś, a nawiew na 1 biegu jest zawsze włączony.

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał tomeq77
    Mi szkoda było 80-90 zł za nową w ASO, a była jesień i szyby parowały na cho...
    No wiadomo że każdy się ratuje jak może jednak z używki za 30-40zł dziś kupisz więc to nie problem kupić.

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    610
    Auto
    Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX
    Cytat Napisał Hipo
    KUp całą opornicę, majątku nie kosztuje a będziesz miał normalnie 4 biegi i nie będziesz się bał że drut kiedyś zrobi zwarcie i można auto skopcić.
    Popieram. Wystarczy zwarcie, 10 minut i nic z auta nie zostaje.
    Fiat Marea Weekend HLX 2.4TD 125KM
    [color=red]Piszę poprawnie po polsku[/color].

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    11 luty 2009
    Skąd
    Dębica
    Postów
    51
    Auto
    Bravo HgT 2.0 20V :)
    panowie mialem ten sam problem dmuchawa dzialal mi tylko na 4 biegu. wczoraj jechalem prawie z maksymalna predkoscia i ku mojemu zdziweiniu kiey chcialem pod domem przelaczyc na trzeci bieg zeby wylaczyc nawiew,nawiew dalej dzialal i na drugim i pierwszym tez... strasznie sie zdziwilem ale mile zaskoczylem hehehe ciekawe jakim cudem ta szybka jazda mogla spowodowac to ze zaczelo dzialac na wszystkich biegach.
    nie ma odpornych na ciosy.. są tylko zle trafieni

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2009
    Skąd
    Bytom Odrzański
    Postów
    21
    Auto
    brava 1.4
    Cytat Napisał bigining
    panowie mialem ten sam problem dmuchawa dzialal mi tylko na 4 biegu. wczoraj jechalem prawie z maksymalna predkoscia i ku mojemu zdziweiniu kiey chcialem pod domem przelaczyc na trzeci bieg zeby wylaczyc nawiew,nawiew dalej dzialal i na drugim i pierwszym tez... strasznie sie zdziwilem ale mile zaskoczylem hehehe ciekawe jakim cudem ta szybka jazda mogla spowodowac to ze zaczelo dzialac na wszystkich biegach.
    czyli analogicznie, jeżeli teraz trochę postoisz to znów przestanie działać :-)
    a tak na serio to może opornik znów 'złapał' parametry bo trochę cieplej sie zrobiło

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    11 luty 2009
    Skąd
    Dębica
    Postów
    51
    Auto
    Bravo HgT 2.0 20V :)
    to analogicznie musze raz na jakis czas zamknac licznik hehe yhy wlasnie tez ta myslalem..
    nie ma odpornych na ciosy.. są tylko zle trafieni

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Popieram. Wystarczy zwarcie, 10 minut i nic z auta nie zostaje.
    Ty to chyba wiesz najlepiej

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Cytat Napisał wojo985
    Popieram. Wystarczy zwarcie, 10 minut i nic z auta nie zostaje.
    Coś wiesz o dmuchawach w aucie

    A co do opornicy to miałem podobny problem w innym aucie i u mnie pomogła wyjęcie i porządne przeczyszczenie wszystkie, ratowałem się tak bo do mnie opornica kosztowała 350zł za używkę a nówka 500.
    Podejrzewam, że u Ciebie zaczęło znowu działać bo porządnie się zagrzało, ja miałem podobnie, że po 300km trasie dmuchawa działała. I po 2,3 dniach znowu albo huragan albo nic.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [ukł. hamulcowy] Wymiana/regulacja/naprawa? korektora siły h
    Napisany przez pwl na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 29-12-2009, 12:03
  2. Siena i regulacja gazu.
    Napisany przez gregory_26 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 26-06-2009, 17:23
  3. [ogrzewanie] Pytanie dotyczace nawiewu
    Napisany przez minerek na forum Uno
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 14-04-2009, 22:22
  4. Regulacja zaworów
    Napisany przez brylek23 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 02-04-2009, 01:12
  5. Regulacja działania przednich wycieraczek
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-12-2008, 19:12

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

regulacja nawiewu fiat bravo

regulator nawiewu fiat brava

opornica fiat brawa

nawiew brava

nawiew nie dziala na wszystkich biegach fiat brava

fiat bravo nawiew tylko na 4 biegu

rezystor nawiewu fiat bravo

regulacja nadmuchu fiat

fiat bravo 2009 dmuchawa na 4 biegu

fiat marea 1.6 nawiew

sklep lodz znaczki nawiewu multipla

marea nie wylaczy auto regulacji

bezpiecznik dmuchawy fiat multipla

fiat brawa nie dzialajaca regulacja predkosci elektrowentylatora

fiat bravo regulacja nadmuchu

ogrzewanie brava dziala na 4

fiat-bravo 2009 nadmuch

nawiew fiat brava

http://www.iparts.pl