Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 32
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2012
    Skąd
    okolice Bochni
    Wiek
    34
    Postów
    61
    Auto
    bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1998
    pisałem że się nia włącza wiatrak nawet na 2/3 skali a wy mówice żebym czekał aż się włączy no mniejsza z tym wymieniłem zakichany czujnik temperatury na stary i gitara załączył sie wentylator i zrobiłem właśnie tak
    Cytat Napisał luki183 Zobacz post
    Ustaw samochód tak, żeby ta strona po której jest zbiorniczek wyrównawczy była wyżej (np. na jakiejś górce lub wyjedź na deskę).
    działa i nawet grzeje jak szalony



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Bardzo się cieszę, że mogłem pomóc Pozdrawiam

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2012
    Skąd
    okolice Bochni
    Wiek
    34
    Postów
    61
    Auto
    bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1998
    dziś zrobiłem autkiem parędziesiąt kilometów i szczerze to po 7km musiełem się rozebrać bo upał w środku nawet jak dam pokętło na pół to super grzeje teraz wiem że moja kobitka nie zmarznie heh a tak na marginesie zapytam jeszcze ile spalin wylatuje z rury wydechowej waszych aut bo dziś zaczełem się zastanawiać czy aby za bardzo nie kopci dym nie jest ani czarny ani biały poprostu zdaje się mi że jest jego nadmiar a wygląda to tak jak zazwyczaj auta na duzym mrozie kopcą !
    Ostatnio edytowane przez JAREKH ; 30-01-2013 o 14:38

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Ile spalin...? Trudno określić Dużo zależy od paliwa na jakim jeździsz. Ciężko jest powiedzieć...

  6. #20
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał JAREKH Zobacz post
    teraz wiem że moja kobitka nie zmarznie
    A od czego Ty jesteś?
    Jeżeli chodzi o kopcenie to nie powinno być praktycznie spalin widać na rozgrzanym silniku..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2012
    Skąd
    okolice Bochni
    Wiek
    34
    Postów
    61
    Auto
    bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1998
    no właśnie nie powinno być za bardzo widać rozumiem że jak jest mróz to widać ale tak jak dziś u mnie jest 7 stopni na plusie a z tłumika sadzi dość ostro

  8. #22
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    to chyba chodzi ci bardziej o pare wodną która zgromadziłą sie w tłumikach nastepnym razem jak sie przejedziesz to powochaj co wydobywa sie z rury wydechowej
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2012
    Skąd
    okolice Bochni
    Wiek
    34
    Postów
    61
    Auto
    bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1998
    para wodna to to niejest bo smierdza spaliny poza tym po prawie 100km powinno jej już nie być

  10. #24
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no to widac idzie wiecej benki i silnik nie przepala tego
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2012
    Skąd
    okolice Bochni
    Wiek
    34
    Postów
    61
    Auto
    bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1998
    konsultowałem to z bratem ma a4 i stwierdził że u niego podobnie i wali jak w (perfumerii) heh ok czy wyreguluje to czy potrzebny jest komp do tego a może na kablu coś zdziałam (czy auto nie powinno więcej palić przez to?)

  12. #26
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał JAREKH Zobacz post
    czy auto nie powinno więcej palić przez to?
    Powinno, a tego nie wyregulujesz jako tako bo sobie to komp reguluje. Można by spr. sonde lambda oraz świece/kable..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2012
    Skąd
    okolice Bochni
    Wiek
    34
    Postów
    61
    Auto
    bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1998
    hmm sonde kupowałem całkiem niedawno bo z kolei palił jak smok teraz pali na poziomie 9l pb to chyba normalne w tych autach

  14. #28
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    ale zapewne kupiłęs uniwersalną sonde za około 100 zł - one czasami mają to do siebie ze nie podają idelanie parametrów albo mają wiekszy czas reakcji niz oryginał

    w bravo 1,4 12v jest mono wtrysk ?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2012
    Skąd
    okolice Bochni
    Wiek
    34
    Postów
    61
    Auto
    bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1998
    sonda bosch

  16. #30
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    w bravo 1,4 12v jest mono wtrysk ?
    tak, monowtrysk
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Woda w bagażniku - ciąg dalszy przygody ;)
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 68
    Ostatni post: 07-04-2012, 22:32
  2. Kochanego Fiata problemów ciąg dalszy :|
    Napisany przez Kamciu86 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post: 13-07-2011, 14:24
  3. Bravo 1.4 problem - termostat
    Napisany przez maciekklb na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 25-12-2010, 19:39
  4. [silnik] Nie chce odpalić - CIĄG DALSZY
    Napisany przez przemtol na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 04-09-2010, 13:33
  5. [ukł. chłodzenia] Fiat Bravo gdzie jest termostat
    Napisany przez Vincent na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 04-05-2008, 10:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.4 12v brava korek spustowy bloku wody

termostat fiat brawa 1.4 12v

termostat fiat brava 1.4 12v

termostat fiat bravo 1.4 12v

gdzie jest termostat fiat bravo1

ile termostatow fiat bravo 1998 1.4

fiat brava 1.4 12v mapowanie

fiat bravo 1.4 12v termostat odpowietrzanie

termostat silnika spalinowego fiat bravo 1.4 12 v

fiat bravo termostat

termostat fiat 1.4 12 v

fiat bravo 1998 termostata

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl