Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004

    Przewody od pompy palwowej - gdzie idą?

    Witam!

    Chciałbym założyć sobie odcięcie zapłonu i najprościej chyba dobrać się do pompy paliwowej przy baku.. Czy ktoś z kolegów wie jak są prowadzone kable i gdzie w pobliżu kokpitu/tunelu można by się w nie wpiąć? A że tak zadam jeszcze pytanie - silniki w BBM (benzyna) mają tylko jedną pompę przy baku czy jeszcze jakąś przy silniku?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Myślę, że może CI się przydać To

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    486
    Auto
    fiat bravo hgt
    ja podpioł bym sie pod brązowy gruby przewód który idzie do stacyjki przewód ten jest zasilaniem na stacyjkę jeśli na stacyjce nie będzie zasilania uruchomienie auta będzie nie możliwe w benzyniakach jest tylko jedna pompa w zbiorniku paliwa
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał lukq
    Myślę, że może CI się przydać To
    A patrz, że nawet bym nie szukał tego w tej książce Faktycznie jakieś tam info jest i wkrótce będę sprawdzał czy przydatne

    Pozdrawiam

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    cieszę się, co i jak możesz opisać dla potomnych a następnie temat zamkniemy

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ok ale chwilę to potrwa bo w sumie zabezpieczanie sobie kupiłem ale nie spodobało mi się - będę projektował i robił własne o czym poinformuje na forum

    [ Dodano: 2011-02-10, 22:37 ]
    No a więc.. minęło chwile czasu więc mogę pochwalić się efektami mojej pracy..

    Na alledrogo kupiłem sobie układzik który nazywa się "Wyłącznik sensorowy Exterminator"


    Po oględzinach okazało się, że mimo tego co zapewniał sprzedawca nie można odbezpieczyć układu przy otwartych drzwiach. Układ każde otworzenie drzwi traktuje jako ewentualny napad i porwanie więc po ich zamknięciu należy wcisnąć ukryty przycisk.. Co jednak jak chcemy odpalić auto i np. wyjść skrobać szyby - nie wiem Układ jest tak dennie prosty, że zrezygnowałem i pomyślałem sobie - zaprojektuje i wykonam swój (w końcu elektronik ze mnie)..

    Założenia to:
    - zabezpieczenie na zasadzie ukrytego przycisku,
    - ochrona antykradzieżowa i antyporwaniowa,
    - sygnalizacja diodą LED (w tym symulacja alarmu),
    - sygnalizacja dźwiękowa,
    - możliwość włączenia trybu serwisowego (dezaktywacja aby nie trzeba było podawać lokalizacji przełącznika serwisowi),
    - unieruchomienie pojazdu poprzez odcięcie zapłonu,
    - możliwość otworzenia drzwi i poinformowania systemu, że to ja i nie trzeba wszczynać akcji porwaniowej,

    Ale mniejsza nawet o tę..
    Żeby nie zanudzać wrzucam fotki mojego zabezpieczenia (obudowę wykorzystam z kupionego). Dla porównania na kilku zdjęciach jest też exterminator.





    Program pisałem parę wieczorów, zajmuje 1.8kB, uruchomiony jest watchdog czyli licznik resetujący układ w razie zwiechy, proc pędzony 4MHz..
    Całość razem z diodą pobiera około 8-9mA w trybie czuwania i 55mA z włączonym przekaźnikiem odcinającym pompę..

    Zasada rozbrajania jest prosta, otwieramy drzwi wsiadamy do auta.. Z chwilą przekręcenia kluczyka zaczyna się obliczanie (sygnalizowane jest to najpierw wolnym ,potem szybszym, najszybszym pulsowaniem a w końcu ciągłym świeceniem diody LED oraz odpowiednimi sygnałami dźwiękowymi). Z początku sygnały są bardzo dyskretne aby ew. włamywacz nie wiedział skąd dochodzą i gdzie znajduje się układ a jednocześnie dość głośnymi (coraz głośniejszymi) aby użytkownik auta sam nie wpadł w swoją pułapkę. Odliczanie trwa 25 sekund do wyłączenia pompy paliwa, po tym układ się blokuje, odcina pompę, zapala diodę ciągle i wyłącza dźwięki. Można z tego stanu go wybudzić przez naciśnięcie dyskretnego przycisku. Naciśnięcie tego przycisku w trakcie odliczania przerywa je, dioda gaśnie, sygnał milknie. Jeżeli zdarzyłoby się, że auto nam zgaśnie to jeżeli wyłączymy zapłon i w ciągu 15 sekund bez otwierania drzwi odpalimy ponownie nie będzie konieczna ponowna autoryzacja (dla bezpieczeństwa). Jeżeli jednak zapłon będzie wyłączony dłużej niż 15 sekund lub otworzymy drzwi auto wejdzie w stan naśladowania alarmu czyli krótkie pojedyncze błyski co ponad sekundę.. W razie gdy zostaną otworzone drzwi (a właściwie zamknięte - kontroluje ich zamknięcie nie otworzenie) w trakcie gdy silnik pracuje zaczyna się odliczanie 25 sekund. Jeżeli nie z autoryzujemy się poprzez naciśnięcie przycisku auto zgaśnie. Można też otworzyć drzwi, od razu nacisnąć przycisk i dzięki temu będziemy mogli zamknąć drzwi bez autoryzacji (daje to możliwość np. oskrobania szyb na odpalonym silniku). Dłuższe (8s) przytrzymanie przycisku w trakcie gdy załączony jest zapłon powoduje przestawienie się układu w tryb serwisowy - sygnalizowane jest to ciągłym świeceniem się diody LED.. Dzięki temu nie ma potrzeby informowania serwisu gdzie zamontowany jest (i że w ogóle takowy istnieje) przycisk. Tryb serwisowy wyłączamy tak samo jak włączyliśmy. Oczywiście to czy jest włączony czy nie zostaje zapisane w nieulotnej pamięci EEPROM przez co nawet odłączenie klem nie powoduje samoistnej aktywacji immobilizera.

    Tyle teorii.. Jak będzie się to wszystko zachowywało w praktyce przekonam się wkrótce - jak będę montował układ O tym na pewno napiszę..

    Pozdrawiam
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Podobne tematy

  1. [ukł. klimatyzacji] Odpływ kilmatyzacji - gdzie jest?
    Napisany przez Madaw na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 01-08-2017, 21:37
  2. Strumienica, gdzie znajduje sie sonda lambda w bravo 1.6??
    Napisany przez arri18 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 08-07-2008, 22:12
  3. [silnik] odpowietrzenie pompy paliwowej w marei 1.9 td ?
    Napisany przez krl_b na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 05-07-2008, 23:19
  4. Przewody do głośników
    Napisany przez wojo985 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 29-06-2008, 21:50
  5. [ukł. chłodzenia] Fiat Bravo gdzie jest termostat
    Napisany przez Vincent na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 04-05-2008, 10:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

bravo pompa paliwa kable

przewody paliwowe z jednego nie idzie paliwo marea

marea gdzie ida kable z pompy

odciecie pompy paliwa marea

fiat bravo ukryty przycusk gdzie jest

gdzie zamontowana jest pompa paliwa w fiacie brava 1 4

kabelki pompy paliwa fiat

fiat bravo ktory przewod idzie z paliwem do silnika

ukryte przyciski w fiat brava

zabezpieczenie na przewodzie paliwowym fiat

gdzie jest zamontowana w fiacie brawo pompa paliwa

zabezpieczenie fiat brawo pompa paliwa

przewody do pompy paliwa brava

gdzie mogli sie wpiac z alarmem w bravo 1.6

odpowietrzenie pompy paliwa brava 1.4 chomikuj

fiat marea weekend odciecie pompki paliwa

marea gdzie przycisk odlaczenia pompy

gdzie pompa paliwa brava

kable pompy paliwa w fiacie bravo 1.4

Fiat brawo gdzie ida kable od pompki paliwa

http://www.iparts.pl