Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 15 z 15
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    35
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT

    Przepływomierz do fiata bravo

    Witam ostatnio borykam się ze złymi wskazaniami przepływomierza.. znacznie odbiegają od tych sugerowanych przez komputer
    Dlatego niewiele myśląc zmieniłem przepływkę na 280 218 019 (oczywiście używaną bo dostałem ją u siebie w mieście z gwarancja na 7 dni ). Wymieniłem przetestowałem .. znowu pokazuje tak samo. No to wyjąłem sprzedawca zamienił na inny i pojechałem na Słowację z nudów podpiąłem FESa przepływomierz nadal źle pokazuje czyli tak samo jak mój pierwszy i poprzedni dodatkowo mam błąd grzałki ;/
    Moje numery z ePER czyli OM dla fiata to 46541253 który zastąpił poprzedni 46559804. Szukając wg tych dwóch numerów jednocześnie pokazuje mi się przepływomierz 0 208 218 113 oraz 0281002309 oczywiście wszystkie numery BOSCH'a
    Możliwe że powinienem jeździć na którymś z tych przepływomierzy 0 208 218 113 oraz 0281002309.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Wymieniasz bo masz niby błędne wskazania czy auto nie jedzie jak powinno ??
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    35
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    Untitled22.jpg
    Mniej wiecej taka jest zależność pomiędzy wartościami teoretycznymi a pokazywanymi przez przepływke ponoć powinny bardziej sie pokrywać (ten log jest średnio zrobiony ale na innych jest to samo.. może jutro pojade gdzieś dalej to podepne kompa typowo w warunkach drogowych), teraz pokazał mi się jeszcze błąd grzałki przepływomierza
    Chce wymienić wolałbym żeby wartości były jak trzeba, teraz doszła ta grzałka a co najważniejsze chyba więcej mi pali z tą przepływką niż gdy ją odepne. Chyba też trochę gorzej jedzie... Chce mieć wszystko w porządku bo jak juz wiesz planuje zchipować dziada
    Ostatnio edytowane przez jacjacek ; 08-05-2012 o 14:25

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    A jak wygląda filtr powietrza ?? - palić będzie palił więcej bo wtedy dobiera sobie dawkę względem zasysanego powietrza ,sam wykres robiony na postoju widzę więc nic konkretnie nie można z niego wywnioskować. Najlepiej zrób loga - ilość wtryskiwanej dawki, obroty + masa zasysanego powietrza i będziemy myśleli dalej
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 listopad 2011
    Skąd
    Chełm
    Postów
    35
    Auto
    Bravo 1998r 1.6 16V + LPG (ZENIT IV) WERSJA PO LIFCIE
    Podepne sie do tematu... U mnie chyba cos jest z przepływomierzem bo jak odpalam silnik i ruszam toczy się i zaczyna szaprac wcale nie ma mocy... Mechanik mowił ze świece- to wymieniłem przewody wysokiego napiecia wymieniłem dopiero jak złapie wyzszych obrotów to przestaje szarpac... nie wiem co sie dzieje:/ jak myslicie co to moze byc?

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    35
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    ostatnio nie był zły, jeszcze go wytrzepałem i był prawie czysty
    siedzę za granicą po powrocie będę wymieniał oleje i filtry dlatego wcześniej tylko zajrzałem czy nie jest zapchany bo i tak wiedziałem że niedługo poleci komplet.
    Jutro najpóźniej po zrobie nowe logi, ale pokaże jeszcze moje ostatnie a zarazem pierwsze w karierze :
    LOGI BRAVO - jackowaty - Chomikuj.pl
    Nie wiedziałem jak to wrzucić to dałem na chomika
    Ostatnio edytowane przez jacjacek ; 08-05-2012 o 17:25

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Na tych logach przepływomierz działa ci prawidłowo a takie wahania jak na logach są normą i raczej nic na nie nie poradzisz ,zrób nowe i zobaczymy co tam w rawie mu piszczy
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    35
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    Myślałem że te wykresy maja pokrywać sie w 100procentach, ale jak nie to spoko. Dzięki że rzuciłes okiem
    Po jutrze odświeże temat i wrzuce nowe logi bo mam lepszy program tylko bede musiał wyjechać gdzieś za miasto bo jestem w Słowacji i strach tutaj przycisnąć gdzie sie nie spojrzy to policja kogoś trzyma

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    35
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    Zrobiłem nowe logi ... coś dziwnie wyszły ale myślę że i tak są lepsze od poprzednich, w duzym stopniu to zasługa mojego pomocnika który zamist start -stop-eksportuj robił start-stop-zamknij program Nerwów to ja się dzisiaj najadłem.. Najbardziej interesujacy jest chyba wykres 2 i 1 potem te z długą nazwą .. 3 to kawałek przejażdzki na 5 i to jeszcze econo
    LOGI BRAVO - jackowaty - Chomikuj.pl
    O dziwo dzisiaj nie miałęm żadnych błędów z grzałką przepływomierza itp czysto poza egr który jest zaślepiony
    Logi robilem na 3 z racji że nie mam 4 wiec od razu wrzucałem 5 .
    Jeszcze dziwna rzecz która zauważyłem to delikatny świst przy gaszeniu auta jkaby blow-off, zaczynam sie zastanawiac nad nieszczelnością w dolocie
    Ostatnio edytowane przez jacjacek ; 10-05-2012 o 20:48

  11. #10
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,578
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    i jak? Problem rozwiązany?

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    35
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    Ok już piszę .. bo mogłem podsumowac od razu wydarzenia
    Ogolnie rzecz ujująć problem rozwiązany i problem tkwił w kilku miejscach..
    1 pęknięte było gumowe złącze dolotu i turbiny, trudno do zauważenia bo harmonijka sparciała i na postoju było w miare ok a w czasie jazdy robiła się w niej dziura
    dlatego kupiłem nową w ASO koszt 90zł i towar na drugi dzień w domu, na allegro deficyt 50-70+wysyłka
    2. Zdjąłem zderzak wyjąlem intercooler wymyłem i załozylem szerokie opaski na klucz na wszystkich złączach części ciśnieniowej.
    3. Zrobiłem wolną odmę
    4 Przepływomierz ciągle pokazywał źle, czasami wywalal błąd grzałki i nie zawsze auto dobrze jechało dlatego wyciągnąłem sam z alfy używany przepływomierz i sprzedawca z którym się zakolegowalem skasowal mnie 30zł z racji że to kolejny , auto jeździ teraz idealnie i nie mam nic czasu na naprawy więc żeby nie tracić nerwów nie podpinałem jeszcze się do komputera tylko ciesze się jazdą
    Ostatnio edytowane przez jacjacek ; 09-10-2012 o 10:37

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    32
    Postów
    30
    Auto
    Bravo, 1.6
    Mam jeszcze jedno pytanko. Czy w bravo 1.6 16V z 97' znajdę przepływomierz? Bo gdzieś w necie czytałem ze nie ma czego szukac. Jak to jest?

  14. #13
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nie ma przepływomierza tylko jest czujnik podciśnienia i na podstawie położenia przepustnicy i tegoż podciśnienia obliczana jest masa powietrza zaciągana przez silnik..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #14
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    I na podstawie temperatury tego powietrza ;p

  16. #15
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał markshall Zobacz post
    I na podstawie temperatury tego powietrza ;p
    A tak tak - masz słuszność kolego
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Podobne tematy

  1. Przepływomierz
    Napisany przez Marcineek_85 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 08-07-2013, 23:19
  2. Przepływomierz
    Napisany przez fuse na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 22-04-2011, 23:20
  3. przepływomierz
    Napisany przez petro.c na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 25-10-2010, 23:19
  4. przepływomierz
    Napisany przez hakun na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-01-2010, 09:42
  5. gdzie wogóle sie znajduje przepływomierz fiat bravo 1.9 td
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 16-01-2009, 17:33

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo przeplywomierz

fiat brava przeplywomierzprzeplywomierz fiat bravoprzeplywomierz bravo 1 6sprawdzenie przeplywomierza fiatfiat marea blad przeplywomierza

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl