Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Tychy
    Wiek
    36
    Postów
    9
    Auto
    Brava 1.4 12V + LPG Bingo S4
    Rocznik
    1998

    Przełączenie z paliwa na lpg brak płynności jazdy !!!!

    Witam , mam kłopot z płynna jazdą podczas przełączenia się z paliwa na lpg a dokładniej gdy już złapie odpowiednią temperaturę i gdy np. ruszam na światłach i ma wyższe obroty przełącza się na lpg i wtedy jest moment szarpnięcia autem , niby jakby chciał zgasnąć ale nie , mam wciśnięty gaz i nic to nie daje oboryty w dół szarpnięcie , później ok jak jadę dalej . Mam monowtrysk i sterownik gazu Bingo S4 . proszę o info , pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 marzec 2012
    Skąd
    polska
    Wiek
    27
    Postów
    7
    Auto
    bravo 1.6
    witam. Miałem "to" bingo i nic z tym nie zrobisz sam, tylko gazownik. Problem wynika z tego że od miksera do spalania jest duża odległość. Gdy silnik przełącza się na gaz zostają wyłączone wtryskiwacze i jest pewna zwłoka zanim do cylindrów doleci mieszanka gazowa. J zrobiłem tak że sam przełączałem silnik na gaz kiedy chciałem. Wypiełem czujnik temperatury z parownika, wyciełem go a przewód podpiełem do masy.

  4. #3
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał wojtas_WP Zobacz post
    wyciełem go a przewód podpiełem do masy.
    Ludzie, litości...

    Takiej płynności jak w instalacji sekwencyjnej to się chyba nie da osiągnąć w II generacji. Ale w ustawieniach sterownika powinien być taki parametr jak zwłoka w odcięciu wtrysku i tym może da się trochę pomóc. Generalnie w takich instalacjach rzadko kto podłącza czujnik temperatury i wtedy przełączasz sobie na LPG kiedy chcesz, po przegazowaniu na luzie i nic wtedy nie szarpie

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Tychy
    Wiek
    36
    Postów
    9
    Auto
    Brava 1.4 12V + LPG Bingo S4
    Rocznik
    1998
    Pokombinuje z tym czasowym przełączeniem , miałem kiedyś peugeota 205 1,1 60km , i podobny sterownik bingoM i taki myk zastosowałem właśnie z czasówką i się udało tak ustawić że prawie nic nie czułem podczas przełączenia ale nie dało się całkiem zlikwidować , dzięki za podpowiedź , zamykam temat , pozdrawiam

  6. #5
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Ew. powinno dać się ustawić przełączanie na gaz na ujemnym zboczu obrotów, tj. na ich opadaniu. Wtedy gaz załączy Ci się np przy zmianie biegów i żadnego szarpnięcia nie odczujesz.


 

Podobne tematy

  1. Croma 2.4 - płynność zmiany biegów
    Napisany przez PiotrL na forum Croma
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post: 17-09-2013, 21:49
  2. FIAT BRAVA 1.6 96 rok brak płynności hamowania
    Napisany przez wuemstudio na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 24-01-2013, 14:07
  3. Brak zasilania pompy paliwa.
    Napisany przez Kutzu na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 16-05-2011, 11:01
  4. Bravo - brak mocy i przeładowanie
    Napisany przez fredfm na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 28-08-2010, 18:26
  5. Odłączenie paliwa po wypadku.
    Napisany przez Łebek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-05-2009, 19:43

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl