Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2013
    Skąd
    .
    Postów
    84
    Auto
    Fiat Bravo 2.4 T
    Rocznik
    99' FL

    Proszę o poradę odnośnie podzespołów:

    Witam,

    Chcę kupić sportowe amortyzatory najlepiej gwintowe, sportowe sprężyny -30 przód - tył i sportowy wydech (delikatnie mruczący),
    + dolot i stożek K&N.

    Stąd moja prośba do was:

    Proszę was o konkretne linki do tych podzespołów, bo sam szukam i cieżko mi samemu podjąć decyzję.

    Fiat bravo 1.2 99 po FL.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał Dr House Zobacz post
    Witam,

    Chcę kupić sportowe amortyzatory najlepiej gwintowe, sportowe sprężyny -30 przód - tył i sportowy wydech (delikatnie mruczący),
    + dolot i stożek K&N.

    Stąd moja prośba do was:

    Proszę was o konkretne linki do tych podzespołów, bo sam szukam i cieżko mi samemu podjąć decyzję.

    Fiat bravo 1.2 99 po FL.
    Wybacz, ale to żart, prawda?
    Chcesz żeby ktoś znalazł dla Ciebie części i wrzucił link do sklepu czy jak?

    I o jaką decyzję chodzi skoro jesteś zdecydowany?

    A co do tematu: po co Ci gwintowane zawieszenie skoro chcesz założyć sprężyny obniżające o 30mm? Gwint w tym wypadku służy głównie regulacji wysokości. Jeśli zdecydowałeś się na konkretną wysokość zawieszenia to regulacja wysokości jest Ci zbędna.

    Ze swojej strony mogę polecić amortyzatory:
    Bilstein B6 - mam i jestem bardzo zadowolony
    Sachs Super Touring - trochę bardziej komfortowe niż B6 ale ciągle bardzo szczególnie do szybkiej codziennej jazdy
    Koni Sport - popularne ze względu na regulację twardości

    W kwestii sprężyn polecam produkty Eibach Pro-Kit. Miałem w dwóch samochodach i sprawdzały się świetnie. Bardzo fajnie współpracowały z B6.
    Kolega jeździ na zawieszeniu H&R i też jest zadowolony chociaż jest ono twardsze niż to co mam u siebie.
    Konkretnych linków Ci nie podam. W wypadku produktów Bilsteina wystarczy sprawdzić na oficjalnej stronie czy robią coś do Twojego auta a później zapytać google o oficjalnego dystrybutora. Ze sprężania jest podobnie.
    Swoje zawieszenie kupowałem w.krakowskim OEM+ Tuning, zadzwoń do nich lub napisz mail.

    Delikatnie mruczący wydech... Supersprint Cię zadowoli.

    Dolot i stożek do Twojego auta to trochę wyrzucanie kasy. Mimo to zapewne w ofercie K&N znajdziesz coś. Sprawdź na oficjalnej stronie czy robią do Twojego auta jakiś zestaw, np popularny 57i a później telefon do oficjalnego dystrybutora (a jest ich wielu w Polsce) i zamawiaj.

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    dejv667, autor postu chyba by chciał sportowe auto a zapomina, że jeździ fiatem 1.2 Dodatkowo nie wie czego chce i nawet po co - niestety kolego Dr House ale tak można zrozumieć Twoje pytanie.. :/
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #4
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,131
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    dejv667, autor postu chyba by chciał sportowe auto a zapomina, że jeździ fiatem 1.2 Dodatkowo nie wie czego chce i nawet po co
    Też to tak widzę. Komu potrzebne gwintowane zawieszenie, sportowy tłumik i dolot do bravolota 1,2??? To tak jakby traktor uzbroić w skrzydła...
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2013
    Skąd
    .
    Postów
    84
    Auto
    Fiat Bravo 2.4 T
    Rocznik
    99' FL
    Ale hejty z waszej strony.. Auto stoi w garażu na podnośniku i czeka na swapa tak dla jasności.
    A po to pytam żeby się czegoś dowiedzieć, a nie zostać zhejtowanym.
    Szkoda gadać.

    dejv667 Dzięki za pomoc.
    Ostatnio edytowane przez Dr House ; 12-11-2013 o 22:22

  7. #6
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Dr House Zobacz post
    Ale hejty z waszej strony.. Auto stoi w garażu na podnośniku i czeka na swapa tak dla jasności.
    A tak z ciekawości co tam zamierzasz wpakować?

    Cytat Napisał Dr House Zobacz post
    A po to pytam żeby się czegoś dowiedzieć, a nie zostać zhejtowanym.
    Nikt Cię kolego, jak to napisałeś, nie "zhejtował" tylko forum nie jest po to żeby ktoś odwalał za Ciebie robotę i szukał Ci zawieszenia i łaskawie pytał czy się podoba czy może znaleźć coś innego. Sam poczytaj, poszukaj, a jak będziesz miał wątpliwości to wrzuć kilka linków i wtedy ktoś Ci doradzi.

  8. #7
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    23
    Postów
    1,564
    Auto
    1.6 16V Brava
    pewnie z HGT 2.0 20V VIS

  9. #8
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,131
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał Dr House Zobacz post
    Ale hejty z waszej strony.. Auto stoi w garażu na podnośniku i czeka na swapa tak dla jasności.
    A po to pytam żeby się czegoś dowiedzieć, a nie zostać zhejtowanym.
    Szkoda gadać.
    Gdybyś wcześniej napisał, że chcesz robić swapa, to by była inna rozmowa. Najlepiej się obrazić na wszystkich, no bo jak śmieli wtykać nos w nie swój interes. Faktycznie szkoda gadać...
    Do mnie ten swap i tak nie przemawia. Po jakie licho babrać się z przeróbkami, skoro można za grosze kupić HGT i dopiero to uszlachetnić. Takie rozwiązanie ma sens, w odróżnieniu od dostosowania budy słabszego modelu do wymogów mocniejszego silnika. Nawet przy ewentualnej odsprzedaży będziesz miał problem, bo jedynie znawca tematu doceni twój wkład, pozostałym twoje przeróbki będą wydawać się podejrzane.
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    I ponownie temat swapa w 15 letnim aucie Prócz silnika w takim aucie trzeba zmienić praktycznie wszystko - skrzynie, półosie, heble, wydech, pewnie zbiornik by się przydało wymienić i tak można bez końca - to naprawdę się komuś opłaca? Pomijając projekty nawet z tego forum gdzie ktoś wsadza silnik V8 do Bravo ale to jest zupełnie inny budżet, zupełnie inny target itp..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2013
    Skąd
    .
    Postów
    84
    Auto
    Fiat Bravo 2.4 T
    Rocznik
    99' FL
    Opłacaaa ( ; Jak kochasz jakiś model auta to nie liczysz się z kosztami ; )

    A tym najmniej się przejmuję. To ma latać, a nie się toczyć ( ;

  12. #11
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,131
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał Dr House Zobacz post
    Opłacaaa ( ; Jak kochasz jakiś model auta to nie liczysz się z kosztami ; )
    Więc tym bardziej przemyśl temat sprzedaży bravo 1,2 i kupno HGT. Dla mnie pomysł przerabiania całego wozu jest chory zarówno w sensie ideowym, jak i ekonomicznym. Tunig HGTy może się przynajmniej wydawać uzasadniony, skoro standardowe zawieszenie nie nabija siniaków na dupie, a 147 kucy pod maską nie wywraca flaków na lewą stronę.
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  13. #12
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Dr House Zobacz post
    To ma latać, a nie się toczyć ( ;
    To po co kupiłeś 1.2 ? Chyba nie spodziewałeś się po 82 KM że auto będzie "latać"?


 

Podobne tematy

  1. Stilo z LPG - rozmieszczenie podzespołów od instalacji LPG
    Napisany przez pawelt89 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 04-03-2013, 08:55
  2. Chcę kupić Fiata Bravę - proszę o poradę
    Napisany przez dingo148 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 28-12-2012, 19:52
  3. Pytanie o interfejs brava 1.4 96 rok - proszę o poradę
    Napisany przez boas43 na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-11-2012, 08:06
  4. Bravo głośniki - proszę o poradę.
    Napisany przez nike166 na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 09-11-2011, 17:53

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl