Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 21
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    19 luty 2009
    Skąd
    Grybów
    Postów
    30
    Auto
    Fiat Bravo 1.6 16V 90KM

    Problem ze zbieżnością

    Mam takie pytanie dotyczące tematu, mianowicie pojechałem dziś ustawić zbieżność i pan na diagnostyce mi powiedział ze mam do wymiany wahacze i przy lewym kole piastę ponieważ coś sie tam wybilo gdzie sie wahacz przykreca i trzeba to zmienic bo są luzy, tylko jest problem bo w sklepie mi powiedzili ze jest on do zwrotnicy przykrecany, no i ja poprostu nie wiem co mam kupić, czy to jest faktycznie piasta? proszę o odpowiedź.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2008
    Skąd
    Stare Bojanowo
    Postów
    528
    Auto
    Renault Scenic I ph II 1.9 Dci
    Rocznik
    2001
    W ramce masz zaznaczony sworzeń wahacza i obejmę w którą wchodzi i jest przykrecany.Jak na moje to musisz kupić i wahacz i całą zwrotnicę.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    05 lipiec 2009
    Skąd
    Siedlce
    Postów
    75
    Auto
    Marea Weekend 2.0 20v HLX 147km 1997r
    Mi osobiscie wydaje sie że mechanikowi chodziło o sworzeń zwrotnicy. Nie wydaje mi się żeby chodziło mu o zwrotnicę bo tam ciężko coś uszkodzić. Jako że we Fiatach niestety albo stety ten element jest na stałe w wachaczu i nie wymienia się go oddzielnie najpierw kup wachacz, piastę łożysko i sprawdź czy bedzie dobrze.

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    33
    Postów
    1,381
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał falkor
    Nie wydaje mi się żeby chodziło mu o zwrotnicę bo tam ciężko coś uszkodzić.
    Gniazdo sworznia wahacza można wybić.

    Cytat Napisał Dyzio151
    do wymiany wahacze i przy lewym kole piastę ponieważ coś sie tam wybilo gdzie sie wahacz przykreca i trzeba to zmienic bo są luzy,
    Dobrze Ci w sklepie powiedzieli - wahacz jest przykręcony na sanek na 4 sróbach a z drugie strony sworzeń jest w gnieździe w zwrotnicy i tam jest przykręcony. Na razie nie wymieniaj zwrotnicy - załóż nowe wahacze i to powinno wystarczyć.
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Dobrze skręcić obejme zwrotnicy nową śrubą i powinno trzymać jeszcze sworzeń.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    19 luty 2009
    Skąd
    Grybów
    Postów
    30
    Auto
    Fiat Bravo 1.6 16V 90KM
    Masz rację Hipo, jak to rozebrałem to się okazało że śruba jest przegwintowana.
    Takich mamy mechaników, jak sobei ich nie przypilnujesz to zrobia na odp*****l się... Przy poprzedniej wymianie wahacza ktoś zbagatelizował to i zostawił i efekty są... Dzięki

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Ja przy wymianie dawałem od zawsze nowe śruby i nakrętki samozabezpieczające, śruby mocne 10.9 Mój ojciec raz zbagatelizował sprawę i skończyło się to wypadnięciem sworznia ze zwrotnicy jeszcze w Tipo .... oczywiście w czasie jazdy.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2009
    Skąd
    ostrowiec św
    Wiek
    38
    Postów
    99
    Auto
    Marea 2.0 20v HLX, renault espace 2,0, fiat tipo 1,6
    podpinam się pod temat i mam pytanko jaką średnice mają śruby trzymające sworzeń wahacza w zwrotnicy ? U mnie są 10 mm i tak się zastanawiam czy nie są za małe

  10. #9
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    56
    Postów
    1,158
    Auto
    Cromka 1.9 automat
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał konrado223
    podpinam się pod temat i mam pytanko jaką średnice mają śruby trzymające sworzeń wahacza w zwrotnicy ? U mnie są 10 mm i tak się zastanawiam czy nie są za małe
    Wszystko masz ok. Ta śruba jest tylko zabezpieczająca
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2009
    Skąd
    ostrowiec św
    Wiek
    38
    Postów
    99
    Auto
    Marea 2.0 20v HLX, renault espace 2,0, fiat tipo 1,6
    to dlaczego sworzeń wahacza potrafi przez nią przelecieć ( na szczęście przy małej prędkości)

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał konrado223
    o dlaczego sworzeń wahacza potrafi przez nią przelecieć ( na szczęście przy małej prędkości)
    Nie ma prawa przelecieć, poza tym śruba 10mm jest fabrycznie.

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2009
    Skąd
    ostrowiec św
    Wiek
    38
    Postów
    99
    Auto
    Marea 2.0 20v HLX, renault espace 2,0, fiat tipo 1,6
    hmmmmmm.......... to jak to się u mnie stało??

  14. #13
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    33
    Postów
    1,381
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    konrado223, mogłeś mieć jakąś starą obrobioną śrubę.
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Albo ktoś coś kombinowal ze sworzniem, nie wiem jak w maryśkach ale w Tipo np były dwie grubości sworznia, 2mm różnicy a to pozwalałoby na wypadnięcie sworznia ze zwrotnicy.

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    19 luty 2009
    Skąd
    Grybów
    Postów
    30
    Auto
    Fiat Bravo 1.6 16V 90KM
    czy ktos by mi jeszcze powiedzial jakie sruby sa tzn jak sie nazywaja (o ile maja jakas nazwe) te suby ktorymi jest wahacz wkrecany do sanek bo urwalem 2 te mniejsze a one sa jakos zakonczone inaczej niz normalne, jesli coś to jakie tam mam wkrecic zastepczo??


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Ustawienie zbieżności kół
    Napisany przez petarda na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 03-03-2011, 02:31
  2. [ukł. kierowniczy] ustawienie zbieżności
    Napisany przez Pablosso na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 03-09-2010, 22:39
  3. Dziwna zbieżność!
    Napisany przez kamilsitek1983 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 23-07-2010, 23:12
  4. Wachacze tylnie-czy musze ustawiać zbieżność po wymianie?
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 12-04-2010, 17:18
  5. [zbieżność] Wydruk z ustawienia zbieżności
    Napisany przez kiuba_k na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 17-08-2009, 17:31

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

sworzen wahacza bravo 2

sruby sworznia wahacza bravo

wybicie sworznia ze zwrotnicy

sworznie zwrotnic bravo

sruba sworznia zwrotnicy fiat bravo

zwrotnica z bravo do tipo

jaka zwrotnica do marea 2.0 20v

sworznie kulowe wahaczy fiat bravo

sworzen kulowy fiat bravo czy jest osobno czy z wahaczem

zwrotnica brava roznice

http://www.iparts.pl