Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2011
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    11
    Auto
    Fiat Bravo

    Problem z zawieszeniem(chyba)

    Witam. W moim bravo podczas jazdy ze stałą prędkością kierownica sama skręca w prawo i lewo, a gdy przyśpieszam to skręca w prawo, a jak puszczę gaz to wraca w lewo. Gdy przejeżdżam po progach zwalniających albo po jakiś dziurach to z prawej strony słychać stuk( (tak jakby coś przeskakiwało i wracało z powrotem) na zakręcie jest stuk(przeskok) w jedną stronę a gdy wyjadę na prostą to za chwile w drugą. Co to może być? Proszę o pomoc to auto mnie dobija, same problemy. Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2011
    Skąd
    Sokołów Młp.
    Wiek
    32
    Postów
    13
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16V
    Też mam pytanko. Wymiemiłem wachacze i amortyzatory z przodu i nadal słychać stukot na nieruwnościach , co to jeszcze może być?

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Może gumy drążków stabilizatora jak to było w moim przypadku.

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Cytat Napisał Michall Zobacz post
    Co to może być? Proszę o pomoc to auto mnie dobija, same problemy. Pozdrawiam
    Twoją przypadłość zdiagnozować musisz raczej sam, bo powodów takiego zachowania się auta może być tysiąć, i co człowiek to inna będzie opinia,
    Żeby nie ładować się w zbędny koszt jedź gdzieś i sprawdź auto na stacji diagnostycznej. Koszt nie jest wysoki bo w zależności od stacji wynosi około 15-20 złotych.
    Jeżeli jednak chcesz się bawić sam to do sprawdzenia masz:
    końcówki drążków kierowniczych, gumy drążka stabilizatora, końcówki stabilizatora, tuleje i sworznie kulowe wahaczy, łożyska kół, Mcphersony no i sama maglownica

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2011
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    11
    Auto
    Fiat Bravo
    Rozebrałem auto i okazało się że obydwa przeguby są uszkodzone. Teraz nie wiem czy kupić całą półoś używaną czy dwa nowe przeguby? Jakiej firmy półoś albo przeguby polecacie?

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Po co używane skoro można sam przegub wymienić na nowy.. Przeguby jak są strzelone to słychać stuki przy skręcaniu i przyspieszaniu (razem)..
    A te ściąganie auta to w ogóle jakbyś zbieżność miał strzeloną..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Zielona Góra
    Wiek
    37
    Postów
    56
    Auto
    brava 1,4 12v 1997 212 tys :)
    ja bym wymienił same przeguby na nowe tak jak mówi byrrt. Prosta robota zobacz na moim manualu.

    koszt nie wielki w porównaniu do mowych półosi a używki nigdy nie wiado z czego wyciągane.


 

Podobne tematy

  1. Problem z zawieszeniem ...
    Napisany przez pawsta1989 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 22-11-2010, 04:18
  2. [zawieszenie] Problem z prawą tylną oponą i zawieszeniem Pom
    Napisany przez tomek9181 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 15-10-2010, 18:50
  3. problem z cewka zapłonowa (chyba)
    Napisany przez POKER na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-11-2009, 12:13
  4. problem - chyba świece
    Napisany przez lwojcicki na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 24-07-2009, 15:09
  5. Problem z głośnym zawieszeniem
    Napisany przez gizmo-79 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-04-2009, 20:24

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo przegub uszkodzony

fiat marea stuk z prawej strony

Bravo Stuki jak wraca kierownica z prawej strony

problemy z zawieszeniem fiat brava

auto samo skreca podczas przyspieszania

kierownica skreca w prawo fiat

bravo skreca w prawo

stukanie na progach zwalniajacych

stuk na progach zwalniajacych

stuki przy skrecaniu fiat bravo

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl