Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2013
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    26
    Postów
    4
    Auto
    Brav 1.9 TD
    Rocznik
    1998

    problem z wymina uszczelnienia pod kolem zamachowym rozrzadu na wale

    witajcie
    zmienial ktos z was uszczelnienie na wale w bravie 1,9 TD ,98r?? mam problem z odkreceniem sruby mocujacej kolo zamachowe. Jest zalozona na jakims dobrym kleju i nie chce puscic. pytalem sie kilku mechanikow o rodzaj gwintu, czy lewy czy prawy i co drugi mowil inaczej... probowalem juz na wszytkie sposoby i sruba nie pusci :/
    co zrobic zeby ją odkrecic??



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Tam jest jedna śruba czy kilka mniejszych?
    Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
    Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
    Nie pomagam na priv

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2013
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    26
    Postów
    4
    Auto
    Brav 1.9 TD
    Rocznik
    1998
    jedna duza, a 4 male byly na kole zamachowym od paska wieloklinowego.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Śruba ma prawy gwint. Ja osobiście zawsze jak robiłem coś takiego to łapałem dobrym kluczem hydraulicznym za piastę i zawsze śruba puszczała.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2013
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    26
    Postów
    4
    Auto
    Brav 1.9 TD
    Rocznik
    1998
    Ok Dzięki spróbuje z całych sił odkręcic może się uda

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2013
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    26
    Postów
    4
    Auto
    Brav 1.9 TD
    Rocznik
    1998
    jednak ta sroba ma lewy gwint... zeby ją odkrecic musialem zacholowac auto do warsztatu gdzie jest wulkanizacja i wymiana opon ciezarowych i swoim najwiekszym kluczem pneumatycznym zdlolali to odkrecic
    wiec jezeli bedzie klos okrecal kolo pasowe na wale to pamietajcie LEWY GWINT


 

Podobne tematy

  1. problem z wymiana rozrzadu Grande punto
    Napisany przez maniacus na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 13-05-2013, 10:46
  2. 1.9 jtd wyciek przy wale rozrządu
    Napisany przez getas na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-04-2013, 21:51
  3. Fiat Palio Weekend problem z kołem zamachowym i bendiksem
    Napisany przez nfk na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 07-04-2013, 10:19
  4. Problem z napinaczem paska rozrzadu
    Napisany przez thandi na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 12-09-2012, 14:16
  5. rozrzadu 2.4TD ok, ale problem z marchewa
    Napisany przez slejzi na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-04-2011, 19:57

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

bravo sruba na wale

fiat 1.9 sruba walu

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl