Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 sierpień 2013
    Skąd
    Podhale
    Wiek
    25
    Postów
    8
    Auto
    Brava 1.2 16v
    Rocznik
    2001

    Angry Problem z Paskiem Wielorowkowym Brava 1.2 16v

    Witam. Otóż mam następujący problem, zatarł mi się ostatnio alternator, więc przy okazji wymiany tegoż chama postanowiłem zmienić pasek wielorowkowy. I tu się zaczynają schody ponieważ za cholerę nie mogę go nałożyć. Pasek na pewno dobry bo taki sam jak poprzedni, rolki nowe w tym samym rozmiarze co stare. Może macie jakieś patenty na zakładanie paska, albo wytłumaczcie krok po kroku jak wy się za to zabieracie.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A tam jest napinacz czy napina się luzując altek? Chyba napinacz..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 sierpień 2013
    Skąd
    Podhale
    Wiek
    25
    Postów
    8
    Auto
    Brava 1.2 16v
    Rocznik
    2001
    Jest napinacz, ciągnę go zgodnie ze kierunkiem ruchu wskazówek zegara i się niby luzuje (i to dość dużo), ale paska za chiny nie mogę naciągnąć, a już raz śrubę co jest przy tej rolce co jest na napinaczu ukręciłem :-/ Chodzi mi po prostu o jakiś patent, bo pierwszy raz w życiu pasek w aucie zmieniam :-)

  5. #4
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Coś przekombinowali w cf3 bo ja mam krótki pasek i żadnego napinacza. A przy altku nie ma jakieś dodatkowej regulacji?

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 sierpień 2013
    Skąd
    Podhale
    Wiek
    25
    Postów
    8
    Auto
    Brava 1.2 16v
    Rocznik
    2001
    Przy altku nie mam regulacji :-/. Ogólnie tak to wygląda:cos.png , a napinacz jest taki:i-ruville-napinacz-paska-wieloklinowego-fiat-bravo-brava-1-2-16v-55891.jpg. POMOCY!!! :-)

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Długość paska masz dobra? Jak napinacz odchylisz to spokojnie wystarczy zeby nałożyć pasek.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 sierpień 2013
    Skąd
    Podhale
    Wiek
    25
    Postów
    8
    Auto
    Brava 1.2 16v
    Rocznik
    2001
    Udało się :-) ciężko bo ciężko ale się udało :-)

  9. #8
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Pogratulować To ja mam 3 krótkie paski : wał - wspomaganie, wał - klima, klima - altek

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 sierpień 2013
    Skąd
    Podhale
    Wiek
    25
    Postów
    8
    Auto
    Brava 1.2 16v
    Rocznik
    2001
    Dzięki xD ja mam wszystko na jednym :-) ale cały czas myślę że to auto jest po prostu zajebiście złośliwe :-) Postało 2,5 miesiąca, próbuję odpalić a to zonk, nie kręci. Okazało się że zmieliło szczotkę w rozruszniku, a że ogólnie zmęczony już był to nie bawiłem się w lutowanie tylko kupiłem regenerowany. Włożyłem nowy, a tu kolejny zonk. Autko kręci, ale jak upośledzone. No to inspekcja i się okazuje że alternator stopło :-) Alternator załatwiony, wkręcony - co nawiasem mówiąc łatwe nie jest w tym aucie. Rolki kupione. Zmienione. Próba założenia paska i zonk przez który był założony temat xD :-) Potem kolejny zonk - ukręciło śrubę na napinaczu xD Potem kolejny zonk, wszystko podłączone, a tu przy próbie podłączenia alternatora sodoma i gomora. Iskry lecą, kable płoną i ogólnie objazdowy burdel. Przy dokręcaniu pękła plastikowa obudowa na alternatorze i zwarło mi + z obudową xD Szybka naprawa i wreszcie zgodnie z powiedzeniem że: "Szczęście sprzyja wytrwałym" auto chodzi i ładuje xD Jutro tylko poskręcać obudowy, kółka i reszte cholerstwa i można jeździć bravomobilem xD A na forum chyba będę częściej zaglądał xD Ogólnie dzięki i temat do zamknięcia xD

  11. #10
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Długi postój autom w tym wieku niestety nie służy. Nie mówie że to było przyczyną ale lepiej odpalić auto co jakiś czas jak stoi nieużywane. Dużo masz nastukane km tym bravolotem?

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 sierpień 2013
    Skąd
    Podhale
    Wiek
    25
    Postów
    8
    Auto
    Brava 1.2 16v
    Rocznik
    2001
    143 tys km ale przyznaję że dość autko katuję :-) A alternator miał prawo siąść bo w autku są dwa wzmacniacze, dwie skrzynie basowe po 1400 wat i komplet głośników przód i tył xD


 

Podobne tematy

  1. Problem układ chłodzenia brava 1,2 16V 99r
    Napisany przez Arant na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 27-05-2014, 21:14
  2. BRAVA 1.2 16 V problem goni problem
    Napisany przez neonik1234 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 20-04-2013, 11:34
  3. Brava problem z wycieraczkami
    Napisany przez qam na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 09-11-2012, 10:40
  4. Brava 1.9 td problem z zapalaniem
    Napisany przez jasiu12512 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 08-11-2012, 23:44
  5. problem, brava 1,4 +gaz;
    Napisany przez sharp na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 22-03-2008, 15:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl