Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 60
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 listopad 2012
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    27
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Spoko, Dzieki Pierw trzeba zrobić żeby to auto nie gasło nie i nie szarpało



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Racja. Najprawdopodobniej czujnik położenia wału tak jak mówiłem wcześniej

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 listopad 2012
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    27
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Nie znam się na autach więc pytam, a już nie mam sił do niego ...



    A dlaczego raz chodzi elegancko a raz nim tak dławi? Czy to różnica między ciepłym a zimnym silnikiem?
    Ostatnio edytowane przez bula ; 21-11-2012 o 23:10

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Tak. Czujnik może np. na ciepłym silniku podawać dobre wartości (chodzi o rezystancje) a na zimnym złe.

  6. #20
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Rezystancję właśnie może podawać bez względu na temperaturę silnika i komputer interpretuje to jako jakąś konkretną temp.. Wtedy siłą rzeczy bliżej tej temp silnik pracuje lepiej i gorzej gdy temp jest skrajnie inna niż podaje czujnik.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    byrrt
    Masz rację. Przepraszam za złe wytłumaczenie.

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 listopad 2012
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    27
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Jutro to sprawdze. oby to było to bo już nie mam sił do tego złoma


    Jakbyście mogli jeszcze mi napisać, czy ten czujnik jest odkręcany-wkładany, czy jak go wyjmę coś się będzie wylewać, mam sprawdzać na zimnym czy na ciepłym silniku? Czy jakieś inne wskazówki?
    Ostatnio edytowane przez bula ; 22-11-2012 o 19:36

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Czujnik trzyma się na jednej śrubce. Musisz wymontować rozrusznik żeby go wyciągnąć bez kanału bądź podnośnika. Ale żeby go sprawdzić w cale nie musisz go wyciągać. Wystarczy, że wypniesz wtyczkę tak jak pisałem wcześniej i zmierzysz omomierzem. Jeśli wartości będą w normie którą podałem tzn, że czujnik jest dobry, jeśli nie to czujnik do kosza. Po wymianie nic nie powinno się wylewać.
    Powodzenia

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 listopad 2012
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    27
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Byłem niedawno spróbować odpalić auto, pierwsze kręcenie - nie odpalił, drugie z dodaniem gazu i przytrzymaniu go na wysokich obrotach- nie gasnie, obroty (500)po mału rosną, dodaje gazu a tu nie idą wyżej niż 2000-2500, rożnie, tak jakby go odcinało... po kilku minutach chodzenia na wolnych obrotach doszły do 900-1000 i tak stały cały czas, ale wyżej niż 2000-2500 nie mogłem gazować

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Wszystko wskazuje na ten czujnik. Sprawdź jutro i napisz jakie wyszły wartości. Będziemy myśleć dalej.
    Pozdrawiam

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 listopad 2012
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    27
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Powiedz mi jeszcze na ciepłym czy na zimnym?

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Spróbuj i na ciepłym i na zimnym ( nie wyciągaj na razie czujnika, tylko wypnij wtyczkę i pomierz). Zobacz jakie efekty i pisz co wyszło koniecznie.
    Pozdrawiam

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 listopad 2012
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    27
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    OK. jutro sie za to zabieram. wielki dzięki za pomoc

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 listopad 2012
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    27
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Zmierzyłem, na zimnym 861, na lekko zagrzanym 959

    Dodam że z autem prawie nic sie nie działo, za pierwszym razem by odpalił dodałem gazu, i chodził normalnie, przygazowałem, obroty powoli weszły na 900-1000 i tak sie trzymały, podczas dodawania gazu nie odcinało go tak jak wczoraj
    Ostatnio edytowane przez bula ; 23-11-2012 o 13:16

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Wygląda na to że czujnik jest w porządku. A może spróbuj go podpiąć pod kompa? Może tam coś wyjdzie.


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Problem z obrotami ! ! !pomocy
    Napisany przez sek800i na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 30-06-2012, 18:23
  2. Problem z obrotami
    Napisany przez constantine na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 28-06-2012, 22:13
  3. problem z obrotami silnika
    Napisany przez boris82 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 15-12-2011, 18:42
  4. Problem z obrotami Punto 1,2 8V
    Napisany przez Aquila na forum Punto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 27-11-2010, 21:46
  5. problem z obrotami
    Napisany przez tomrs6 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 21-10-2009, 15:17

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.4 12v przepustnica

zatkana przepustnica faiat brava

problem silnika fiat bravo 14 12v

stuki w silniku fiat brava 1.4 12v

przepustnica fiat brava 1.4 12v

wymiana linki gazu fiat brava 1.4 12v

elektryka fiat brava 14 12v z 96

objawy zapchanej przepustnicy

czujnik temperatury a stuki w silniku

punto 1 4 przepustnica stuki

brava 1.4 przerywa na zimnym

fiat brawa stuki wglowicy silnika przy wysokich obrotach

potencjometr przepustnicy fiat bravo 1.4

fiat brawa elektryka

czy warto wymieniac silnik w fiacie bravo silnik 14 12v

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl