Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 maj 2008
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    110
    Auto
    Bravo 1,9TD

    Problem z lewarkiem \ gdzie się podziały biegi?

    Witam,

    Mam otóż problem. Przjechałem sobie kilkaset km wczoraj i pod koniec trasy coś jakby inaczej biegi się zaczeły wbijać. Wrzucam sobie jedynkę a tu trójka, piątki też dalej w prawo musiałem szukać. W ogóle lewarek jakoś luźniej i dalej latał wszędzie, po czym jak zjechałem do grarażu nie dało rady wbić już żadnego biegu.
    Lewarek lata: przód - tył beż żadnego oporu, ale już na boki w ogóle. Zdjąłem osłonę i zobaczyłem że walnięty jest ten plastikowy koszyk siedzący w tulei co idzie od nog lewarka w bok.
    Właśnie jak to się nazywa? czego szukać? Zrobię to sam? i dlaczego lata tylko góra-dół i nie ma żadnego biegu? czy walnęło coś jeszcze o czym nie wiem?

    Pozwoliłem sobie pokazać na zdjęciu o którą kulkę mi chodzi. Wchodzi ona do koszyka który był luźny i pęknięty, a on do blachy z którą od spodu połączone są cięgna jakieś.
    Lewarek może wyglądać inaczej bo zdjęcie jest od Sieny. Chodzi o ideę.

    http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0000206.jpg



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał joshua79
    Pozwoliłem sobie pokazać na zdjęciu o którą kulkę mi chodzi. Wchodzi ona do koszyka który był luźny i pęknięty, a on do blachy z którą od spodu połączone są cięgna jakieś
    To jabłko któro zaznaczyłes pełni role zawiasu dla lewarka, a cięgna od dołu to wybieraki do biegów. Musisz koszyk wymienić i powinno być wszystko OK. Lewarek lata luzem bo nie ma punktu podparcia teraz ...

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 maj 2008
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    110
    Auto
    Bravo 1,9TD
    A da radę to wymienić bez kanału? Bo wjechałem do garażu podziemnego i już zostałem....
    Koszyk to ten cały mechanizm łącznie z plastikiem? Dzięki.

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    NO to musisz z góry wymienić bo od spodu przecież masz podłogę ... Pytanie tylko czy jesteś w stanie cięgna odpiąc ?

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 maj 2008
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    110
    Auto
    Bravo 1,9TD
    Ok, dzieki, a jak wogóle wykręcić te 3 śrubki 10-ki wokół lewarka. Kręcę i kręcę a one nie wychodzą

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Masz na myśli śrubki od ciegieł? one się będą obracać, musisz przytrzymac jakoś tą śrubkę a wtedy kręcić nakrętkę.

    Jesli myślimy o tym samym oczywiscie

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 maj 2008
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    110
    Auto
    Bravo 1,9TD
    Załączam link do Epera gdzie widać co i jak.

    http://62.195.105.49:7080/navi?MOD_C...OD=3&DRW_NUM=3

    Numer 18 się wyrobiła (pękła), a numer 15 (3sztuki) nie wiem jak odkręcić - widzę że mają podkładki a dostępu od góry do nich brak, a całego numeru 8 nie wyjmę bo mi blacha nie pozwala.

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Obawiam się że będziesz musiał zdjąć cały tunel żeby to rozebrać, innej możliwości nie widze bo tam są nakrętki od spodu i nie ma dostępu skąd indziej.

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 maj 2008
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    110
    Auto
    Bravo 1,9TD
    No właśnie, nie wiem czy rozebranie tunelu pomoże bo i tak blachą to jest obudowane. A może wystarczy jak spróbuję wymienić tą samą pękniętą tulejkę?

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    No jak zdejmiesz tunel to możesz odkręcić całość od karoserii a później po kawałku rozebrać, możesz również spróbowac z samą tą tulejką, jesli się uda to zaoszczędzi Ci to mnóstwa roboty.

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 maj 2008
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    110
    Auto
    Bravo 1,9TD
    Panie, kiła....założyłem ten koszyk plastikowy a lewarek jak biegał gdzie chce tak biega nadal, żadnego biegu się wbić nie da. O co biega? co źle robię? przestawiło się coś? Co jest grane?


 

Podobne tematy

  1. [ukł. klimatyzacji] Odpływ kilmatyzacji - gdzie jest?
    Napisany przez Madaw na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 01-08-2017, 21:37
  2. [skrzynia biegów] Biegi nie chcą wchodzić.
    Napisany przez -pawlo111 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 05-06-2014, 20:43
  3. [blachy] Kod lakieru, gdzie jest tabliczka ?
    Napisany przez Madaw na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 12-04-2011, 16:00
  4. Strumienica, gdzie znajduje sie sonda lambda w bravo 1.6??
    Napisany przez arri18 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 08-07-2008, 22:12
  5. [ukł. chłodzenia] Fiat Bravo gdzie jest termostat
    Napisany przez Vincent na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 04-05-2008, 10:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

plastikowy koszyk lewarka

plastik przy lewarku fiat marea

brava wybierak plastik

luzny wybierak biegow w fiacie brava

luzne biegi seicento

wybierak fiat marea

lewarek biegow marea

wybierak biegow fiat marea

fiat marea biegi

marea ciegna od lewarka

seicento jak wyjac plastik od wybieraka

plastik do wybieraka fiat siena

pekniety wybierak fiat doblo

brava - jakie tulejki przy lewarku

fiat seicento pekl plastik pod lewarkiem od biegow

http://www.iparts.pl