Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 65
  1. #31
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    gdzieś na pewno masz przekaźnik zasilania osprzętu i ecu
    Ja bym tego pod maską szukał ale głowy nie daję, nie mam teraz jak sprawdzić.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    26 wrzesień 2008
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    48
    Postów
    268
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 T-jet / Stilo 1.2 16v
    Rocznik
    2008 / 2002
    Nie znalazłem nic innego co powodowało by nie świecenie kontrolki.
    Wszystko inne co sprawdziłem powoduje zaświecenie kontrolki i zapamiętanie błędu przez ECU . immo , pompa paliwa , wentylator chłodzenia .
    Rick sprawdź może jeszcze wyłącznik uderzeniowy pod siedzeniem kierowcy albo na słupku przy lewej nodze i czy dochodzi napięcie na czarny przekaźnik pompy paliwa .

    Dokładnie pod maską przy ECU , jest czerwony i czarny .
    Ostatnio edytowane przez asarx ; 19-06-2013 o 09:54

  4. #33
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Chociaż przyznam się bez bicia że mogło mi zrobić gdzieś mega zwarcie..
    Zważywszy na to że coś rozładowuje mi aku to odpinałem go na noc..
    Może to jest powodem że coś się spaliło? ;/

    Bezpieczniki są ok.
    Nie wiem czy męczyć się z tym dalej czy oddać go do elektryka..
    Ale znów kilka stówek nie moich..
    Coś czuje że sam nie będę w stanie rozwiązać problemu..

    "Rick sprawdź może jeszcze wyłącznik uderzeniowy - [[[ gdzie się znajduje? ]]] i czy dochodzi napięcie na czarny przekaźnik pompy paliwa [[[[ w którym miejscu jest ten przekaźnik? w schowku? ]]] . "

  5. #34
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    W 1.8 przekaźnik jest za schowkiem - ten od ECU i ten od pompy.. Wyłącznik uderzeniowy jest pod siedzeniem.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #35
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Wyłącznik uderzeniowy jest pod siedzeniem.
    W 1.2 wyłącznik uderzeniowy jest przy słupku koło lewej nogi kierowcy pod plastikiem

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    26 wrzesień 2008
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    48
    Postów
    268
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 T-jet / Stilo 1.2 16v
    Rocznik
    2008 / 2002
    Od ECU to chyba w tym aucie nie ma przekaźnika .
    Za schowkiem jest żółty, zielony ,czerwony i dwa czarne , wyciągałem po kolei i za każdym razem silnik odpala.
    Rick a może do tego jeszcze pali się cały czas kontrolka code ?
    Sprawdź czy jest napięcie na pinie 8 i 18 w złączu ECU tym od strony kierowcy .

  8. #37
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał asarx Zobacz post
    Od ECU to chyba w tym aucie nie ma przekaźnika.
    Musi być tylko może jest w komorze silnika np..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #38
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Wyciągnąłem każdy bezpiecznik po kolei..
    Wyczyściłem..

    DZIAŁA!
    Dziękuje wszystkim za pomocną dłoń!
    Macie u mnie piwko..

    Tylko..
    Zastanawia mnie jeszcze co rozładowuje akumulator.. Hmmm
    Napięcie jest w normie..

  10. #39
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Rick Zobacz post
    Zastanawia mnie jeszcze co rozładowuje akumulator.. Hmmm
    Zamiast każdego z bezpieczników włóż amperomoerz i będziesz widział co doi tyle prądu..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #40
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Ale gdzie go włożyć?
    W miejsce każdego bezpiecznika?

  12. #41
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Rick Zobacz post
    Ale gdzie go włożyć?
    W miejsce każdego bezpiecznika?
    Tak - dokładnie. Zamiast bezpiecznikiem zamkniesz obwód amperomierzem. Na postoju całkowity prąd pobierany z akumulatora nie powinien przekraczać 200mA choć ta wartość jest skrajnie duża.. Wg. mnie maks to z 50-80mA..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #42
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Tak zrobię i opiszę wynik.
    Dzięki byrrt.

    Ps. Na mierniku napięcia ustawić DCA 200?
    Ostatnio edytowane przez Rick ; 21-06-2013 o 14:37

  14. #43
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Tzn prądy które będziesz mierzył to pewnie coś poniżej 1A ale na zakresach np 200mA i mniejszych są bezpieczniki (w amperomierzu), które mogą przepalić się gdy podepniesz np radio czy inny sprzęt do prądu bo elektronika z reg. ma w sobie pojemności które w początkowej fazie włączania prądu muszą się naładować przez co pobierają dużo większy prąd.. Hehe prościej mówiąc sprawdzaj na zakresie nie zabezpieczonym bezpiecznikiem (w multimetrze) np. 2A / 10A / 20A..

    Tylko czym niższy zakres tym z reg. ilość zer po przecinku większa i dokładniejszy pomiar..

    Prąd (A) stały (DC) oczywiście
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #44
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Sprawdziłem wszystko i tylko ciągnie na ogrzewaniu tylnej szyby [ bezpiecznik znów jest jakby lekko nadtopiony] no i jeszcze jeden bezpiecznik - chyba alarm
    11.jpg12.jpg

  16. #45
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Matko chłopie Ty napięcie mierzysz nie prąd.. Wrzuć fotkę tego multimetru to Ci narysuje co masz przełączyć..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Podobne tematy

  1. Światła drogowe fiat brava PROBLEM ze światłami
    Napisany przez cips na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 09-06-2013, 09:03
  2. ciągle rozładowujący się akumulator
    Napisany przez Slowik8609 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 24-05-2013, 09:16
  3. [akumulator] Jaki akumulator do Brava 1.4
    Napisany przez colakcynia na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post: 03-02-2011, 19:10
  4. Problem z migaczami, światłem przeciwmgielnym, światła stop
    Napisany przez bzzykus na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 20-01-2011, 12:28
  5. światło stopu brava
    Napisany przez sharp na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 11-02-2010, 13:42

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

rozladowujacy sie akumulator fiat bravo

fiat brawo bezpieczniki

megane skrzynka bezpiecznikow problem

fiat brava ecu padlo

przekazniki pod schowkiem fiat bravo 1.2 16 v

schemat bezpiecznikow fiat bravo 1.2 16v

bezpieczniki scenic ii

oswietlenie bagaznika scenic 2

Pracujacy silnik rozladowuje akumulator w bravo

alarm odcina dop

fiat klopot z migaczami

bravo 1.2 16v przepalanie bezpiecznikow

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl