Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 20 z 20
  1. #16
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał ara Zobacz post
    Przelewowo odkręciłem 2 kurki za silnikiem i dolewałem płynu na wyłączonym samochodzie - zakręciłem kurki
    Później wlałem pod korek płynu, włączyłem samochód i poluzowałem te kurki
    Czekałeś aż włączy się wentylator zanim zakręciłeś kurki? W tym czasie powinien zacząć lecieć z nich płyn.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    ara
    ara jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2012
    Skąd
    Radom
    Wiek
    34
    Postów
    33
    Auto
    Brava 1,2 16V
    Rocznik
    2000
    Kurcze wiatrak się nie załączył nawet. Chyba poszedł znów opornik wentylatora lub coś innego Muszę w wolnej chwili go zobaczyć. W tamtym roku go wymieniałem i raczej mało prawdopodobne, żeby znów padł. Jak nie rozkręcę to nie będę wiedział

  4. #18
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał ara Zobacz post
    Chyba poszedł znów opornik wentylatora
    Jeśli by tak było, to by się załączył na szybszym biegu który nie idzie przez rezystor Odpal klimę na postoju to powinien się szybciej załączyć, będziesz wiedział czy działa.

  5. #19
    ara
    ara jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2012
    Skąd
    Radom
    Wiek
    34
    Postów
    33
    Auto
    Brava 1,2 16V
    Rocznik
    2000
    Odgrzebię troche
    Problemy z temperaturą cieczy są nadal
    Na krótkich odcinkach(10-15km) temperatura nie podnosi się do optimum. Jest jak na zdjeciu(niebieska kreska)
    Zdjęcie0057_1.jpg
    Długa jazda 50km(temperatura jest na poziomie 90 st
    Postój - wzrasta.
    Niestety zauważyłem, że wentylator się nie załącza. Nieraz jak temperatura wzrośnie ponad 90 stopni i ruszę to szybko spada lub skacze wskazówka
    Przy załączonej klimatyzacji załącza się wentylator, ale chyba tylko na wolnym biegu. Nie wiem czy to jest problem tego opornika, o którym pisałem w poprzednim poście? Wykręciłem go i jest cały, nie ma przepaleń. Ma ktoś jakiś pomysł?

  6. #20
    ara
    ara jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2012
    Skąd
    Radom
    Wiek
    34
    Postów
    33
    Auto
    Brava 1,2 16V
    Rocznik
    2000
    Problem rozwiązany chyba
    Wymiana termostatu(55zł) i odpowietrzenie układu pomogło. Samochodzik pracował przez godzinkę i trochę w tym przejechał. Temperatura utrzymuje się na tym samym poziomie. Troszkę ponad 90 stopni ale ujdzie, tak jak na foto
    Zdjęcie0060.jpg
    Jeszcze troche płynu do chłodnicy dolać i mam nadzieję, że sytuacja się ustatkuje
    Zobaczymy co dalej się będzie działo


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-10-2011, 14:21
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-10-2011, 12:14
  3. Nierównomierne obroty fiat bravo 1.6 16V 99r.
    Napisany przez plekus82 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 27-01-2010, 22:44
  4. Siena 1,6 16V problem z układem chłodzenia
    Napisany przez Octan na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 17-12-2009, 21:46
  5. [ukł. chłodzenia] Problem z układem chłodzenia Brava 1.2 16v
    Napisany przez tomek_36 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 13-03-2009, 21:48

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

bulgotanie w nagrzewnicy fiat brava

fiat brava problem z chlodzeniem

na czym polega bulgotanie ulkad chlodzenia fiat brawo

bulgotanie w nagrzewnicy Fiat 1.2 16v

zapowietrzona nagrzewnica fiat brava

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl