Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Posty od 46 do 56 z 56
  1. #46
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    35
    Postów
    40
    Auto
    Bravo 1.9 JTD CF3
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał KrzychuB Zobacz post
    Najgorsze że się dowiedziałem że licznik o 80 tys cofnięty
    Nie martw się to niekoniecznie tak. Ja też dowiedziałem sie o tym, zamiast 140tys w FS-ie jest 240tys, ale co sie okazało, wyjmowany był i podmieniany cały licznik, być może zimne luty i nikomu nie chciało się tego lutować na nowo, łatwiej i szybciej jest podmienic licznik. Zreszta aby cofnąc przebieg nie trzeba go wyjmowac przecież. Druga sprawa to przy wymianie rozrzadu okazało się, że od nowości w aucie był ten sam rozrząd poza paskiem. Wątpie aby rolki i pompa wody wytrzymała od 2000r. i rzekome 240tys. Wiec spokojnie



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2010
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    33
    Postów
    1,496
    Auto
    Renault Scenic 1.6
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    Moim zdaniem musiałeś coś zrobić jak zaślepiałeś EGR.Może przyglądnij się czy nie uszkodziłeś przewodu czy czegoś innego.Tylko zobacz czy masz tak jak na zdjęciu,czy może masz wkręcany czujnik w aluminiowy korpus.Jak masz miernik to zobacz czy czujnik ma jakąś rezystancję
    Zielony tafiłeś w 10-tke Okazało się że przewód do tego czujnika już był lutowany i lut puścił

    Jak dołożyłem kabelek do czujnika to marchewa znikła

    Punkt pomógł dodany A poniżej foto:

    Zdjęcie0762.jpgZdjęcie0761.jpg
    https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/

  4. #48
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    No i wszystko dobrze się skonczyło
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  5. #49
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Od początku mówiłem że sam zaślepiony EGR nie może wywalić nic na tablicy a po kompie było wiadomo o co mu kaman
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  6. #50
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    35
    Postów
    40
    Auto
    Bravo 1.9 JTD CF3
    Rocznik
    2000
    Kuba, z tym EGR to w końcu nie wiem jak jest, ktoś na forum opisywał, że w Stilo 8V 115km znacznie lepiej auto jeździło z załozoną zaślepką z dziurkami od MJeta anizeli z zaślepka bez dziur. Czy to ten sam silnik co w Bravo CF3?? Zastanawiam sie nad zaslepieniem EGR i nie wiem czy to te same silniki - 100km w Bravo i 115km w Stilo. Jeśli tak to może lepiej dac zaslepkę z dziurkami. Myślałem tez o wyczyszczeniu kolektora ale jest to mało mozliwe bez zdejmowania go co generuje dodatkowe czynności w postaci demontażu wielu newralgicznych części

    W tym temacie chłopaki doszli, że lepiej dac jednak z dziurkami : Fiat Stilo | Zaawansowane pytania dot EGR | FIAT Forum
    Ostatnio edytowane przez lukaszLDZ ; 25-03-2013 o 14:46

  7. #51
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Więc i ja dodam swoje 3 grosze.

    Testowałem na silniku CF3 Marea 110 KM 2001 r. kryzę z otworami, co nastąpiło po tygodniu spadek mocy, problemy z odpaleniem. Wszystkie objawy padniętego egr'a.
    Po tym tygodniu i spadku mocy (tryb awaryjny) rozkręciłem, wyczyściłem, zaślepiłem pełną. Co nastąpiło, moc od dołu, brak problemu z odpalaniem, lepsze wkręcanie od dołu,

    Wg. mojej wiedzy, zaślepkę z kryzami daje się po to by komputer w EDC16 nie zwariował i nie wywalał błędu na pulpicie. Silnik mjet jest inaczej trochę skonstruowany więc jak dla mnie ma to sens. Chodzi o parametry jakie podawane są do komputera między innymi z przepływki i otwartości EGR'a.
    Więc zrób jak uważasz, jak chcesz się bawić w testera to proszę, ale będziesz zaślepiał pełną szybciej niż Ci się wydaję. Pamiętaj, żeby dobrze wyczyścić egr'a, można się pokusić o kolektor też

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  8. #52
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    35
    Postów
    40
    Auto
    Bravo 1.9 JTD CF3
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Pamiętaj, żeby dobrze wyczyścić egr'a, można się pokusić o kolektor też
    Dzieki a rzeczową odpowiedź, z kolektorem może byc problem, bo tu więcej rzeźby jest, trzeba by go zdjąć co wiąże się z rozmontowywaniem wielu rzeczy chyba trzeba rozpinac rozrząd i listwe wtryskową, za duzo zachodu, może uda mi sie od strony tej klapy spiętrzającej cos wyczyścić, nie mam takiego doświadczenia zreszta
    Ostatnio edytowane przez lukq ; 25-03-2013 o 20:56

  9. #53
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Twierdze, że to moja opinia i moje testy, ze sprawnym EGR'em.
    W klubie jest wielu użytkowników ze sterownikami jak Twój (edc15), którzy mają zaślepione pełną kryzą, osobiście nie słyszałem o częściowym zaślepieniu (kryza z otworami).

    Tak na marginesie w stilo była taka cicha akcja serwisowa, wtedy wkładano kryzy z otworami.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  10. #54
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Ja mam ten sam co ty w Lybrze i mam zaslepione pełną i nic sie nie dzieje.
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  11. #55
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    35
    Postów
    40
    Auto
    Bravo 1.9 JTD CF3
    Rocznik
    2000
    Mój EGR sie przycina w pozycji otwartej co skutkuje teraz zimą przy minus 15 w nocy, tym, że auto mi trzęsie przy odpalani, telepie i czasem gasnie jak nie dodam gazu, świece nowe aku. oki. Jak dodam troche gazu pracuje prawidłowo. Wiem, że EGR się przycina, syfu z kolektora nie wyciągnę bez zdejmowania więc dam se spokój, zatem posostaje tylko zaślepic EGR.

  12. #56
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2013
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    26
    Postów
    116
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 JTD
    Rocznik
    1999
    Zaślepić dziadostwo, też mam zaślepione całkowicie i nic się nie dzieje


 
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

egr w 1.8 16v marea

gdzie zaslepic egr fiat bravo II 1.9 8v

czy dac kryze egr 1.9

p0180 fiat

jak zaslepic egr fiat marea 100 km

egr gdzie znajduje w bravo 1.6

egr fiat marea 1.6

zaslepienie egr bravo

egr fiat brava 1.6 16V

zaslepienie egr 1.9 jtd 8v

p0180 desial temperatur sensor fieat palio

slaby po zaslepieniu egr

zaslepienie egr brak mocy

jak zaslepic egr w scenicu 1

gdzie znajduje sie przeplywka fiat brava 1.6 16v pokaz

zaslepienie egr cf3

zaslepienie egr scenic allegro

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl