Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 17
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2012
    Skąd
    Wieluń
    Wiek
    31
    Postów
    23
    Auto
    Fiat Brava 1.4 12V

    Lightbulb Problem, auto grzeje się, kopci spod maski, proszę o pomoc !

    Witam, jestem nowy na forum.. znalazłem się tutaj ponieważ mam problem, i mam nadzieję że pomożecie mi go jakoś rozwiązać Tak więc od początku.. wszystko było ok i stojąc w miejscu spod auta niczym z kranu zaczął lecieć płyn chłodniczy. Przejechałem około kilometr i spod maski zaczął wydostawać się dym ( z chłopdnicy ). Postawiłem auto, poczekałem.. jak się ostudził ruszyłem ponownie, i po kilometrze znowu dym spod maski. Razem z tatą zaczęlismy kombinować, kupiłem płyn chłodniczy, uzupełniłem zbiornik i zdawało się że będzie ok, jednak auto po zdecydowanie dłuzszym czasie ale się grzeje. Było już tylko lepiej i lepiej, dopóki dziś nie zszedłem do auta.. wsiadłem żeby tylko odpalić, żeby troszkę pochodził .. kilka razy podniosłem obroty i znowu zaczeło się kopcić tyle że już nie z chłodnicy, a z kolektorów ( spod silnika ) obawiam się tego bardzo, ktoś wie co robić, żeby było dobrze ? jakie są opcje ? Proszę o pomoc !



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Chwila chwila.. Poleciał Ci płyn skądś a Ty w najlepsze sobie wsiadłeś i dalej jechałeś? :-D Moje gratulacje.. Hehe

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2012
    Skąd
    Wieluń
    Wiek
    31
    Postów
    23
    Auto
    Fiat Brava 1.4 12V
    no niestety, nie popisałem się.. chciałem dojechać chociaż do domu, bo w miejscu gdzie poszedł płyn nie było możliwości zostawić auta.. mimo wszystko proszę o rady.. wskazówka temperatury leży, jednak dym spod kolektorów leci, a do tego świeci się "marchewa"

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    Masz płyn w układzie i wskazówka się nie podnosi?
    Nie masz zapowietrzonego układu?
    A to że leci dym, to może wypala się to co wyleciało wtedy.

    A, i jeszcze jedno...Wyleciał ci cały płyn, wtedy jak wsiadłeś i pojechałeś?
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Zobacz też czy przewody są całe.

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No właśnie pytanie skąd właściwie poleciał ten płyn.. Nie ma cudów jeżeli skądkolwiek leciało i Ty tego nie naprawiłeś będzie lecieć dalej. Mało prawdopodobne żeby leciało gdzieś z bloku - może faktycznie się wypala. Co do błędu dobrze by było odczytać co tam go boli..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #7
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Obstawiam pękaniety wąż płyn leje się na kolektor i stąd parą i dym.

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  9. #8
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    37
    Postów
    1,551
    Auto
    Tipo sedan 1.4 16v 95km / Corolla E12 hackback 1.6.110km
    Rocznik
    2019 / 2003
    Ja obstawiam pęknięty któryś wąż gumowy. Płyn chłodniczy pod wpływem temperatury zwiększa swoją objętość co powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie chłodzenia. W Twoim aucie pewnie od nowości nie były wymieniane żadne przewody gumowe więc po tych 10 - 15 latach po prostu któryś pekł i jakaś jego część wyleciała. Mógł też pęknąć Tobie zbiorniczek wyrównawczy, wtedy płyn również by wyleciał a spadając na gorący kolektor wydechowy spod maski wydobywały by się kłęby dymu ( miałem tak kiedyś w sienie). Co do błędu to pewnie płyn chłodniczy który wyciekł z układy zalał któryś czujnik i teraz wali on błędami. Po usunięciu usterki z wyciekiem płynu sprawdź czy jakiś czujnik nie jest zalany płynem, jak jest to go wyczyść i popsikaj sprayem do elektroniki.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 wrzesień 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    31
    Postów
    56
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v + LPG
    Rocznik
    1997
    Ja bym obstawiał uszczelkę pod głowicą. Wywaliło Ci w chłodnicy dziurę z tego powodu prawdopodobnie i dlatego leje Ci się płyn. No i kopcenie. Ale to tylko moja sugestia Najlepiej odstawić do speca.

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał endriu92 Zobacz post
    Ja bym obstawiał uszczelkę pod głowicą. Wywaliło Ci w chłodnicy dziurę z tego powodu prawdopodobnie i dlatego leje Ci się płyn.
    Co ma UPG do chłodnicy kolego.. Na moje nie ma przesłanek narazie co do UPG. Wszystko trzeba po prostu sprawdzić..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2012
    Skąd
    Wieluń
    Wiek
    31
    Postów
    23
    Auto
    Fiat Brava 1.4 12V
    dzisiaj czeka mnie konieczna podróż 100 km, kupiłem dużo płynu chłodzącego na drogę, gdyż troszkę mi ucieka i zobaczymy jak będzie.. będę robił postoje co 30 km żeby sprawdzić czy wszystko ok, i jadę nocą, żeby uniknąć korków/ grzania się. Dam znać jak dojadę dziękuję za wszystkie odpowiedzi

  13. #12
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    37
    Postów
    1,551
    Auto
    Tipo sedan 1.4 16v 95km / Corolla E12 hackback 1.6.110km
    Rocznik
    2019 / 2003
    Ojj nie powinieneś ryzykować . Obyś dojechał do celu i miej nadzieję że nie dobijesz silnika. Aha i pamiętaj do gorącego silnika nie wolno wlewać zimnego płyny chłodniczego bo może to spowodować pęknięcie lub pokrzywienie głowicy

  14. #13
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał dudu$ Zobacz post
    Aha i pamiętaj do gorącego silnika nie wolno wlewać zimnego płyny chłodniczego bo może to spowodować pęknięcie lub pokrzywienie głowicy
    Właśnie.. Wg. mnie to poroniony pomysł...

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #14
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Przede wszystkim można się poparzyć gdyż po odkręceniu korka spadnie ciśnienie w układzie i płyn zacznie wrzeć i po prostu wykipi ;/

  16. #15
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nie no jak ma 90'C to nie powinien wykipić
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Auto gaśnie po jakimś czasie. Proszę o pomoc
    Napisany przez maverick_ice na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 01-02-2012, 20:32
  2. Kichanie /strzelanie spod maski
    Napisany przez boas43 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 02-01-2012, 11:02
  3. Piski spod maski
    Napisany przez Tom Hagen na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 04-09-2011, 14:45
  4. dziwne stuki spod maski
    Napisany przez bikerww na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 25-08-2011, 09:42
  5. Jęczenie spod maski
    Napisany przez echelon na forum Punto II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 09-03-2011, 19:56

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

dym spod maski

dymi spod maski

fiat bravo 1.4 12v 1998r maskakopci z pod maskidymienie spod maskidymi sie spod maskidym spod maski samochodubravo dym z pod maskipara spod mask samochodupara spod maski samochodumegane 1.4 96 wydobywa sie dym spod maskico to jest gdy w samochodzie spod maski sie dymi punto 2 para z pod maskikopci sie spod maskihttps:fiatklubpolska.plbravo-brava-marea-438problem-auto-grzeje-sie-kopci-spod-maski-prosze-o-pomoc-16703para spod maski w auciedymi spod maski jak sie nagrzejefiat stilo dym z pod maskidymi mi z pod maski

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl