Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006

    Prawidłowa praca silniczka krokowego

    Odpowiedzcie mi koledzy na takie pytanie - jak zachowuje się u Was obrotomierz po wciśnięciu sprzęgła w czasie jazdy na rozgrzanym silniku - czy obroty momentalnie spadają do książkowych, czy jest jakiś punkt pośredni? z tego co wyczytałem przy okazji problemów z krokowcami, u części osób po zejściu z obrotów (po wciśnięciu sprzęgła) silnik krokowy ustala najpierw obroty na powiedzmy 1500 obr/min. by chwilę później zejść do właściwych wolnych obrotów. jak to jest, a właściwie jak być powinno?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Mam dokładnie jak piszesz, przy większej prędkości jak wcisne sprzęgło obroty po woli spadają do 1500 i dopiero jak się zatrzymam to opadają na 800. Zjawisko dziwne i nie wiem czy jest prawidłowe czy nie. Czasami nawet jak wcisnę sprzęgło przy prędkości wyższej to przez chwile obroty utrzymują się na 2000 i dopiero jak zwolnie powiedzmy do 40 km/h to powoli opadają. Ponowna adaptacja i reset kompa pomogą w tej sytuacji bądź czyszczenie przepustnicy?

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    kiedyś byłem na regulacji czujnika położenia przepustnicy i krokowca i po tej wizycie obroty spadały najpierw do ~1500, a później do ~800 i tak zdaniem mechanika powinno być. teraz jest inaczej. spadają momentalnie do ~800 obrotów, więc się zastanawiam co jest nie halo. jutro do niego wjadę to wyjaśnić.

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    U mnie też spadają najpierw do ok 1500 po czym powoli do 850.. Czasem jednak nie i jest przydławka.. Ale to już wina również najprawdopodobniej krokowca.. Być tak w każdym razie nie powinno..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Podobne tematy

  1. Brava 1.2 [Urwana uszczelka od silniczka krokowego]
    Napisany przez Rick na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 29-09-2011, 10:56
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 28-05-2011, 17:42
  3. Jak prawidłowo wyregulować sprzęgło
    Napisany przez dudu$ na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 01-08-2010, 22:15
  4. Jak prawidłowo odpowietrzyc układ chłodzenia??
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 14-04-2010, 07:32
  5. Wymiana krokowego
    Napisany przez pavloalpin na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 13-11-2009, 23:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana silnika krokowego fiat brava

czyszczenie silnika krokowego fiat brava

wymiana silniczka krokowego fiat bravo

czyszczenie silniczka krokowego fiat bravo

praca silniczka krokowego

praca silnika krokowego

czyszczenie silniczka krokowego fiat brava

fiat brava 1.2-zasada dzialania silniczka krokowego

czyszczenie silnika krokowego fiat bravo

czyszczenie silnika krokowego marea

wymiana silnika krokowego fiat bravo

fiat brava czyszczenie silnika krokowego

fiat brawa 1.2-zasada dzialania silniczka krokowego

fiat bravo silniczek krokowy

regulacia.silniczka.krokowego.fiat.brawa

wlasciwa nazwa silniczka krokowego

naprawa silniczka krokowego bravo 1.8

poprawna wymiana silniczka krokowego fiat brawa 1.6 16 v

wymiana silniczka krokowego stilo 1.6reset silnika krokowego fiat brava 1.2 16vsilniczek krokowy fiat brawoczyszczenie silnika krokowego fiat brava 1.2 16vwymiana silniczka krokowego fiat siena 1.6 16V

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl