Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 33
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    23
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    Słuchaj weź szczelinomierz i tam gdzie jest ten bolec od silnika krokowego wsadź go między tą płytkę a ten bolec i zobacz czy obroty podskoczyły, jak by było coś z chłodzeniem to byś widział na wskaźniku, sonda to raczej by dużo palił i raczej miał by podniesione obroty cały czas, sprawdź przepustnice ewentualnie może być brudna i silnik krokowy sobie nie radzi
    Uchol znany też jako Maciar



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2013
    Skąd
    malopolska
    Postów
    12
    Auto
    BRAVO 1.4 12V
    Rocznik
    1997
    Przepustnica czysta bo czyściłem. Spalanie ma normalne. A temp też prawidłowo wszystko.
    Wiec sprawdzę tak jak napisałeś z tym silnikiem krokowym i dam znać potem.

    bo już nie mam pojęcia jaka jest tego przyczyna.
    i nie wiem od czego zacząć działać czy wymienić ten silniczek krokowy czy wymienić jakiś czujnik.
    bo mam wrażenie ze nie jest to wina silniczka krokowego.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2013
    Skąd
    malopolska
    Postów
    12
    Auto
    BRAVO 1.4 12V
    Rocznik
    1997
    próbowałem szczelinomierzem zrobić tak jak napisałeś ale niestety nie udało mi się tego sprawdzić bo co odpalałem auto to zaraz gasło i bym musiał mieć cały czas na gazie nogę a to nie miałoby wtedy sensu.

    już brak mi sił..i nie wiem za co się zabrać...by auto było zrobione..

    a po lubiłem już to autko a nie chce oddawać go do żyda..
    wcześniej miałem punto i postanowiłem też zmienić na fiata.. ale dziś tego zaczynam chyba żałować że skusiłem się na bravo..

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    23
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    Bo 1.4 12V wybrałeś a sprawdź cały dolot i uszczelkę kolektora dolotowego
    Uchol znany też jako Maciar

  6. #20
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    23
    Postów
    1,564
    Auto
    1.6 16V Brava
    w 1.6 16V tez to miałem..

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2013
    Skąd
    malopolska
    Postów
    12
    Auto
    BRAVO 1.4 12V
    Rocznik
    1997
    takie pytanko mam : czy może to być związane z świecami ?

    bo od jutra zabieram się za zrobienie z autem i postanowiłem najpierw wymienić silniczek krokowy ale może mi się uda dostać przepustnice z silniczkiem krokowym za nie wielka kasę. A jak to nie pomoże to wymienię czujniki. A dalej to nie wiem za co się zabiorę

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    23
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    może mieć problem ze świecami sprawdź przerwę na świecach, jakie zabarwienie mają. Popryskaj przewody WN np. wodą ale z jakiegoś atomizera np. po płynie do szyb i zobaczysz czy nie mają przebicia
    Uchol znany też jako Maciar

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2013
    Skąd
    malopolska
    Postów
    12
    Auto
    BRAVO 1.4 12V
    Rocznik
    1997
    wymieniłem silniczek krokowy, myślałem że już wszystko jest dobrze obroty nie skaczą.

    więc pojechałem się przewieź wszystko pięknie itd po jakiś 10min chciałem ruszyć z pierwszego biegu a on praktycznie nie reagował na wciśnięty pedał gazu.. miałem wciśnięty pedał gazu do samej podłogi a on nie miał mocy by ruszyć nawet..gdy już ruszył było przez chwile ok ale potem gdy mu wrzuciłem trójkę i dodałem gazu w ogóle nie zareagował..

    w czym może tkwić problem ?? !

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Podpinałeś pod komputer? Marchewa nie świeci?

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    23
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    Czujnik położenia padała gazu albo czujnik położenia przepustnicy, linka gazu
    Uchol znany też jako Maciar

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2013
    Skąd
    malopolska
    Postów
    12
    Auto
    BRAVO 1.4 12V
    Rocznik
    1997
    kurcze pierwsze słyszę "czujnik położenia pedała gazu" - gdzie on się znajduję ?

    sprawdzę jutro i spróbuje podkręcić linkę od gazu.

  13. #27
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001

    Odp: Pomocy! Problem... skaczące obroty

    Jeśli masz linkę, to nie masz czujnika.

    Taplniete w notatniku drugiej generacji

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  14. #28
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    23
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    No ogólnie jest ale nie jestem pewny czy w Bravo czujnik położenia przepustnicy jest sprawdź go
    Uchol znany też jako Maciar

  15. #29
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001

    Odp: Pomocy! Problem... skaczące obroty

    Kolego Uchol.
    Czujnik położenia pedału przyspieszenia wykorzystywany jest przez ecu, do dawkowania odpowiedniej ilości paliwa i powietrza.
    Czujnik położenia przepustnicy to zupełnie co innego.
    Taplniete w notatniku drugiej generacji

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  16. #30
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    23
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    Ja nie pisałem że to to samo. czujnik położenia pedału przyśpieszenia też może odpowiadać za falowanie obrotów, a czujnik położenia przepustnicy tak samo, ponieważ są podłączone do Ecu i mogą zakłamywać. Chociaż nie jestem pewny jak jest w 1.4 12V A jak przewody moduł świece itp. rexio88 a silnik ci nie przerywa ? i możesz wyciągnąć czujnik położenia wału korbowego i go przetrzeć (przeczyścić)
    Uchol znany też jako Maciar


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Skaczą obroty
    Napisany przez rejczi85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 26-06-2012, 13:43
  2. Problem z skaczącymi obrotami
    Napisany przez januszxxx na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 27-11-2011, 19:31
  3. Problem z skaczącymi obrotami
    Napisany przez januszxxx na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-11-2011, 22:23
  4. Skaczące obroty w seicento 1.1 SPI
    Napisany przez piekn18 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-09-2009, 17:42
  5. immo się świeci i skaczą obroty
    Napisany przez mic na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 03-04-2009, 08:52

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl