Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 21 z 21

Temat: Pomocy - Power Box  

  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 maj 2008
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    110
    Auto
    Bravo 1,9TD
    Cytat Napisał jazda
    Oki Hipo zrozumiałem ale u mojego kolegi działa w 2.4 alfie może ty się na to skusisz oddam z możliwością zwrotu jeżeli cie ta moc nie będzie zadowalać za 300zł
    Póki nie odróżnisz JTD od TD tematu tunningu raczej nie ogarniesz



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 kwiecień 2009
    Skąd
    żagań
    Postów
    10
    Auto
    fiat marea kombi 1.9 jtd
    sorki moja wina nie dopatrzyłem s ię ze kolega ma 2.4td a nie 2.4 jtd

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    06 listopad 2009
    Skąd
    Lublin
    Postów
    80
    Auto
    Fiat Marea 2.0+G 20V HLX
    coś w tym musi być, że jedni kupują boxy za 300zł i są mniej lub więcej zadowoleni, a inni jadą na korektę softu do tunera, który się zna na robocie i bierze za "TO SAMO" 1000zł

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał wilczak99
    za "TO SAMO" 1000zł
    No własnie, tyle że jeśli robisz program u dobrego tunera nie druciarza czy obiboków korzystających z gotowców to jest to warte tych pieniędzy. Niestety Polacy jak to Polacy jak to z mechaniką bywa są nierzetelni i żerują na naiwności/niewiedzy/ignoracji ( wybrać właściwe ) nieświadomego klienta.

    A to pudełko do JTD to nic innego jak gówno które oszukuje komp i zwiększa ciśnienie na szynie CR, tyle że nie jest to zdrowe dla układu wtryskowego bo po tyłku dostaje pompa wysokiego ciśnienia i same wtryskiwacze, konkretnie cewki odpowiadające za otwarcie/zamknięcie iglicy wtryskiwacza.

    A wszystko po to żeby przepchać więcej paliwa, bo nie ma się co czarować, moc się z niego bierze a nie z powietrza. A jak zrobi się dobry soft to większą ilość paliwa uzyskuje się dzięki dłuższym bądź zmienionym czasom otwarcia wtrysków.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    06 listopad 2009
    Skąd
    Lublin
    Postów
    80
    Auto
    Fiat Marea 2.0+G 20V HLX
    Cytat Napisał Hipo
    jeśli robisz program u dobrego tunera nie druciarza
    kolego Hipo to była ironia
    piszę o tym bo brat robił strojenie swojego passata tdi u tunera z prawdziwego zdarzenia i tyle kosztował, ale warto było dać więcej za ogarnięcie tematu z głową, pasek śmiga aż miło
    pozdrawiam

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    92
    Auto
    stilo JTD 115 MW
    Rocznik
    2004
    temat już trochę przedawniony ale wypowiem się i ja. Aukcji już nie mogę wyświetlić ale wnioskuję że to "pudełko" było założone w marei z silnikiem 110 KM (bo autor tematu pisze że "jakby te 5 koni robiło taką różnicę"). No a właśnie robi. Silnik 105 koni ma sprężarkę o stałej geometrii i sterowaną mechanicznie. Ciśnienie doładowania ustawione jest raz przez fabrykę i jest stałe w całym zakresie obrotów silnika. Nawet zwiększone ilości spalin nie zwiększą ciśnienia doładowania. Natomiast silnik 110 koni ma sprężarkę ze zmienną geometrią, dodatkowo sterowaną poprzez komputer. To komputer steruję tym jakie ciśnienie i kiedy będzie pompowała sprężarka. Magiczne pudełko zwiększa ciśnienie na listwie CR a tym samym ilość paliwa w cylindrach, a tym samym ilość spalin. W silniku 110 koni komputer zwiększ delikatnie ciśnienie doładowania aby zachować stosunek PALIWO-POWIETRZE potrzebne do prawidłowej pracy silnika a to skutkuje większą mocą i momentem silnika. Natomiast w silniku 105 koni komputer nie jest w stanie podnieść ciśnienia doładowania i skutkuje to wywaleniem błędu. W tym przypadku należałoby założyć zawór regulujący ciśnienie doładowania na sprężarce MBC i ręcznie je podnieść. tylko jak bardzo to nawet starożytni rosjanie nie wiedzą. Co do alfy to sprawa wygląda identycznie jak w marei ze 110 konnym silnikiem. Pozdrawiam
    Marea Weekend 2,4JTD 99' FULL
    Punto 2 1,9JTD 01' ELX


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Problem z niedziałającym klaksonem w brava 1.9jtd-pomocy
    Napisany przez radii na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 23-10-2008, 15:16
  2. ludzie pomocy
    Napisany przez rafal1977 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-09-2008, 18:47
  3. Pomocy!! Nie działa obrotomierz
    Napisany przez maciek638 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 09-09-2008, 20:34
  4. potrzebuje pomocy-sprzęgło czy skrzynia biegów?
    Napisany przez artur 2310 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 24-07-2008, 06:41
  5. Problem z xenonami Pomocy !!
    Napisany przez Brolli na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 29-03-2008, 11:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

power box opinie

powerbox opinie

fiat stilo 1.9jtd chip box z allegro

power box jtd

chip box nie dziala

chip box brava 1.6 16v

power box z allegro opinie

chip box 1.9 jtd

jak sie podlacza boxa w jtd1.9 jtd powerboxpowerbox jtd opiniebox jtdpower box czy dzialajajak zamontowac chip boxchip box jtdchipbox bravo 1.9tdjak dziala powerboxpowerbox jtd1.9jtd powerboxchip box bravo
http://www.iparts.pl