Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    26
    Postów
    306
    Auto
    Bravo 1.6 16V 99"

    Po nagrzaniu wysokie obroty

    Dziś podczas jazdy miejskiej (nie korki) auto zagrzało się na 3/5 może 3/4 skali a podczas stania na światłach zauważyłem że obroty prawie 2 tys (około 1800)
    Klimatyzacja w tym czasie była wyłączona. Po zaparkowaniu usłyszałem pracujący wiatrak i teraz nie wiem czy martwić się o czujnik temp czy czego innego szukać.. Niestety jestem skazany poniekąd na siebie bo ojciec często pracuje i też nie chce mu zajmować każdej wolnej chwili na siebie więc niestety nie wszystko wiem..
    Ostatnio edytowane przez hajdass ; 04-10-2012 o 21:37



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał hajdass Zobacz post
    3/5 może 3/4
    To w końcu jak? Powyżej temp roboczej? Wentylator na 1 czy 2biegu?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    26
    Postów
    306
    Auto
    Bravo 1.6 16V 99"
    Wskazówka była między 1 a 2 kropką ponad kreską środka skali, czy wentylator 1 czy 2 biegu ciężko mi stwierdzić ponieważ nie wiem jak odróżnić.

  5. #4
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Poza tym wcale nie musi mieć wentylatora dwubiegowego

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał markshall Zobacz post
    Poza tym wcale nie musi mieć wentylatora dwubiegowego
    Przy klimie to chyba zawsze 2 biegi co?

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    09 maj 2012
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    266
    Auto
    Marea WEEKEND 1.6 16v + Klima
    Rocznik
    2000. FL
    Przerabiałem coś podobnego u siebie, więc na początek proponuję przywalić w deskę z zegarami( tak jak w stary telewizor ale z wyczuciem) jak tak wysoko powędruje temperatura.Jeżeli wskazówka nie spadnie do normy czyli połowa skali, to na 99% termostat do wymiany/sprawdzenia. Bardzo możliwe,że nie otwiera ci dużego obiegu wody. A jak sprawdzić termostat dowiesz się czytając inne wątki na tym Zacnym forum.

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    26
    Postów
    306
    Auto
    Bravo 1.6 16V 99"
    Nie wiem jakie to ma znaczenie ale klime mam półautomatyczną

    kurdę będę musiał na dniach umyć puszke i wstawić temat z nią łatwiejszy będzie pogląd na auto a i możę ktośczymściekawym doradzi

  9. #8
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Przy klimie to chyba zawsze 2 biegi co?
    Nie doczytałem, że ma klime
    Jak temp wskoczy na 3/4 czy tam 3/5 skali to proponuje włączyć ogrzewanie na full. Jak spadnie to termostat do wymiany, jak nie to trzeba walić w deche - pewnie zimne luty, a jak to nie pomoże to chyba czujnik. Rodzaj klimatyzacji nie ma nic do rzeczy.

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    26
    Postów
    306
    Auto
    Bravo 1.6 16V 99"
    Dziś po uruchomieniu wiatraka obroty w normie więc raczej zegary szwankowały

    Wydziergane z Tapatalk 2 za pomocą SE Arc S


 

Podobne tematy

  1. wysokie obroty
    Napisany przez bodziu85 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 19-10-2012, 08:14
  2. po nagrzaniu silnika rosnace obroty SAMOISTNIE marea JTD 1,9
    Napisany przez mcpioro na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 26-02-2012, 14:13
  3. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 29-07-2011, 13:24
  4. [silnik] Po nagrzaniu się silnika szaleja strasznie obroty.
    Napisany przez Leeche na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 20-04-2011, 18:58
  5. wysokie obroty
    Napisany przez Tomasuzu na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 07-04-2010, 20:23

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat punto po nagrzaniu nie wchodzi na obroty

1.6 16V BCB po nagrzaniu obroty

ogrzewanie tylko przy wysokich obrotach fiat marea

jak przeczy

w aucie po nagrzaniu obroty

obroty dopiero po nagrzaniu fiat

wysokie wolne obroty po nagrzaniu silnika na lpg

fiat 16v wysokie wolne obroty

fiat punto nie wchodzi na obroty

punto ciezko wchodzi na duze obroty na gazie

wysokie obroty silnika na lpg po nagrzaniu

fiat marea wysokie obroty

fiat punto ii wysokie obroty podczas jazdy

wysokie obroty w punto i

wysokie obroty w trakcie jazdy

wolne obroty fiat punto po nagrzaniu

auto po nagrzaniu wchodzi na obroty fiat brava

wysokie obroty marea

fiat punto za wysokie obroty podczas jazdy

wchodzi na wyzsze obroty po nagrzaniu

fiat marea za wysokie wolne obroty

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl