Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 listopad 2009
    Skąd
    wrocław
    Postów
    51
    Auto
    marea weekend 2,4 jtd

    [osprzęt silnika] marchewka

    witam,czy ktos wie jakie moga być przyczyny zapalania sie marchewki w 2.4 jtd,czasem na krótko,czasem dłużej i gaśnie raz w czasie jazdy kiedy indziej po ponownym uruchomieniu silnika.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 marzec 2008
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    31
    Postów
    151
    Auto
    fiat BRAVA 1,4 12v + LPG
    może :cewka, świece, czujnik położenia wału?
    [FONT=Verdana]Tak pisać, by słowom było ciasno, a myślom przestronnie[/FONT]

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2009
    Skąd
    Zielona Góra
    Postów
    71
    Auto
    Marea 1.9 JTD 105KM
    Rocznik
    2000
    W moim 1,9 jtd winne zapalaniu się marchewki były złącza przewodów koło akumulatora. Rozpiąłem, poczyściłem i już się nie zapala. Może u Ciebie też to zadziała.

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2009
    Skąd
    warszawa
    Postów
    202
    Auto
    fiat marea kombi 2.4td
    Cytat Napisał manglia
    witam,czy ktos wie jakie moga być przyczyny zapalania sie marchewki w 2.4 jtd,czasem na krótko,czasem dłużej i gaśnie raz w czasie jazdy kiedy indziej po ponownym uruchomieniu silnika.

    ja cos bedziesz wiedziak i dojdziesz do tego co i jak zmarchewka daj znac bo ja mam to samo i narazie nie moge nic wykombinowac

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2009
    Skąd
    Polska
    Postów
    6
    Auto
    Marea Weekend 1.6
    To może się podepnę.

    Mam Weekend'a 1.6 i niestety dosyć upierdliwy problem z kontrolką wtrysków. Potrafi włączyć się w dowolnym momencie podczas jazdy lub tuż po zapaleniu silnika (nie gaśnie po tych kilku sekundach) i najprawdopodobniej spowodowane to jest tym, że nie pracuje jeden gar. Świece i wtryski wymieniane. Prawdopodobnie jest nieco za dużo oleju w silniku, ale wątpię, aby miało to jakieś znaczenie.

    Czy to możliwe, że jest to spowodowane przebiciem na świecach? Bo te gumowe końcówki "fajek" (nie wiem, jak to się fachowo nazywa) są strasznie przepalone. Da się je kupić?
    A może to czujnik położenia wału.

    Samochód zwiedził już parę warsztatów i nikt nie wie, co to może być. Komputer pokazuje, że wszystko jest w porządku.

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2009
    Skąd
    Chrzanów
    Postów
    208
    Auto
    Bravo 1,9 JTD, 105CV (CF2), Lis '98
    U mnie wystarczylo wyjac "schowek" po stronie pasazera Pojezdzilem tak w lecie prawie 2 tygodnie przy wysokich temp (z dziura ziejaca z miejsca pasazera). Poprzesuwalem troche kable, wypiolem przekazniki (czarne i czerwone - niebieskich nie dotykac), wpiolem.. i od tamtej pory odpukac marchewki nie widzialem. Rece ktore (ka)lecza.
    www.checkengine.com.pl - Ewolucja.

    Bolek, Zasiadający Po Prawicy Mistrza Loży Prześmiewców


 

Podobne tematy

  1. [osprzęt silnika] jaki olej
    Napisany przez pawlonik na forum Punto II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 01-02-2009, 22:15
  2. [osprzęt silnika] filtr paliwa w fiacie brava 1.9jtd?
    Napisany przez radii na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 06-12-2008, 14:51
  3. [osprzęt silnika] Nierówne obroty
    Napisany przez lukvwp na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 25-10-2008, 23:53
  4. [osprzęt silnika] kolektor wydechowy
    Napisany przez artur 2310 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 18-08-2008, 21:13
  5. [osprzęt silnika] Wariujący obrotomierz
    Napisany przez Andrzej_F12 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 18-08-2008, 20:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http://www.iparts.pl