Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 26 z 26
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    07 styczeń 2008
    Skąd
    Zielona Góra
    Postów
    65
    Auto
    Tempra 1.6 i.e SX
    Cytat Napisał opti
    grabarz szalejesz
    na razie zbieram do "świnki" :



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Chorzów
    Postów
    25
    Auto
    Nissan Primera P11 2,0
    Cytat Napisał Hipo
    1,6 16V -> bdb motor, niesamowicie żwawy jak na tą pojemność i wielkość auta, w miare ekonomiczny
    Też się zastanawiałem nad tym silnikiem, ze względy na prawie same dobre opinie, ale czy nie będzie on za słaby jak na wagę szczególnie załadowanej maryski.
    Wiadomo, że z niezaładowanym samochodem sobie poradzi, ale jak juz będzie komplet pasażerów i bagaże to może się męczyć dlatego wolę coś mocniejszego.

    Co do 2,4td/Jtd i 2,0 20v niewątpliwie fajne silniki tylko obsługa pewnie wymaga więcej zachodu, jakoś nie uśmiecha mi się "mordować" przy ewentualnych naprawach i wyciągać połowę osprzętu żeby jakąś pierdołę wymienić a miejsca pod maską pewnie mało jest, dlatego pozostanę przy 4 cylindrach
    Primera SR20DE
    Fiat Tipo 1,6 R.I.P

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    romano, w pieciocylindrówkach jest miejsca tyle co na zdjęciu wiec dostęp sam oceń ...


    wkażdym razie rozrząd da się zrobić bez wyciągania silnika mimo że serwis przewiduje wyjęcie i 18 roboczo-godzin

    Co do obsługi to jak w każdym aucie, robisz to co trzeba na bierząco, pilnujesz płynów eksplatacyjnych i po prostu jeździsz, nie ma się czego bać pod warunkiem że nie trafisz zamęczonego egzemplarza. W każdym razie łatwiej kupisz dobre 2,0 20V w maryśce niż w bravolocie.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Lublin
    Postów
    28
    Auto
    Lancia Dedra 1,6
    Cytat Napisał romano
    Też się zastanawiałem nad tym silnikiem
    "Używałem" tego motorka w Siennie i Palio(+gaz) żony i przy tej wadze auta co w/w zgadza się jest to aż natto (mocy) ale obawy romano,mogą się sprawdzic' że w maryśce obciążonej z "parą" może byc' cienko .

  6. #20
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    56
    Postów
    1,158
    Auto
    Cromka 1.9 automat
    Rocznik
    2010
    Silnik 1,8 też jest fajny i lubi wysokie obroty. Już dwa razy robiłem przeprowadzke mojej córy z Krakowa i spowrotem, Marjka załadowana na maxsa i spokojnie daje rade bez zadyszki
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Chorzów
    Postów
    25
    Auto
    Nissan Primera P11 2,0
    Poczytałem sobie o 1,9 Jtd i jedno mnie niepokoi, mianowicie pojawiające się problemy z kołem zamachowym dwumasowym.
    Czy rzeczywiście tak często zamach pada w tych silnikach, czy jest to problem marginalny i zależy bardziej od pecha ?

    Cytat Napisał bob96
    Silnik 1,8 też jest fajny i lubi wysokie obroty. Już dwa razy robiłem przeprowadzke mojej córy z Krakowa i spowrotem, Marjka załadowana na maxsa i spokojnie daje rade bez zadyszki
    I o to mi chodzi, żeby w takich przypadkach mieć zapas mocy(momentu) i pełen komfort w trasie przy wyprzedzaniu
    Primera SR20DE
    Fiat Tipo 1,6 R.I.P

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpacie
    Postów
    117
    Auto
    Tipo + Bravo
    Cytat Napisał romano
    Poczytałem sobie o 1,9 Jtd i jedno mnie niepokoi, mianowicie pojawiające się problemy z kołem zamachowym dwumasowym.
    Czy rzeczywiście tak często zamach pada w tych silnikach, czy jest to problem marginalny i zależy bardziej od pecha ?
    wszystko zalezy od kierowcy jak to sie mowi i jego stylu jazdy, paru znajomych ma jtd'ki w marysce czy to w bravolcu i smiga im to ladnie.. jezdza normalnie i nic sie u nich nie dzialo do tej pory
    Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
    Nuova Bravo 1.9 16v [color=red]mj[/color] 190KM Sport

  9. #23
    ego
    ego jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    Kraków
    Postów
    20
    Auto
    Bravo II 1,9 jtd
    Cytat Napisał romano
    Poczytałem sobie o 1,9 Jtd i jedno mnie niepokoi, mianowicie pojawiające się problemy z kołem zamachowym dwumasowym.
    Czy rzeczywiście tak często zamach pada w tych silnikach, czy jest to problem marginalny i zależy bardziej od pecha ?
    koło dwumasowe wytrzymuje ok 200 tys max,kosztuje ok 1500 zł do 2.4 jtd, do 1.9 jest sporo tańsze,ale nie pamietam juz ile dokładnie... jeżeli znajdziesz np maryske z przebiegiem np 120 tys i padniętym kołem dwumasowym to sprawa jest jasna,kopnięty przebieg

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał romano
    Poczytałem sobie o 1,9 Jtd i jedno mnie niepokoi, mianowicie pojawiające się problemy z kołem zamachowym dwumasowym.
    Czy rzeczywiście tak często zamach pada w tych silnikach, czy jest to problem marginalny i zależy bardziej od pecha ?

    Nie jest to pech, nie jest to problem, nie jest to wada fabryczna, dwumas to po prostu normalny element który zwyczajnie się zużywa.

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpacie
    Postów
    117
    Auto
    Tipo + Bravo
    Cytat Napisał Hipo
    Nie jest to pech, nie jest to problem, nie jest to wada fabryczna, dwumas to po prostu normalny element który zwyczajnie się zużywa.
    a no nic nie jest wieczne.. a dajmy na to te 200tys km to kawal przebiegu jest..

    swego czasu w fordach dwumasy potrafily padac po 60tys km a to juz byla wada fabryczna bo nie dotyczyla tylko jednego modelu
    Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
    Nuova Bravo 1.9 16v [color=red]mj[/color] 190KM Sport

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2009
    Skąd
    przemyśl
    Postów
    24
    Auto
    Marea 1.8 sedan
    witam. ja osobiście moge sie tylko wypowiedziec na temat 1.8 16v.

    i musze powiedziec ze osiagi i moc całkiem spoko. bardzo ładnie chodzi. Motorek ten kocha wysokie obroty.

    sam osobiście holowałem maryśka przez odcinek 100km. auto ważące blisko 2t(renault master) i Maryśka nie narzekała troche Ciezko było ale całkiem dobze sobie radzi nawet z takim odciążeniem. (trasa zza tarnowa do rzeszowa)

    Pozdrawiam i polecam 1.8 16v


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Jakie Opinie o Cinque/Sei cento?
    Napisany przez simonkw na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 05-10-2013, 21:17
  2. Zakup Fiata Marei Weekend
    Napisany przez Madaw na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 05-02-2010, 09:30
  3. [silnik] odpowietrzenie pompy paliwowej w marei 1.9 td ?
    Napisany przez krl_b na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 05-07-2008, 23:19
  4. [silnik] szaro niebieski dym w marei 1.9 td
    Napisany przez daro na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post: 08-06-2008, 22:19
  5. Uwaga posiadacze Marei i Marei Weekend
    Napisany przez Albercik na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post: 15-05-2008, 19:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat marea jtd opinie

marea jtd opinie

Fiat Marea 1.8 16V opinie

marea jtd spalanie

opinie marea jtd

marea 1.8 opinie

fiat marea td czy jtdprimera opinie jtdmarea 2.4 tdSILNIK FIAT PALIO 1.7 TDfiat bravo 1.8 awaryjnoscfiat marea pinie jtdopinie silnik fiat 2.4 jtd 16vsilnik mareiopinia o silniku 1.7 jtdwww.the is car engine pofoce .comtd jtdsilnik fiat marea 1.7marea 1.9 jtd opinieopinie o silniku 1 9 jtd spalaniefiat marea jtd spalanie
http://www.iparts.pl