Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 53
  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    08 październik 2012
    Skąd
    Wałbrzych
    Postów
    53
    Auto
    Fiat Bravo GT 1.6 1997r.
    Mi chodzi tylko o sprawdzenie błędów silnika no i oczywiście sondy lambda. Nie zależy mi na full bajerze oraz na wydaniu sporej gotówki na coś co użyję kilka razy...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001

    Odp: Ogromne spalanie + dziwne odgłosy po odpaleniu

    Chyba nie zrozumiałeś. Nie dasz rady tym kablem, ani jednym ani drugim który podałeś zdiagnozować ecu-nie jest obsługiwany. Chyba, że za pomocą programów które wymieniamy z kolega bosch

    Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    08 październik 2012
    Skąd
    Wałbrzych
    Postów
    53
    Auto
    Fiat Bravo GT 1.6 1997r.
    To lipa jednym słowem... Czyli trzeba szukać jakiegoś diagnosty w mieście. Orientuje się może ktoś w jakich przedziałach cenowych biorą teraz diagnostycy?
    Co do podniesienia mocy to soft turbo odpada gdyż więcej kasy by to wyniosło niż gdybym chciał zrobić swapa na np. 2.0 20v od HGT. A coś z bardziej przyziemnych modyfikacji które pochłoną mniej kasy? Myślałem nad zrobieniem przelotu ale nie wiem czy coś to da. Próbował ktoś z tego forum zrobić to przy tym silniku?

  5. #34
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Średnio 50-80 zł.

    HGT to tylko z VIS'em. Teraz znajdź mi nie zajechany silnik w dobrej kondycji, albo z nie uwaloną/przekręconą panewką...

    Przelot 2 KM,do tego dobry dolot, czyli AIRbox - wkładka K&N.
    Przede wszystkim należy sprawdzić w jakiej kondycji masz silnik. Hamownia na początek - obciążeniowa.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    08 październik 2012
    Skąd
    Wałbrzych
    Postów
    53
    Auto
    Fiat Bravo GT 1.6 1997r.
    No właśnie będę musiał zabrać się z ludźmi z miastowego klubu racingowego na hamownie i sprawdzić to wszystko. No właśnie słyszałem już o tym że trudno znaleźć silnik od HGT w dobrym stanie. A po drugie aż tak kasą nie szastam aby robić swapa gdyż jeszcze się uczę i jedyny mój dochód to kieszonkowe. W sumie tyle planów jest odnośnie mojego Bravo że nie wiem w co kasę włożyć... Czy najpierw zacząć od audio czy najpierw od silnika w celu uzyskania kilku HP...

  7. #36
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Najpierw to zacznij od doprowadzenia silnika do stanu 100% sprawności.
    Pamiętaj, że silnik to nie wszystko - dochodzą:
    Hamulce - tył i przód
    Sanki - ogólnie całe zawieszenie (wahacze, amorki, sprężyny)
    Wymiana osprzętu w nowym silniku, płynów.
    elementy zawieszenia silnika.
    itd....
    Więc przemyśl, pomyśl. Skoro nie masz kasy na razie to staraj się doprowadzić do auto stanu 100% sprawnego. Potem dopiero można myśleć o dalszych planach.
    czasem lepiej jest sprzedać swoje i kupić, poczekać, dołożyć do nowego/szybszego/mocniejszego.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    08 październik 2012
    Skąd
    Wałbrzych
    Postów
    53
    Auto
    Fiat Bravo GT 1.6 1997r.
    Co do hamulców to wiem że są nowe bo mam fakturę zakupu i wymiany + w razie pewności pytałem znajomego mechanika który potwierdził to samo co było na fakturze.
    Zawieszenie to coś z przodu po stronie kierowcy mi stuka przy większej dziurze i podejrzewam właśnie wahacz. Płyny to zmieniałem od razu jak kupiłem auto, dziś właśnie kupiłem filrt paliwa gdyż nie wiem kiedy poprzedni był wymieniany i czeka na wymianę, a filtra powietrza nie wymieniam jeszcze gdyż poprzedni jest w dobrym stanie. Nie wiem kiedy nastąpi kolejna wymiana rozrządu gdyż na naklejce na silniku mam zapisane że był wymieniany przy przebiegu bodajże 124 tys. i z tego co wyczytałem nastąpiło to w 2005r. Martwi mnie właśnie to spalanie bo do najmniejszych nie należy. W sumie to na razie wszelkie naprawy są robione z kieszeni rodziców także to mnie nie interesuje. Także chyba źle zrozumiałeś gdyż nie chodziło mi o naprawę silnika a o zwiększenie mu mocy

  9. #38
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001

    Odp: Ogromne spalanie + dziwne odgłosy po odpaleniu

    To co napisałem to chodziło mi o większy silnik. Hamulce większe, inne zawieszenie. ..

    Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  10. #39
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001

    Odp: Ogromne spalanie + dziwne odgłosy po odpaleniu

    Zwiększenie to koszta. Tak na marginesie to rozrząd możesz wymienić bo juz jest leciwy. Wymienia się co 6 lat albo co 70 tys

    Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  11. #40
    Klubowicz
    Dołączył
    08 październik 2012
    Skąd
    Wałbrzych
    Postów
    53
    Auto
    Fiat Bravo GT 1.6 1997r.
    No to z tym to się zgodzę. Ale nie planuję na razie żadnego swapa ani wymiany auta gdyż ten fiacik ma w sobie to coś

  12. #41
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    a powie mi ktoś dlaczego nazywa sie ono GT to jakis inny silnik niz standard 1,6 ~100KM ? co do rozrządu to własnie max 5 lat i 60k lepie dmuchac na zimne niz wymieniac silnik jest opcja wgrania zmodyfikowanych map wtrysków podnosi to moc o pare koni ale zupełnie innaczej rozkłada moment obrotowy no poprostu ulepszona seryjna mapa wtysków a wszystko to w ko-car tychy
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  13. #42
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001

    Odp: Ogromne spalanie + dziwne odgłosy po odpaleniu

    Gt to wersja wyposażenia

    Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  14. #43
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    28
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Kolego skoro nie pracujesz , nie masz większej kasy to po co pytasz o wzmocnienie swojego samochodu. Takie operacje pochłaniają spore fundusze . Żeby podnieść moc tak małego silnika jak 1.6 trzeba zainwestować na prawdę dużo.

    BTW. Tylko żeby mi ktoś za chwile nie pojechał z "tjuningowymi" stożkami czy kołpakami z lidla podnoszącymi o połowę moc auta

  15. #44
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no własnie podnoszenie mocy w samochodzie to trzeba miec "fundusz" a nie kieszonkowe a jak 100hp ci mało trzeba było kupic 1,8 a jak to było by mało to trzeba było kuppic hgt tam juz jest wiece mocy wiec moze by tobie wystarczyło
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    08 październik 2012
    Skąd
    Wałbrzych
    Postów
    53
    Auto
    Fiat Bravo GT 1.6 1997r.
    Ale nie powiedziałem że to małe kieszonkowe. W sumie skuszę się na lepszy dolot bo do dolotu nie jestem pewien jak to by wyglądało z przeglądem czy by się nie dowalili o to że mam przelot.


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Siena 1.2 - OGROMNE SPALANIE !!!
    Napisany przez coke579 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-10-2012, 13:49
  2. Fiat Bravo 1.4 12V 98r Ogromne spalanie
    Napisany przez patryk755 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 23-02-2012, 20:16
  3. [silnik] Nietypowy problem. OGROMNE spalanie! Nieznane przyc
    Napisany przez szarywilq na forum Punto II
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post: 06-04-2011, 21:28
  4. Punto I 1.1 40 kw Nagłe ogromne spalanie .
    Napisany przez Pepesza na forum Punto
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 10-02-2011, 13:36
  5. [1.6 16V +BLOS] Ogromne spalanie
    Napisany przez Paweu87 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 14-12-2010, 09:49

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

plastikowa puszka od turbo fiat

fiat bravo spalanie na postoju

duze spalanie gazu fiat siena 1.6hl

samochod duze spalanie dziwny dwiek

DZWONIENIE SILNIKA PO ODPALENIU

soft turbo marea 1.8

popychacze fiat bravo 1.6 16 v 1997

fiat bravo 1.4 12V jakie z

dzwieki chwile po odpaleniu forum fiat

passat b6 stuki tylko na zimnym silniku

passat b6 metaliczne stuki pod maska

cena gumki na popychacze fiat bravo 1.6 103 km

fiat brava dzwoni jak odpalam

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl