Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 53
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    grodzi tylnej silnika, tam gdzie masz te wszystkie plastikowe puszki. zrob ze 3 fotki. prawa strona, srodek, lewa strona.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    08 październik 2012
    Skąd
    Wałbrzych
    Postów
    53
    Auto
    Fiat Bravo GT 1.6 1997r.
    Oto te zdjęcia:









  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    złącze masz tam gdzie pisałem. pierwsza fotka, plastikowa puszka, zaraz przy brzegu zdjęcia. wtyk siedzi w zaślepce.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    08 październik 2012
    Skąd
    Wałbrzych
    Postów
    53
    Auto
    Fiat Bravo GT 1.6 1997r.
    Czyli jest to wtyk 3 pinowy, dobrze mówię? Jeśli tak to czy ten interfejs będzie dobry: interfejs tester bravo punto marea + VAG audi seat (2896290512) - motoAllegro?
    Zauważyłem również w swoim Bravo, że po wymianie sprzęgła które nastąpiło w listopadzie jak puszczę pedał sprzęgła i auto jest na luzie to słyszę tak jakby coś się ścierało. Dodam że przejechałem na nowym sprzęgle ponad 1000km także dziwne by to było jakby nie było jeszcze dobrze dotarte. Chciałbym się też dowiedzieć czy jest jakaś możliwość podniesienia mocy w silniku 1.6 16v. Czytając wypowiedzi na forum wiem, że filtr stożkowy muli auto, ale co z innymi modyfikacjami?

  6. #20
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał FICU Zobacz post
    Czytając wypowiedzi na forum wiem, że filtr stożkowy muli auto, ale co z innymi modyfikacjami?
    Można wszystko ale się to nie opłaca.. Taniej kupić HGT..

    Cytat Napisał FICU Zobacz post
    Czyli jest to wtyk 3 pinowy, dobrze mówię? Jeśli tak to czy ten interfejs będzie dobry
    Nie kombinuj tylko kup ze strony viakena fejs + przejściówkę VAG > Fiat 3pin..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    znam kogoś kto chce sprzedać kompletny zestaw do diagnostyki tego auta. jakby coś, pisz na priva.

  8. #22
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001

    Odp: Ogromne spalanie + dziwne odgłosy po odpaleniu

    Zawsze możesz zrobić soft turbo

    Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  9. #23
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    lukq co masz na mysli soft turbo - bo nie rozumie pojecia
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  10. #24
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001

    Odp: Ogromne spalanie + dziwne odgłosy po odpaleniu

    Małą turbine z pól bara bez intelcoolera. Z jakieś 30 Km można spokojnie uzyskać

    Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  11. #25
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    aaaa a myslałęm że soft znaczy " programowo" a teraz wiem że "miękkie" mogłęs wprost napisac ze małe turbo
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    08 październik 2012
    Skąd
    Wałbrzych
    Postów
    53
    Auto
    Fiat Bravo GT 1.6 1997r.
    No nad soft turbo można pomyśleć tylko jaki koszt takiej zabawy? A co do interfejsu to znalazłem kolesia, który ma na sprzedasz interfejs OBDII + przejściówka na 3pin, coś takiego:

    Czy pasowałby on do mojego Bravo?
    Ostatnio edytowane przez FICU ; 18-01-2013 o 11:42

  13. #27
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał FICU Zobacz post
    Czy pasowałby on do mojego Bravo?
    Na 99% tak ale tylko do ABS i poduszek, bo silnika tym nie ruszysz - nie tego..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    08 październik 2012
    Skąd
    Wałbrzych
    Postów
    53
    Auto
    Fiat Bravo GT 1.6 1997r.
    A silnik z czego?

  15. #29
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001

    Odp: Ogromne spalanie + dziwne odgłosy po odpaleniu

    Poczytaj sobie o soft turbo jeśli chcesz się bawić w podnoszenie mocy.

    Silniki te to tylko examiner

    Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  16. #30
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    no niezupełnie. łączy się z nimi CDIF/2 i Magneti Marelli i Multidiag. Przez Euroscana też można sobie popatrzeć na parametry silnika. nie wiem jak z testami wykonawczymi na poszczególnych elementach osprzętu silnika (krokowy, EVAP, cewka). no ale wiadomo, Examiner najlepszy. i najdroższy


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Siena 1.2 - OGROMNE SPALANIE !!!
    Napisany przez coke579 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-10-2012, 13:49
  2. Fiat Bravo 1.4 12V 98r Ogromne spalanie
    Napisany przez patryk755 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 23-02-2012, 20:16
  3. [silnik] Nietypowy problem. OGROMNE spalanie! Nieznane przyc
    Napisany przez szarywilq na forum Punto II
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post: 06-04-2011, 21:28
  4. Punto I 1.1 40 kw Nagłe ogromne spalanie .
    Napisany przez Pepesza na forum Punto
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 10-02-2011, 13:36
  5. [1.6 16V +BLOS] Ogromne spalanie
    Napisany przez Paweu87 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 14-12-2010, 09:49

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

plastikowa puszka od turbo fiat

fiat bravo spalanie na postoju

duze spalanie gazu fiat siena 1.6hl

samochod duze spalanie dziwny dwiek

DZWONIENIE SILNIKA PO ODPALENIU

soft turbo marea 1.8

popychacze fiat bravo 1.6 16 v 1997

fiat bravo 1.4 12V jakie z

dzwieki chwile po odpaleniu forum fiat

passat b6 stuki tylko na zimnym silniku

passat b6 metaliczne stuki pod maska

cena gumki na popychacze fiat bravo 1.6 103 km

fiat brava dzwoni jak odpalam

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl