Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    A masz tą przepustnicę co wkleiłem czy tą drugą bez dodatkowego kanału?
    W pierwszym przypadku śruba może znajdować się pod kitem jakimś, głowkę ma jak torx 5 lub 6
    W drugim przypadku śruba na imbus powinna być na plastikowym motylku do którego jest przyczepiona końcówka linki.

    EDIT
    Sprawdź jeszcze czy odma ma przelot czy nie jest przytkana
    Ostatnio edytowane przez waho. ; 05-11-2014 o 20:43
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Posiadam przepustnice z jednym kanałem. Żadnego motylka nie ma. Linka jest odpowiednio naciągnięta. I przepustnica powinna opierać się na zderzaku, a zderzak (główka) jest zalana aluminium)

    Odma, a jak sprawdzić przytkaną odmę ? Dmuchnąć sprężarką ?
    F/I/A/T

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał Zokolic Zobacz post
    Odma, a jak sprawdzić przytkaną odmę ? Dmuchnąć sprężarką ?
    TA, ewentualnie ustami, ale na zdemontowanej odmie
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał waho. Zobacz post
    TA, ewentualnie ustami, ale na zdemontowanej odmie
    Pytanie:
    1) Czy jednoinowyczujnik na trmostacie - wysyła jakieś informacje do ecu, mające wpływ na obroty auta ?
    2) Wyczyszczona przepustnica, drożne kanały. - Jak sprawdzić, czy krokowiec działa poprawnie,?
    Np. Wykręcony,ale podłączony krokowiec obserwować i przekręcić stacyjkę w pozycji gotowej - w tym momencie powinien się ruszyć ? - bo u mnie następuje to po dłuższej chwili.
    3)Czy podłożenie blaszki ze szczelinomierza pod zderzak może podnieść obroty i nie zaszkodzi w dalszej jezdzie ? - troche robota druciaka, ale trace nerwy na tego bolida.
    F/I/A/T

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał Zokolic Zobacz post
    Pytanie:
    1) Czy jednoinowyczujnik na trmostacie - wysyła jakieś informacje do ecu, mające wpływ na obroty auta ?
    2) Wyczyszczona przepustnica, drożne kanały. - Jak sprawdzić, czy krokowiec działa poprawnie,?
    Np. Wykręcony,ale podłączony krokowiec obserwować i przekręcić stacyjkę w pozycji gotowej - w tym momencie powinien się ruszyć ? - bo u mnie następuje to po dłuższej chwili.
    3)Czy podłożenie blaszki ze szczelinomierza pod zderzak może podnieść obroty i nie zaszkodzi w dalszej jezdzie ? - troche robota druciaka, ale trace nerwy na tego bolida.
    Wypada mi zapłon na niskich obrotach.
    Zastanawiam się ,czy sonda lambda nie zacina się, sonda może podawać zły odczyt "stechiometryczny - jeśli dobrze mówię" i wywali błąd wypadania zapłonu.

    Warto szukać uszkodzenia w sondzie, w sumie nikt tego chyba w tym aucie nie ruszał. Opinie?
    Ostatnio edytowane przez Zokolic ; 10-11-2014 o 23:53
    F/I/A/T

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,744
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Jeżeli wypada zapłon to sonda nie ma nic do tego.Jest problem z iskrą,więc musisz się przyglądnąć świecą,kablom WN z zwłaszcza cewce WN bo one po jakimś czasie pękają i zdychają.
    W ECU silnika masz jakiś błąd o wypadającym zapłonie
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    Jeżeli wypada zapłon to sonda nie ma nic do tego.Jest problem z iskrą,więc musisz się przyglądnąć świecą,kablom WN z zwłaszcza cewce WN bo one po jakimś czasie pękają i zdychają.
    W ECU silnika masz jakiś błąd o wypadającym zapłonie
    Widzisz, jest pewien problem. Otóż mam dwie cewki używane - obie sprawne, i jedną nową. Na wszystkich auto pracuje tak samo. Natomiast auto mojego ojca, Marea, z plastikowym dolotem, pracuje równiusieńko na każej z cewek.
    Przewody i kable - ngk nowe, mają oporność.

    "Wypadanie zapłonu może występować." - Zdaniem jednego kolegi mechanika.

    Auto czasem po puszczeniu gazu zawiesza się na obrotach - jak mu depnę gwałtownie i wcisnę sprzęgło. Zawiesza się na obrotach pofaluje w granicach 2-obrt - Nie wypalił benzyny i go trzyma? Dodam, żę auto troche pali. Ze 13 litraży gazu, benzyny w trasie z 10 łyka.

    Sonda lambda - zacina się, raz odczyt prawidłowy raz nie.
    Niestety,sonda powinna wyskoczyć na diagnostyce, ale tak nie jest. Znajomy powiedział, że są bardzo skrajne przypadki, kiedy sonda pada, mimo obiegowej opinii, że musi falować.
    Wyskakuje błąd "Cewka 1 Cewka 2" - który świadczy o przewodach cewce świecach, ale to mam za sobą, juz 2 lata się męcze.
    CPW - również sprawny. Nie wymieniałem sondy lambda.
    Co o tym myślicie ?
    F/I/A/T

  9. #23
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał Zokolic Zobacz post
    Przewody i kable - ngk nowe, mają oporność.
    A cewka między sekcjami jakie notuje opory?

    Cytat Napisał Zokolic Zobacz post
    Sonda lambda - zacina się, raz odczyt prawidłowy raz nie.
    bo charakterystyka pracy sondy lambda nie jest liniowa. Jeśli masz komputer to wstaw wykres pracy sondy lambda z FES w temperaturze pracy silnika około 90*C


    Cytat Napisał Zokolic Zobacz post
    Wyskakuje błąd "Cewka 1 Cewka 2" - który świadczy o przewodach cewce świecach,
    Ja bym się przyjrzał jeszcze raz układowi zapłonowemu. Kolor i wielkość szczeliny na świecach. Przewody spryskał bym wodą z atomizera i patrzył czy skaczą iskry, czy silnik nie zaczyna się zachowywać inaczej. Cewkę można pomierzyć rezystancję wewnętrzną.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Dziękuję za odpowiedzi, jeszcze raz sprawdzałem przewody i świece, zapisałem sobie nawet dane z odczytu.
    Czy kąt otwarcia przepustnicy 1* (stopień) to dobra wartość na biegu jałowym ?
    Wszystkie dane wstawię*21 pozycji ,które wyszukałem przez Autocom cdp+ 2013, nic innego nie ma.
    Załączę po południu, bo świstek pojechał innym autem; D

    Ogólnie, to mam "el pi dzi" drugiej generacji, szału nie ma. Elektryk spalił moduł głowy i bezpiecznik główny.
    Stały błąd który diagnozuje mi pojazd to 262 - zwarcie wtryskiwacza 1 plus.
    I
    Może być, gazownik wpinał się w pierwszy wtryskiwacz, aby emulować (bardzo ograniczona technologia) sygnał, pytanie czy zrobił to prawidłowo....

    Wtryskiwacz ma stały plus dla wszystkich wtryskiwaczy , a sterowane są osobnym minusem? Tak to działa ?
    F/I/A/T


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. nieznany blad skrzyni biegow fiat ulysse 1290h/4752
    Napisany przez wawello na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-12-2012, 02:08

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat blad 262

blad 262 peugeot

fiat bravo nieznany kod

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl