Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 24
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji

    Nieznany kod błędu 262

    0262 Wtryskiwacz cylindra 1 – zwarcie do plusa

    Tylko tyle, że pokazuje mi "Nieznany kod błędu" - 262
    Czy to to samo?

    Jakbyło by zwarcie do plusa, to wtryskiwacz nie chodzi, a właśnie on pracuje na 4 -rech.
    F/I/A/T



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał Zokolic Zobacz post
    0262 Wtryskiwacz cylindra 1 – zwarcie do plusa

    Tylko tyle, że pokazuje mi "Nieznany kod błędu" - 262
    Czy to to samo?

    Jak było by zwarcie do plusa, to wtryskiwacz nie chodzi, a właśnie on pracuje na 4 -rech.
    Wtryskiwacz cylindra 1 - wysoki sygnał" - co to oznacza ?
    Wysoki sygnał? Wtryskiwacz się zaciął?
    F/I/A/T

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Najpewniej doszło do uszkodzenia układu elektrycznego w tym wtryskiwaczu lub jest gdzieś przebicie. Spróbuj go wymienić lub np. podmienić z innym i zobaczyć czy błąd "przeskoczy" na nowy cylinder.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Najpewniej doszło do uszkodzenia układu elektrycznego w tym wtryskiwaczu lub jest gdzieś przebicie. Spróbuj go wymienić lub np. podmienić z innym i zobaczyć czy błąd "przeskoczy" na nowy cylinder.
    Dobra, ale jak to możliwe, że auto wchodzi na obroty ? Mam instalkę LPG zasterowaną / emulowana sygnałem albo z pierwszego wtryskiwacza (licząc od rozrządu) albo z czwartego.
    Zagwostka jest taka, że auto gaśnie, co jakiś czas. Kuleje. Mam przypuszczenie że gazownik zwęglił mi ECU - które wymieniłem. Wraz z większością czujników w aucie.

    Powiedz mi , Miszko, co wpływa na czas otwarcia wtryskiwaczy - co wysyła im impuls "OTWIERAJ" ? - PYTAM dlatego, że [SIZE=4]gazownik zrobił zwarcie w aucie i spalił główny bezpiecznik[/SIZE], co w efecie spowodowało brak prądu w całym aucie, to chyba stąła 30-stka albo 50tka był nie pamiętam. - chcę sprawdzić, czy nie szkodził jakiegoś moduły/ jednostki sterującej impulsami wtryskiwaczy.
    F/I/A/T

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał Zokolic Zobacz post
    co wysyła im impuls "OTWIERAJ" ?
    ECU, elementy pośrednie to CPW i wszystkie czujniki na zasilaniu i wydechu.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał waho. Zobacz post
    ECU, elementy pośrednie to CPW i wszystkie czujniki na zasilaniu i wydechu.
    Przyjmijmy, że czujniki pod maską, takie jak potencjometr przepustnicy, czujnik temperatury, korkowiec (aktualnie rozłączony, ponieważ auto gaśnie) czujnik powietrza dolotowego, czujnik wałka rozrządu (wersja 66kW-90km) map sensor, - zostały sprawdzone i wymienione.

    1.Czy sonda lambda może dawać taki odczyt, że niby pracuje ok ,ale zadławi auto na niskich obrotach ?
    2. Czy brak ładowania, na niskich obrotach może powodować zaduszenie auta ?
    3.Czy czujnik wału może pracować - znaczy jest iskra, ale daje złą oporność i auto gaśnie?
    4. Odchodzę od zmysłów, mimo mojego zamiłowania i zacięcia przez dwa lata nie byłem w stanie zdiagnozować przyczyny.

    Jeśłi nie uda mi się go naprawić, auto trafi na złom. - aż mi się serce kraja...
    F/I/A/T

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    ad. 1 nie
    ad. 2 jeżeli akumulator jest w dobrym stanie i naładowany to nie
    ad. 3 czujnik może czasem pomijać obroty i przez to mogą zapłony wypadać, ale to też mało prawdopodobne i nie sądzę..

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Swoją drogą tak to jest jak się odstawia auto do gazownika garażowego i montuje II gen do auta na pełnym wtrysku..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    ad. 1 nie
    ad. 2 jeżeli akumulator jest w dobrym stanie i naładowany to nie
    ad. 3 czujnik może czasem pomijać obroty i przez to mogą zapłony wypadać, ale to też mało prawdopodobne i nie sądzę..

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Swoją drogą tak to jest jak się odstawia auto do gazownika garażowego i montuje II gen do auta na pełnym wtrysku..
    Słuchaj, nie bądź taki zarozumiały, ta instalacja gazowa ma 9 lat. Czego oczekujesz ? I powiem więcej, na niej auto zrobiło 150 tysięcy.
    Zostawiłem auto ekipie, która montowała instalkę, mieli wymienić mieszalnik, bo membrana padła. - spalili bezpiecznik - przepraszali i błagali, nic pan nie zapłaci. - bokiem mi to wyszło.

    ad.ad 3. wydaje mi się, że on właśnie pomija zapłony - pufa, znaczy w danej sekundzie nie ma iskry, na kompie pokazuje mi jeszcze "cewka 1 i cewka 2" - nowa cewka przewody i swiece.
    o cholera... on chyba faktycznie ma uszkodzony czujnik wału...
    ale czy nie wykazałoby uszkodzenia w programie diagnostycznym ?
    CPW - jest taki sam w fiat Marea 1.6 ?
    Ostatnio edytowane przez Zokolic ; 31-10-2014 o 08:45
    F/I/A/T

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Zokolic Zobacz post
    Słuchaj, nie bądź taki zarozumiały
    Heh, nie wiem gdzie Ty to widzisz.. Nie komentuje dalej.


    Cytat Napisał Zokolic Zobacz post
    Z tego całego zamieszania wymienię jeszcze czujnik położenia wału. Niech tam będzie.
    Najpierw to go zdiagnozuj - podepnij na pracującym aucie do oscyloskopu i sprawdź czy faktycznie z przebiegów wynika że zapłony wyskakują.. Nie sądzę żeby tak było.
    Na moje to coś innego, być może jakieś problemy z zapłonem/z dawką paliwa a może i coś poważniejszego typu nierówne sprężanie na cylindrach, wypalone zawory itp..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Heh, nie wiem gdzie Ty to widzisz.. Nie komentuje dalej. - S
    Swoją drogą tak to jest jak się odstawia auto do gazownika garażowego i montuje II gen do auta na pełnym wtrysku.." - kto 9 lat temu miał dostęp do "sekwencji" ?



    Najpierw to go zdiagnozuj - podepnij na pracującym aucie do oscyloskopu i sprawdź czy faktycznie z przebiegów wynika że zapłony wyskakują.. Nie sądzę żeby tak było.
    Na moje to coś innego, być może jakieś problemy z zapłonem/z dawką paliwa a może i coś poważniejszego typu nierówne sprężanie na cylindrach, wypalone zawory itp..
    Nie mam możliwości podpięcia oscyloskopu. Mam dwa auta, odbywa pracowały do końca, więc zakładam, że czujniki w nich były sprawne.
    Ciśnienie w komorze spalania wzorowe -silnik mechanicznie wzorowy.
    F/I/A/T

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał Zokolic Zobacz post
    Nie mam możliwości podpięcia oscyloskopu. Mam dwa auta, odbywa pracowały do końca, więc zakładam, że czujniki w nich były sprawne.
    Ciśnienie w komorze spalania wzorowe -silnik mechanicznie wzorowy.
    TADAM - i nic, CPW wymieniony i dalej dupa i kamieni kupa.

    Autko zdycha na niskich ,zabrałem się za korkowiec.

    Miałem kobietkę moją za pomocnika, otoż, wykręciłem korkowca(kilka ich było wszystkie sprawne) , kobitka przekręciła kluczykiem w stacyjce i nic. Po dłuższej chwili ruszył się. -to normalne? Po wyłączeniu zapłonu ponownie to samo, powoli się ruszył ale po czasie.

    DUSI się - nie ma powietrza. -

    1) Czy w przepustnicy (amelinium) coś się wyrabia? Wydaje mi się, że zamyka dopływ na 0*
    2) Czy praca krokowca - z opóśnieniem jest normalna, jak nie, to gdzie szukać problemu?

    Gdy odkręcam korkowiec i delikatnie odchylam go od kolektora - silnik łapie powietrze i wraca nazwijmy to "do pracy równiejszej" - o czym to świadczy?
    F/I/A/T

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    W przepustnicy od strony linki pedału gazu masz zderzak biegu jałowego, weź go sobie podkręć do 850obr/min i już.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Zderzak biegu jałowego ? Oparcie przepustnicy ? Mogłbym prosić o zdjęcie?
    F/I/A/T

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    zderz.jpg
    10 znaków.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Aaa.. Dziękować.

    Właśnie, też o tym myślałem - bardzo możliwe, że ogranicznik się trochę ubił.
    Jak to wykręcić ? Z góry nie ma żadnej śruby. Masz jakąś koncepcje na to ?
    F/I/A/T


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. nieznany blad skrzyni biegow fiat ulysse 1290h/4752
    Napisany przez wawello na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-12-2012, 02:08

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat blad 262

blad 262 peugeot

fiat bravo nieznany kod

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl