Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 styczeń 2014
    Skąd
    Żarki
    Wiek
    23
    Postów
    92
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 16v
    Rocznik
    1995

    nierówna praca silnika na lpg i problem z opadalniem bez dodania pedału gazu

    Witam posiadam bravo 1.8 95r z gazem normalnym nie sekwencją od kliku tygodni pojawił sie u mnie problem z opalaniem silniku problem powstaje gdy auto chce opalić po nocnym postoju ale też np jak po stoi te 2godziny wyglada to tak że odpalam normalnie przełączając przełączyć lpg na benzynę chce opalić silnik kręci kręci i albo załapię ale nie może kręcić sie na obroty kontrolki mrugają i gaśnie albo kręci kręci i nic pomaga mu dodanie padały gazu ale wydaję mi się że po nocnym postoju odrazu silnik dostanie te 2tyś ponieważ dotykam delikatnie pedał gazu nie służy mu dobrze co może być przyczyną tego świece mają z pół roku ale spalanie ma idealne delikatny kakaowy nalot na świecy może być to przepływomierz uszkodzony silniczek korkowy nie wiem już sam co może być przyczyną tego tak jak widać w opisie auto posiada gaz postanowiłem go wyregulować i wymienić filtry po odbiorze auta i przejechaniu kilku km zauważyłem że silnik na gazie na luzie pracuję nie równo tak jak by na 3 gary gdy przełączę na benz silnik pracuję normalnie a bym zapomniał dodać że na gazie gdy auto jest na luzie pracuję nie równo i ścisnę pedał gazu obroty spadają prawię do zera a dopiero pozniej silnik wkręca sie na obroty a na benz zaś silnik tak do 2,3 tyś wkręca się super a powyżej 3tyś jest tak że jak jade auto zaczyna szarpać a na luzie jak wciskam pedał gazu silnik dochodzi do 3tyś i buu spada na dół i nie wiem czy gazownik zle wyregulował gaz że silnik na lpg tak dziwnie pracuję czy coś się zepsuło że silnik na benz nie może się wkręcić a na lpg pracuję nie równo proszę i z góry dziękuję za pomoc

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    podam że pierwszą problem był problem z opalaniem więc wyczyściłem naftą przepustnice i dolot ale zapomniałem o przepływomierzu zrobiłem dopływ zimnego powietrza nie pomogło a silnik na lpg chodził normalnie ale po kilku dniach podczas opalania wystrzelił mi kolektor ssący i gaz zaczął wariować to oddałem do gazownika i teraz mam nadal problemy z opalaniem i dodatkowo z pracą silnika na lpg nie chce też wymieniać po kolei części bez rezultatu po auto używam do przemieszczaniu się po mieście a części do tego silnika są dość drogie



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Problemy z rozruchem po jeździe na LPG -rozwiązanie problemu
    Próbowałeś?

    Strzały w kolektor to ewidentna cofka, wypadają zapłony, stoi któryś zawór ssaący, mieszanka jest zbyt bogata etc.
    Mimo wszystko na początek zainteresował bym się parownikiem skoro na benzynie działa dobrze.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 styczeń 2014
    Skąd
    Żarki
    Wiek
    23
    Postów
    92
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 16v
    Rocznik
    1995
    teraz właśnie zacząłem się bawić przy aucie co się okazało gdy odepnę przepływomierz auto na benz rakieta szok ale świeci sie marchewka na desce ale jednak na gazie nadal nie ma różnicy czy podpięta czy nie chodzi cały czas jak by na garki

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 styczeń 2014
    Skąd
    Żarki
    Wiek
    23
    Postów
    92
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 16v
    Rocznik
    1995
    przeczyściłem przepływke silniczek korkowy pełno syfu było ale efekty są fajne bo silnik nie ma takiej nie równej pracy lepiej reaguje na gaz problem z nierówną praca na lpg również zrobiony powodem była nie do końca dobrze wyregulowana instalacja lpg ale gi azownik zrobił to za darmo jednak zostały dwie bolączki nadal ciężko mu odpalić bez dodania tego gazu i świeci sie marchewa na desce oświeciła sie gdy odpiąłem przepływke przed czyszczeniej całości i bez przepływki silnik na benz wkręca sie idealnie na obroty po wymyciu wszystkiego złożeniu podpięciu przepływki silnik nadal na benz idzie super ale świeci sie ta marchewa

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Bo pewnie zepsułeś myciem przepływomierz.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 styczeń 2014
    Skąd
    Żarki
    Wiek
    23
    Postów
    92
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 16v
    Rocznik
    1995
    ale auto pracuje teraz idealnie i na benzynie i na gazie można jakoś u elektryka np .? i czy może to jakoś płynąć na uszkodzenie innego elementu silnika.? i nadal problem z opalaniem macie jakiś pomysł co może być uszkodzone bo boję się że wkońcu nie odpali wogólę


 

Podobne tematy

  1. Punto II 1.2 8v problem z odpaleniem bez dodania gazu
    Napisany przez h1tman na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 04-03-2014, 08:37
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-07-2013, 22:58
  3. Nierówna praca Silnika
    Napisany przez Kamil2062 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 08-03-2013, 21:27
  4. Nierówna praca silnika
    Napisany przez bartez833 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-08-2010, 17:46
  5. Nierówna praca silnika
    Napisany przez Leon1987 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 28-03-2009, 20:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Punto gasnie.po opalaniu

punto na benz odpala za 4 razem na lpg normalnie po przelaczeniu

Seicento opalanie z dodaniem gazu

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl