Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 22
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012

    Unhappy Nierówna praca silnika

    Witam mam taki problem z moim fiacikiem, silnik odpala normalnie ale potem jakby się przydławia i przy tym też słychać z tłumika takie jakby dudnienie jakby był sportowy wydech. Robiłem ostatnio cała głowice i wszystko co jest w środku mam wymienione. Mechanik posprawdzał też świece, kable, kopułke, ciśnienie na zaworach mam idealne, wymienił ostatnio cały monowtrysk, rozrząd mam roczny ale sprawdzał też ustawienia paska 1 ząbek w te i 2 stronę i nic. Czujniki mam też chyba wszystkie wymienione i nic dalej tak samo chodzi, mechanik się poddał bo już sam nie wie co jest. Może wy mi coś doradzicie co może być
    A jeszcze właśnie komputer jest połączony z immo?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 lipiec 2014
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    22
    Postów
    7
    Auto
    Brava 1.4 12V S
    Rocznik
    1998
    Mam taki sam problem,oczekuje również na odpowiedź

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012
    Czy nikt nic nie wie? Bo coś taka cisza

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Dudnienie z wydechu to bardzo ogólne pojecie.
    Czy silnik telepie ?
    Czy regulował ktoś kąt wyprzedzenia zapłonu / jeźeli steruje tym elektronika jak w przypadku 1.6 to proponuję od tego zacząć.
    F/I/A/T

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012
    Właśnie silnik prawie ani drgnie to tak jakby się czymś dławił, a jeżeli chodzi o ten kąt to steruje tym elektronika. Jak można wyregulować to elektronicznie?

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    19 grudzień 2012
    Skąd
    Brzeg
    Wiek
    27
    Postów
    169
    Auto
    126pe/Stilo 1.2 16v
    Rocznik
    1988/2002
    sprawdź czy działa w obudowie w filtrze powietrza klapka która przełącza zimne/ ciepłe powietrze do silnika. może sięzawiesiło i silnik dostaje gorące powietrze i wtedy będzie się mulił a nawet może szarpać.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012
    prawdopodobnie mam rozsypany katalizator bo aż dzwoni w środku i on może blokować przepływ spalin.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    19 grudzień 2012
    Skąd
    Brzeg
    Wiek
    27
    Postów
    169
    Auto
    126pe/Stilo 1.2 16v
    Rocznik
    1988/2002
    to wywal kata i daj rurke. jak w dowodzie masz kat to musi być. Tłumikarz Ci to zrobi za 50zł

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012
    Dzisiaj zauważyłem lużne przewody i nie bardzo wiem od czego są tu zamieszczam zdjęcia.

    DSC_0124.jpgDSC_0125.jpg

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012
    Przepraszam że tak dopisuję, ale czy komputer jest przypisany do imo? Czy można jakoś wgrać nowe oprogramowanie do komputera?

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał dewil Zobacz post
    Przepraszam że tak dopisuję, ale czy komputer jest przypisany do imo? Czy można jakoś wgrać nowe oprogramowanie do komputera?
    Ogólnie powiem tak, u mnie w 1.6 mówili róznie a to wydmuchana uszczelka pod głowicą a mimo to zrobiłem juz 50k
    auto pracuje na 4 świece a mimo to kuleje, okazuje się, że pekł mi łącznik elastyczny - auto odżyło co było powodem ? Zapchany kat?
    Napiszę , bo czasem prozaiczne rzeczy najbardziej wku.. denerwują.
    F/I/A/T

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012
    Dalej tak samo się dzieje pomimo wyrzucenia kata , może ciut lepiej ale na wolnych dalej telepie. Mechanik mi podpowiedział że może to być wina komputera, że dawkuje za dużo paliwa i się dławi. I tak się zastanawiam czy dać sobie spokój już z tym i zostawić jak jest.;/

    A wiesz może co to za wtyczki są na zdjęciach wyżej?

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    29
    Postów
    592
    Auto
    Brava 1.6
    Rocznik
    2001
    Wtyczki wyglądają jak pozostałości po alarmie (jednomodułowy, najprawdopdobniej coś w stylu Fox). Pewnie jak rozetniesz te dwa wystające kabelki to nie zapalisz samochodu

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    34
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    jak sie dławi to pewnie pompka za male cisnienei daje.
    typowa usterka w monowtrysku boscha to ceknący regulator cisnienia.
    cisnienie ma byc 1 bar
    po zdjeciu pokrywy wtrysku ma byc sucho na przepustnicy po włączeniu zapłonu

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012
    Ja mam nowy monowtrysk, bo mechanik myślał że to właśnie tamten stary jest wadliwy, że zalewa go i się dławi.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-07-2013, 22:58
  2. Nierówna praca Silnika
    Napisany przez Kamil2062 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 08-03-2013, 21:27
  3. Nierówna praca silnika
    Napisany przez bartez833 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-08-2010, 17:46
  4. [silnik] Nierówna Praca Silnika
    Napisany przez PictBridge na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 25-07-2010, 13:31
  5. Nierówna praca silnika
    Napisany przez Leon1987 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 28-03-2009, 20:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl