Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 33
  1. #16
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,118
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał asarx Zobacz post
    Też to przerabiałem , w końcu założyłem TPS taki z zieloną kropką . Ostatnio też poprawa masy bo czasami obroty były za niskie i telepało silnikiem , przepustnica poza biegiem jałowym.
    Przestałem używać FES do wykonywania resetu przepustnicy i ECU .
    Z zieloną kropką? W sensie od innego auta? Masz jakąś ciekawą alternatywę dla FES ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    26 wrzesień 2008
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    40
    Postów
    177
    Auto
    Bravo 1,2 16v , 2000r Stilo 1.2 16v , 2002r
    Rocznik
    2000 / 2002
    Tak z zieloną kropką .Są jeszcze chyba z niebieską ,ale nie wiem co ona oznacza i są bez oznaczenia (kropki)
    Taki sam jest w ALFA ROMEO 145 / 146 / 156
    Dlatego z zieloną bo instrukcji serwisowej , której teraz akurat nie mogę znaleźć przeczytałem , że ten z zieloną nie zawiesza obrotów na 1500 .
    Zawieszenie obrotów jest , ale po wrzuceniu na luz przy np. 100km/h obroty spadają 1000 , nie oczekuje żeby było 800 .
    AlfaOBD z tego co zauważyłem z resetem radzi sobie lepiej .

  4. #18
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,118
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    No to mój nie ma żadnej kropki. A fabrycznie jaki montowali w bravolotach? Co do obrotów na luzie, to komputer ponoć celowo je podwyższa proporcjonalnie do prędkości, aby zmniejszyć różnicę przy wrzucaniu biegu. Albo żeby nie jeździć na luzie tylko hamować silnikiem;p W każdym razie u mnie tak to działa i ponoć tak powinno być.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    27
    Postów
    26
    Auto
    Brava 1.2 16v
    wyczyscilem dzis bieznie od nastawnika zaadaptowałem obroty wskoczyly na 1100 wczesniej wskakiwaly na 1600 po adaptacji silnik dalej sie dusił i falował ale nic pojechałem na jazde próbna zeby sprawdzic czy sie beda te obroty zawieszac na tych 1500 było super przez 15 km opadały momentalnie na 1100 ale po tych 15km znowu sie zawieszaja chyba musze wymienic ten nastawnik jest tez cos takiego ze jak jade na 2biegu bez gazu to sam sie rozpedza do 1500obr i zwalnia na 1100 i tak w kółko czyli raz jest hamowanie silnikiem a raz niema na 1 biegu tego niema jedzie sobie na 800obr cały czas cuda normalniemoze ja zle robie adaptacje ale wyl zaplon na 30sec wlaczam zaplon slysze jak sie krokowy ustawia po 30sec odpalam i jade

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    27
    Postów
    26
    Auto
    Brava 1.2 16v
    Zamowilem dzis nastawnik z alfy 156 z zielona kropka moze cos z tego bedzie

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Jaki koszt?

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    27
    Postów
    26
    Auto
    Brava 1.2 16v
    120zł cala przepustnica z nastawnikiem ale firma demontuje samochody to moze byc ze bedzie dobry

  9. #23
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Nie zauważyłem w sumie na allegro z tą zieloną kropką tylko z niebieską lub bez. Daj znać jak zamontujesz czy coś się poprawiło bo tez mi się czasami zawieszają obroty 1500 +

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Zmieniłeś już ten nastawnik ?

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    27
    Postów
    26
    Auto
    Brava 1.2 16v
    witam dlugo sie nie odzywalem ale bylem na wczasach zmienilem ten nastawnik ale kompletnie nic sie nie zmienilofaluje dalej i zawiesza sie miezylem wiazke tez od nastawnika do ecu i jest ok niemam juz pomyslow co robic dalej

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    26 wrzesień 2008
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    40
    Postów
    177
    Auto
    Bravo 1,2 16v , 2000r Stilo 1.2 16v , 2002r
    Rocznik
    2000 / 2002
    Zrobiłeś reset programem AlfaOBD ?

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    27
    Postów
    26
    Auto
    Brava 1.2 16v
    tak robilem adaptacje przez alfaOBD pare razy i nic cale te cuda zaczely sie dziac jakis rok temu jak wyczyscilem przepustnice i od tamtej pory z tym walcze kiedys jak odpalalem to mialem od razu 800obr a teraz po odpaleniu jest 1700 na 2,3,4,5 biegu praktycznie brak hamowania silnikiem na 1 biegu jest ok jak jade i puszcze pedal gazu to w fes rozpoznaje bieg jalowy ale nie zwalnia tak jak powinien kurde moze ja te adaptacje zle robie przeciesz normalnie cuda jakies z tym autem sa gdyby nie te obroty to auto jest naprawde super

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    26 wrzesień 2008
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    40
    Postów
    177
    Auto
    Bravo 1,2 16v , 2000r Stilo 1.2 16v , 2002r
    Rocznik
    2000 / 2002
    Reset tylko nastawnika nie adaptacji .
    Przeczytaj temat. Problem z obrotami Fiat Bravo 1.2 16V

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    27
    Postów
    26
    Auto
    Brava 1.2 16v
    Witam was to znowu ja dalej walcze z obrotami tak jak powyzej w temacie chcialem sie dowiedziec co odpowiada za zubozanie mieszanki po zejsciu ze ssania w momencie tego duszenia tak jak pisalem na poczatku tematu zauwazylem za jak problem wystepuje to lambda pokazuje 50,70mv wtedy sie dusi co moze powodowac takie spadki napiecia na lambdzie

  16. #30
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,636
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał piotrek1988 Zobacz post
    co moze powodowac takie spadki napiecia na lambdzie
    Ale ona normalnie funkcjonuje dopiero w trakcie jak jest uboga mieszanka daje takie napięcie? Jeżeli tak to wszystk ok. Ona właśnie wten sposób wskazuje że mieszanka jest za niska i ECU silnika musi ją skorygować. Chyba że lambda ciągle ma jednostajne wskazanie wtedy na 100% właśnie ona jest winna.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. brava 1.2 duszenie podczas rozgrzewania
    Napisany przez piotrek1988 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 24-06-2012, 18:12
  2. Nierówna praca na zimnym silniku
    Napisany przez Thundercat na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post: 08-11-2011, 13:52
  3. Nierówna praca silnika
    Napisany przez bartez833 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-08-2010, 17:46
  4. Nierówna praca
    Napisany przez Witek15145 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 21-06-2010, 16:02
  5. Nierówna praca silnika
    Napisany przez Leon1987 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 28-03-2009, 20:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

nastawnik przepustnicy brava 1.2 16v

fiat brava nie rowna praca podczas rozgrzewania

telepanie silnika przepustnica

nastawnik przepustnicy fiat brava 1 2 16v

fiat bravo 12 16v

seicento forum nierowna praca wysokie obroty silnika

przepustnica do fiata brava 1 2

fiat brava 12 16v czujnik temperatury

nastawnik przepustnicy fiat brava 1.2 16 v

silnika fiata 1 2 16v faluje na gazie lpg

NIEROWNA PRACA SILNIKA 1.2 FIAT BRAVA NA GAZIE

Tagi dla tego tematu