Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 33
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    28
    Postów
    26
    Auto
    Brava 1.2 16v

    nierówna praca podczas rozgrzewania 1.2 16v

    Witam wszystkich mam problem z bardzo nierowna praca silnika po wyłaczeniu ssania silnik zaczyna sie dusic i falowac ale wskazowka obrotow stoi rowniutko na 800 i sie nie rusza a silnik sie dlawi niemozliwie trwa to jakies 5minut a jak sie rozgrzeje to juz jest ok prosze o jakies wskazowki moze ktos mial juz taki przypadek



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Dziwne,skoro obroty stoją nieruchomo. Świece w jakim są stanie?

    Uważaj znaków interpunkcyjnych.

    Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    28
    Postów
    26
    Auto
    Brava 1.2 16v
    dzieki za zainteresowanie swiece kable i cewke wymienialem tak 2 miesiace temu razem z czujnikiem temperatury i termostatem i dalej to samo lambde wymienilem miesiac temu bo sie zawieszala na wyzszych obrotach przepustnica jest czysta i zaadaptowana niewiem juz co to moze byc bledow niema acha sa jeszcze takie dziury w przyspieszaniu na zimnym silniku

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    26 wrzesień 2008
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    41
    Postów
    200
    Auto
    Bravo 1,2 16v , 2000r Stilo 1.2 16v , 2002r
    Rocznik
    2000 / 2002
    Takie dziury i nierówna praca silnika , występuje na przykład przy słabym połączeniu klem z aku , lub słabej masie .
    Jeżeli masz możliwość to pokaż parametry pracy , oczywiście w momencie jak się dusi i faluje .

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    W takim razie jeszcze co mi na myśl przychodzi na szybko to sprawdź cały dolot.
    Sprawdź też naciąg paska wielorowkowego od osprzętu.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    28
    Postów
    26
    Auto
    Brava 1.2 16v
    z tego co pamietam to wyprzedzanie zaplonu skacze -6.75,9.0,ogulnie wariuja te kąty i polozenie przepustnicy (wzgledne) skacze np 5.2.6.2 i slychac gruchotanie silniczka krokowego bo pewnie nie wyrabia zeby to ustawic postaram sie na jutro zrobic logi z tej pracy aha cały dolot napewno szczelny
    Ostatnio edytowane przez piotrek1988 ; 19-07-2012 o 22:29

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    28
    Postów
    26
    Auto
    Brava 1.2 16v
    log (2).txt to co udało mi sie zrzucic w momencie falowania jak zmienia sie wyprzedzanie zaplonu w danym momencie na 1.5 czy 5.25 to zaczyna falowac

  9. #8
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    A może po prostu potencjometr TPS się wytarł i pokazuje nieprawidłowo położenie przepustnicy? Jeśli chodzi o falowanie, to w moim bravolocie 1.2 obrotomierz ma pewną strefę nieczułości - w zakresie obrotów 650-900 wskazówka stoi nieruchomo na 800, więc może ten typ tak ma i dlatego nie widzisz falowania obrotów.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    28
    Postów
    26
    Auto
    Brava 1.2 16v
    zluzowalem dzisiaj nastawnik w momencie falowania i bylo ok a jak dokrecilem to dalej falowal moze nie potrafi sie dopasowac na biezni po zejsciu ze ssania a ja mu pomoglem luzujac srubki jak myslicie do wymiany?

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    26 wrzesień 2008
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    41
    Postów
    200
    Auto
    Bravo 1,2 16v , 2000r Stilo 1.2 16v , 2002r
    Rocznik
    2000 / 2002
    Położenie przepustnicy (względne) skacze np 5.2.6.2 i słychać gruchotanie , więc coś nie tak.
    Włącz wykres w FES pozycja zaworu przepustnicy (względna) i poruszaj przewodami , może coś nie łączy .
    Można jeszcze sprawdzić jak zachowa się silnik przy odłączonej przepustnicy (wtyczce od krokowego)

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    28
    Postów
    26
    Auto
    Brava 1.2 16v
    ruszalem cala wiazka wyjmowalem ja z peszli i nic a jak odlaczalem nastawnik to obroty staly na 800 a jak wciskalem gaz to odciecie przy 2000 tys obr

  13. #12
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał piotrek1988 Zobacz post
    zluzowalem dzisiaj nastawnik w momencie falowania i bylo ok a jak dokrecilem to dalej falowal moze nie potrafi sie dopasowac na biezni po zejsciu ze ssania a ja mu pomoglem luzujac srubki jak myslicie do wymiany?
    Wymiania jakieś 400-500zł nowy więc nie polecam ;/ Ja swój regenerowałem samodzielnie, da się to ustrojstwo rozebrać na części pierwsze i wyczyścić bieżnie potencjometrów, względnie przesmarować sprayem typu "kontakt do potencjometrów". Słyszałem, że niektórzy przestawiali suwaki na inny tor ale uważam, że jest to trudne i łatwo uszkodzić wszystko ;/ Gdzieś w necie jest tutorial jak to rozebrać.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    28
    Postów
    26
    Auto
    Brava 1.2 16v
    markshall to wycinales ta uszczelke i wyjmowales tylko ta klapke z tylu zeby sie dostac do biezni ? i czy te czyszczenie tej biezni pomogło u ciebie i jaki ty miałes problem bo u mnie oprocz tego falowania obroty lubia sie zawiesic na 1500 jak jade i tak sobie stoja az sie nie zatrzymam

  15. #14
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał piotrek1988 Zobacz post
    markshall to wycinales ta uszczelke i wyjmowales tylko ta klapke z tylu zeby sie dostac do biezni ? i czy te czyszczenie tej biezni pomogło u ciebie i jaki ty miałes problem bo u mnie oprocz tego falowania obroty lubia sie zawiesic na 1500 jak jade i tak sobie stoja az sie nie zatrzymam
    Uszczelki nie trzeba wycinać - dobrze podważyć i wyciągać powoli, wtedy da radę ją założyć ponownie. Potem trzeba zdjąć klapkę, odgiąć płytkę z bieżniami i wyczyścić. U mnie to się różne cuda działy - najpierw obroty były za wysokie (czasem też koło 1500) później za niskie (500-600) czasem auto gasło, czasem musiałem wciskać gaz żeby odpalić, czasem falowały. Co zrobiłem żeby wyeliminować problem? Usunąłem lewe powietrze z kolektora, wyczyściłem TPS, poprawiłem masę między TPS a ECU oraz kilka razy robiłem adaptacje. Póki co jest ok, mam nadzieje, że tak zostanie.

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    26 wrzesień 2008
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    41
    Postów
    200
    Auto
    Bravo 1,2 16v , 2000r Stilo 1.2 16v , 2002r
    Rocznik
    2000 / 2002
    Też to przerabiałem , w końcu założyłem TPS taki z zieloną kropką . Ostatnio też poprawa masy bo czasami obroty były za niskie i telepało silnikiem , przepustnica poza biegiem jałowym.
    Przestałem używać FES do wykonywania resetu przepustnicy i ECU .


 
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. brava 1.2 duszenie podczas rozgrzewania
    Napisany przez piotrek1988 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 24-06-2012, 18:12
  2. Nierówna praca na zimnym silniku
    Napisany przez Thundercat na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post: 08-11-2011, 13:52
  3. Nierówna praca silnika
    Napisany przez bartez833 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-08-2010, 17:46
  4. Nierówna praca
    Napisany przez Witek15145 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 21-06-2010, 16:02
  5. Nierówna praca silnika
    Napisany przez Leon1987 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 28-03-2009, 20:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

nastawnik przepustnicy brava 1.2 16v

fiat brava nie rowna praca podczas rozgrzewania

telepanie silnika przepustnica

nastawnik przepustnicy fiat brava 1 2 16v

silnika fiata 1 2 16v faluje na gazie lpg

fiat brava 12 16v czujnik temperatury

fiat bravo 12 16v

seicento forum nierowna praca wysokie obroty silnika

nastawnik przepustnicy fiat brava 1.2 16 v

NIEROWNA PRACA SILNIKA 1.2 FIAT BRAVA NA GAZIE

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl