Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 51

Temat: Nie rowne obroty  

  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 czerwiec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    28
    Postów
    212
    Auto
    Brava 1.4 12V + JUNKERS ;)
    Rocznik
    12.1997

    Nie rowne obroty

    Witam jestem tu nowy od 2 miesięcy posiadam brave 1,4 12 V PB+LPG z 97 roku. Mam z nią problem a mianowicie na wolnych obrotach od czasu do czasu przerywa na pb słychać to przez układ wydechowy na lp tego nie ma. No i 2 sprawa to ze jak ostro przyspiesza kręcąc go wysoko mam dziwne odczucie jak momentami ktoś puszczał nogę z gazu tak dzieje się tylko na pb na lpg jest ok. Kolejnym problemem jest z tylu skrzypiace zawieszenie co tam może tak halasowac?

    Auto kupione od 1 właściciela z polskiego salonu z przebiegiem 135 tys bez wypadkowe. Głowica po remoncie nowy wałek rozrządu magistrala ma się bardzo dobrze.

    Z gory dzięki za pomoc drodzy forumowicze



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Napisz co masz tam za instalacje gazową. Może mapy są rozjechane a może wtrysk pada - ciężko powiedzieć..

    Skrzypi z przodu czy z tyłu i kiedy dokładnie?

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    asd
    asd jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 sierpień 2012
    Skąd
    bielsko
    Postów
    1
    Auto
    alfa
    Może to wina przepływomierz jeśli masz coś takiego ,albo lewe powietrze dolatuję gdzieś do silnika.Świece wymienić i sprawdzić przewody zapłonowe.

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 czerwiec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    28
    Postów
    212
    Auto
    Brava 1.4 12V + JUNKERS ;)
    Rocznik
    12.1997
    O instalację jaką mam napisze później bo teraz nie ma mnie w domu i nie ,mam dostępu do papierow. Lpg ma napewno 10 lat i wiem że praownik ma pełną regulację. A ten pomysł z lewym powietrzem ma sens bo coś czasami gwizdze z komory silnika w okolicach silnika krokowego.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2012
    Skąd
    Konin/Szczecin
    Wiek
    28
    Postów
    20
    Auto
    Brava 1.4 12v
    Mapy wtrysku o jakich mowa są w instalacjach sekwencyjnych. W II gen skład mieszanki ustawia się chyba trochę inaczej ) Masz jak sprawdzić ciśnienie paliwa? Może pompa Ci się kończy? Marchewa na benzynie świeci?

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 czerwiec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    28
    Postów
    212
    Auto
    Brava 1.4 12V + JUNKERS ;)
    Rocznik
    12.1997
    Marchewa się jeszcze nigdy nie zaswiecila naszczescie a co do lpg to wiem że to nie jest sekwencja. Wcześniej jeździłem dieslem 1.9 golf3 więc o gazie się cały czas uczę a co do pompy to watpie że przy tym przebiegu siadał.

    Świece i kable poprzedni właściciel wymienił jakieś 20 tys km temu na bosch.

    A tak jak mówię coś mi czasami swiszcze z pod machy.

    Jeśli chodzi o zawiezie to skrzypi z tylu jak powoli się tocze ale jak go husne na postoju to też przy szybszej jeździe nic nie słyszę
    Ostatnio edytowane przez herwolf260789 ; 19-08-2012 o 23:38

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał avic Zobacz post
    Mapy wtrysku o jakich mowa są w instalacjach sekwencyjnych. W II gen skład mieszanki ustawia się chyba trochę inaczej
    Ty to w ogóle mówisz o modelu mnożnika (czy jak tam zwał mapie mnożnika).. Ale źle działająca instalacja LPG może powodować rozjeżdżanie się map wtrysku w komputerze benzynowym. Jeżeli instalacja gazowa daje np. za dużo gazu to sterownik silnika będzie tak zmniejszał ilość benzyny (a co za tym idzie też gazu) że może dojść do rozjechania map wtrysku. Tyle że w II gen lambdę się zdaje emuluje więc nie powinien..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 czerwiec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    28
    Postów
    212
    Auto
    Brava 1.4 12V + JUNKERS ;)
    Rocznik
    12.1997
    Powiem że to też może mieć ręce i nogi bo czasami czuc gaz w środku a wnioskuje że nie powinno mieć to miejsca

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 czerwiec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    28
    Postów
    212
    Auto
    Brava 1.4 12V + JUNKERS ;)
    Rocznik
    12.1997
    Reduktor RG80;RG92, wielozawor, komora szczelna VB-01, wlew paliwa BC-00, car safety M-17, przelacznik LOGICOM, zawór odcinajacy. Producent tych pod zespołów LOVATO LOWTEC.


    Mikser. Producent Stanisław Kwiatkowski



    Przewody LPG. Producent FAGUMIT.


    Zbiorniki gazowe. Producent IRENE.

    Instalacja jest z 2002 roku.

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Czyli instalacja mieszalnikowa. Sam nie wiem szukałbym chyba problemu przy wtrysku paliwa, ew. można sprawdzić jak pracuje lambda na paliwie..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 czerwiec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    28
    Postów
    212
    Auto
    Brava 1.4 12V + JUNKERS ;)
    Rocznik
    12.1997
    Poprzedni właściciel wymieniał sondę w listopadzie ubiegłego roku. Czyli to o tej mapie co mowilas to nie ma nic wspólnego że mna?

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    414
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    To, że wymienił o niczym nie świadczy. Należy sprawdzić jej poprawne działanie.

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 czerwiec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    28
    Postów
    212
    Auto
    Brava 1.4 12V + JUNKERS ;)
    Rocznik
    12.1997
    Ale te silniki problematyczne w tych fiatach.

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    414
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    1.4 nie jest szczególnie udaną konstrukcją, z jakiegoś powodu Fiat szybko się wycofał z wkładania go do BBM. Co nie znaczy, że jest totalnie do bani, należy o niego tylko trochę bardziej dbać.

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 czerwiec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    28
    Postów
    212
    Auto
    Brava 1.4 12V + JUNKERS ;)
    Rocznik
    12.1997
    Czytałem o tym silniku tak jak mowisz trzeba o niego dbać że szczególnym naciskiem


 
Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. 1,2 16v obroty
    Napisany przez Patryk1988 na forum Punto
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 15-01-2014, 17:26
  2. Obroty
    Napisany przez grzeziu na forum Stilo
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 30-04-2012, 21:49
  3. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 29-07-2011, 13:24
  4. multijet obroty???
    Napisany przez rudee78 na forum Panda
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 14-05-2011, 17:02
  5. Obroty
    Napisany przez Roxy na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 13-07-2009, 08:35

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

jak ustawic obroty w fiacie

jak ustawic obroty w instalacji gazowej fiat brava

jak ustawic obroty fiat bravo 1.4jak ustawic gaz fiat paliojak ustawic silnik fiat 1 4 12 v aby mniej paliljgdzie wyregulowac obroty mareafiat bravo 1.6 16v nie trzyma rownych obrotowbrava 1.4 jak ustawic obrotyjak ustawic silnik krokowy fiat brawanierowne niskie obroty biat bravo 1.4czy sterownik da sie ustawic inaczej fiat bravaczyszczenie magistrali olejowejjak ustawic obroty brava

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl