Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    47
    Auto
    Brava 1242 benzyna LPG

    Angry Nie pali na jeden cylinder

    Witam forumowiczów mam problem z moim fiacikiem 1.2 16v 80 .
    Zaczął dziwnie pyrkać więc pomyślałem że to kable po wymianie 0 poprawy wiec zacząłem wyciągać kable , okazało się że po wyjęciu 1 kabla ( najkrutszy )nie ma różnicy w pyrkaniu przy wyjęciu pozostałych gaśnie , wiec kupiłem świece wymieniłem i samochód chodził normalnie przez 20 min , po czym zaczął znów falować aż w końcu pyrkać po wyjęciu 1 kabla znów 0 różnicy przy wyjęciu pozostałych gaśnie ,czyli znów świeca , po wykręceniu jest cała okopcona tak jak poprzednia.
    Na gazie jak i na benzynie objawy te same .
    Nie możliwe aby 2 świece zepsuły się bez powodu .
    Tu moje pytanie co może być przyczyną , kable ok , cewka ok ( sprawdzana ) iskra skacze że hej
    Do zobaczenia na drodze !!



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    687
    Auto
    Brava jtd
    sprawdź kompresję.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    47
    Auto
    Brava 1242 benzyna LPG
    Okazało sie że uszczelka pod głowicą po wymianie strasznie klekocą zawory (chyba zawory ) , strasznie głośno chodzi , mechanik powiedział że to poprawi żeby mu odstawić auto jak będę miał czas a śmiało mogę jeździć , czy to prawda ? czy jak będę jeździł nic nie zepsuje ? Dodam że pomijając to klekotanie auto chodzi idealnie .
    Do zobaczenia na drodze !!

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    12,348
    Auto
    Bravo 1.8GT + LPG
    Rocznik
    12.1998 FL
    Mi się wydaje że coś nie halo.. Jeżeli coś klekocze to znaczy się że coś zbyt agresywnie tam pracuje..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
    >> Moje auto na FKP oraz w TYM temacie <<

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    687
    Auto
    Brava jtd
    jeśli to zawory klepią to pewnie coś z popychaczami jest nie halo jeśli są hydrauliczne. A jeśli są sztywne szklanki bez kompensacji luzu to pewnie ci je źle wyregulowali.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    47
    Auto
    Brava 1242 benzyna LPG
    Po 3 tygodniach mam samochód niby 2 raz uszczelka ( 1 felerna przytarło coś w rozrządzie wymienione popychacze i 8 zaworów ) ale samochód jakby słabszy pyrka ( nie chodzi płynnie coś jak 2 sów ) , ciężko odpala na ciepłym silniku ma wibracje . Mechanik twierdzi że wszystko OK ale ja czuje i słysze że chodzi nie równo ( miałem motorynke i też tak pyrkała ) . Teraz niby jest zepsuty rozrusznik , akumulator , cewka zapłonowa ale przed naprawą było OK . Nie mam już sił 800 zł w błoto i nie wiadomo ile jeszcze .
    Do zobaczenia na drodze !!

  8. #7
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    31
    Postów
    4,143
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Jeżeli "pyrka" i chodzi nie równo to jest coś nie tak z zapłonem lub rozrządem. Silnik musi działać równo i nie wibrować.
    Rozrusznik nie ma tutaj za dużo do "gadania". On tylko jest używany przy odpalaniu, a później jest odłączany i nie ma wpływu na pracę.
    Cewka - może to być jakiś trop - jak wspomniałem takie wibracje i pyrkanie to też może być oznaka złego zapłonu.

    Z twojego opisu trochę wnioskuję, że mechanik na wyrost wymyśla, może udaj się do innego, chociażby żeby rzucił wzrokiem i powiedział 3 zdania co myśli.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 420 tys. km przebiegu, od nowości w rodzinie
    Audi A6 2.8l 30V V6, mulitronic (CVT)
    Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM



 

Podobne tematy

  1. Jeden kluczyk scyzoryk
    Napisany przez Robertoo na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 09-12-2010, 13:18
  2. Lekko twardnieje jeden wąż gumowy od chłodnicy czy to normal
    Napisany przez dudu$ na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-08-2010, 13:07
  3. [silnik] Nie pali czwarty cylinder
    Napisany przez jes na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 21-02-2010, 13:08
  4. Nie Pracuje 1 Cylinder
    Napisany przez kozak677 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-09-2009, 08:37
  5. Jeden z przednich amortyzatorów cały w oleju
    Napisany przez gombey na forum Uno
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-06-2009, 20:50

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

nie pali na jeden cylinder

jeden cylinder nie pracujesamochód nie pali na jeden cylinderjeden cylinder nie palinie pracuje jeden cylindernie działa jeden cylindernie pali na jeden cylinder objawyfiat marea nie pali na jeden cylinderpunto nie pali na jeden cylindernie pali jeden cylinderauto nie pali na jeden cylindernie pali jeden cylinder Puntofiat punto 1.2 16v nie pali jedenfiat punto 1.2 16v powymianie uszczelki nie pali na wszystkienie działą jeden cylindersiena nie pali na jeden cylinderpunto 1.2 16V nie odpalanie pali na wszystkie cylindrybrava nie pali na jeden cylinderfiat punto nie pali na jeden cylinderpunto 1 2 16v nie pali 1 cylindernie pracujacy jeden cilinder fiat punto 1.2fiat nie pali na jeden cylindersamochód nie pali na wszystkie cylindrynie pracuje jeden cylinder brava

Tagi dla tego tematu