Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 maj 2011
    Skąd
    Gródek
    Wiek
    34
    Postów
    38
    Auto
    Bravo 1.8 GT
    Rocznik
    1999

    Naprawa centralki wtrysku

    Witam,
    w moim Bravo najprawdopodobniej mam uwaloną centralkę wtrysku. Objawy to praca na 3 cylindrach i martwy pierwszy cylinder. Od razu zaznaczam: zamieniałem cewki, świece, sprawdzona kompresja, wiązka. Po podpięciu pod oscyloskop nie ma śladu sygnału na 1 cylindrze. A stało się to wszystko po uszkodzeniu wtyczki owego wtryskiwacza i tak myślę, że mogło dojść do jakiegoś zwarcia i uszkodzenia centralki. Czy ktoś się orientuje czy centralę Hitachi można próbować wysyłać gdzieś do naprawy. Pacjent to Bravo 1,8 1999r.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,715
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 maj 2011
    Skąd
    Gródek
    Wiek
    34
    Postów
    38
    Auto
    Bravo 1.8 GT
    Rocznik
    1999
    A gdybym musiał wymienić owy sterownik...? Powiedzmy kupuję drugi używany z innego auta. Co powinienem dokupić razem ze sterownikiem aby to zadziałało z moim autem?

  5. #4
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,715
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Kupuje się centralki z wyczyszczoną pamięcią. Wtedy ją tylko wpinasz w miejsce starej i nic nie trzeba więcej robić

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A jeżeli mowa o nieczyszczonej centralce to potrzeba też centralkę immo, kluczyki i wkładki..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 maj 2011
    Skąd
    Gródek
    Wiek
    34
    Postów
    38
    Auto
    Bravo 1.8 GT
    Rocznik
    1999
    Samochód naprawiony. Dla potomnych: w moim przypadku trzeba było zrobić tak jak pisze Byrrt. Kupiłem centralę tą co siedzi na kolektorze ssącym, stacyjkę, kluczyki i centralę immo. Najwięcej obaw miałem co do centrali wtrysku bowiem nie mogłem znaleźć odpowiadającej numerami mojej. W końcu zdecydowałem się na zakup powyższego zestawu z centralą wtrysku o innych numerach niż moja. Stacyjki nie ruszałem, przełożyłem jedynie pestki immobilisera z kluczyków, samą centralę immo i podpiąłem centralkę wtrysku. Samochód odpalił bez problemu, pracuje równo i na wszystkich cylindrach. Przy okazji robót wokół instalacji paliwowej znalazłem przyczynę nieciekawej pracy silnika na benzynie, która zawsze mnie zastanawiała. Gazownicy podczas zakładania instalacji ułamali jedną z wtyczek wtryskiwaczy benzynowych. No i oczywiście zamiast dedykowanego wtrysku założyli od 1.6 16v. Obecnie jest tak jak być powinno, autko odżyło na benzynie.


 

Podobne tematy

  1. Diagnostyka świec żarowych i centralki JTD/JTDm
    Napisany przez @sdero na forum Zrób to sam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 13-08-2013, 09:21
  2. Problem z podłączeniem centralki alarmowej M782us
    Napisany przez qugar na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 18-07-2013, 13:18
  3. Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 25-02-2013, 18:17
  4. Pilot od alarmu i centralki
    Napisany przez vandaL93 na forum Zabezpieczenia samochodów, alarmy
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 26-01-2013, 10:23
  5. Zdjęcia centralki airbag'u 4 poduchy po lifcie
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 07-01-2011, 23:42

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

jak rozebrac centralke wtrysku bravo 1.8

centralka wtrysku objawy

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl