Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 22 z 22
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2010
    Skąd
    Rybnik
    Postów
    151
    Auto
    Croma 07' 1.9 JTD 16V 150
    Nie myli się tylko ten kto nic nie robi teraz będziesz znowu o kolejną rzecz mądrzejszy i o to chodzi Nikt nie ma "patentu" na rację i nikt nie wie wszystkiego



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 sierpień 2010
    Skąd
    Toruń
    Postów
    32
    Auto
    Fiat Brava 1.2
    Wracając do tematu okazuje się, że mój miernik trochę oszalał i pokazywał złe odczyty. Dwóch elektryków na szybko sprawdziło mi ładowanie i wyszło ok 13,9 V czyli w normie.

    Istnieje jednak inny problem, coś rozładowuje mi akumulator, przez noc na tyle, że rano nieraz nie moge zapalić, jeśli zdejmę klemę na noc to wtedy rano spokojnie odpala. I tu też poradzili mi, żeby podpiąć amperomierz i wyciągać po kolei bezpieczniki. Dziś tylko podpiąłem amper i pokazywał mi pobór prądu w granicach 0,15-0,20 A. Wiem, że radio ma jakiś stały pobór w celu podtrzymania pamięci, czy orientuje się ktoś jakiego rzędu?

    Pozdr
    DawidP

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2010
    Skąd
    Rybnik
    Postów
    151
    Auto
    Croma 07' 1.9 JTD 16V 150
    No pobór zdecydowanie za duży nie powinien przekraczać 70mA, a u Ciebie to 150-200mA. Mierz prąd na dokładniejszym zakresie amperomierza, żeby w mA pokazywał, a nie w A, ale to tu nie ma wielkiego znaczenia to tak na przyszłość rada co do obsługi przyrządów pomiarowych - takie zboczenie. Co do samego problemu to raczej nic z fabrycznego osprzętu - radio odpada moim zdaniem. Masz jakiś dodatkowy alarm ? Co masz z dodatkowej elektryki w samochodzie ? W tym kierunku bym szukał

    Aha i co do twojego multimetru to wymień baterię i wskazywane napięcie na 90% wróci do normy już poruszałem ten problem tu na forum odpisując jakiemuś koledze, który miał podobny objaw jak Ty i "kosmiczne" wskazania

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 sierpień 2010
    Skąd
    Toruń
    Postów
    32
    Auto
    Fiat Brava 1.2
    Faktycznie bateria słaba, nie myślałem, że będzie to miało wpływ na pomiary (powinna być jakaś autoregulacja czy cóś), wymienię i sprawdzę.

    Co do dodatkowych urządzeń to nic takiego nie ma, jest instalacja alarmowa ale odpięta centralka więc to raczej nie to. Ktoś mi tam mówił, że może to być wina rozrusznika. Pozostanie mi sprawdzać wyciągając bezpieczniki po kolei chyba.

    Pozdr
    DawidP

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2010
    Skąd
    Rybnik
    Postów
    151
    Auto
    Croma 07' 1.9 JTD 16V 150
    Tanie mierniki cyfrowe mają to do siebie, że na słabej baterii pokazują bzdurne napięcia to jest praktycznie reguła Hmm jeśli nie masz nic nie fabrycznego no to pozostaje szukać, metoda z bezpiecznikami chyba faktycznie będzie najprostsza i najszybsza.

  7. #21
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał Spajdi
    Tanie mierniki cyfrowe mają to do siebie, że na słabej baterii pokazują bzdurne napięcia to jest praktycznie reguła
    Ja kiedyś tak przeżyłem chwilę grozy, gdy po podpięciu pokazywało mi coś koło 20V. Drugi miernik pokazał ok i ciśnienie spadło. Później kupiłem miernik z prawdziwego zdarzenia (taki za coś ponad 100zł) i on jak ma słabą baterię to na wyświetlaczu informuje o tym fakcie.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  8. #22
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Cytat Napisał daawe
    Tanie mierniki cyfrowe mają to do siebie, że na słabej baterii pokazują bzdurne napięcia to jest praktycznie reguła Hmm jeśli nie masz nic nie fabrycznego no to pozostaje szukać, metoda z bezpiecznikami chyba faktycznie będzie najprostsza i najszybsza.
    najlepsze rozwiązanie. bo nie bo jak na radio to też za dużo, a żadna lampka się nie świeci.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Jakie Opinie o Cinque/Sei cento?
    Napisany przez simonkw na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 05-10-2013, 21:17
  2. jakie opony wchodzą na max w marei?
    Napisany przez bazyl_78 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 10-01-2009, 17:14
  3. [ukł. zapłonowy] jakie świeczki do turbo???
    Napisany przez bobik na forum Coupe
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 10-10-2008, 12:26
  4. Jakie głośniki do Marea Weekend
    Napisany przez raper1987 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 20-07-2008, 10:58
  5. Napięcie paska rozrządu
    Napisany przez Greg na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-06-2008, 21:25

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

napiecie alternatora bravo

alternator fiat brava 1.2 16v

regulator napiecia brava 1.2

jakie ladwanie brava 1.2

zakres ladowania akumulatora Fiat Brava 1 2

regulator napiecia brava

jakie ma byc ladowanie samochodu akumulatora

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl